Web Analytics Made Easy - Statcounter

کشتی‌گیر وزن ۵۷ کیلوگرم تیم بیمه رازی بابل گفت: امیدوارم بعد از این مسابقات دوباره برای کشورم افتخارآفرینی کنم و برای کسب مدال طلای مسابقات جهانی لحظه شماری می‌کنم. ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۲ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرنگار تسنیم از بابل، تیم بیمه رازی با برتری قاطع برابر نماینده ترکیه به عنوان قهرمانی پنجمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا اطری کشتی‌گیر وزن 57 کیلوگرم تیم بیمه رازی بابل در گفت‌وگو اختصاصی با خبرنگار تسنیم در بابل اظهار داشت: مسابقات بسیار خوبی بود و کشتی‌گیران سطح بالایی در این دوره از رقابت‌ها حضور داشتند و خدا را شاکریم که توانستیم به مقام قهرمانی دست پیدا کنیم.

وی در ادامه افزود: امیدوارم که بتوانیم مسابقات بیشتری به این شکل در لیگ و جام باشگاه‌های جهان ورزش کشتی برگزار کنیم.

کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان ـ بابل|کریمی: سطح مسابقات امسال نسبت به سال گذشته افت کرده بودکشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان ـ بابل| «بیمه رازی» بابل با اقتدار به مقام قهرمان دست یافتکشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان ـ بابل| ساروی‌ها با شکست گرجستان به مقام سوم دست یافتند

اطری در رابطه با تاثیر این مسابقات بر روی وضعیت او در تیم ملی کشتی بیان داشت: من تمرینات مداوم خود را  انجام می‌دهم و 2 سال است که نفر اول تیم ملی هستم و با امیدوارم که اگر خدا بخواهد بتوانم بعد از این مسابقات دوباره برای کشورم افتخارآفرینی کنم و بتوانم مدال مسابقات جهانی را از آن خود کنم.

کشتی‌گیر بابلی تیم بیمه رازی بابل در پایان خاطرنشان کرد: از اینکه مسابقات در شهر خودم بود بسیار لذت بردم و حس خوبی داشتم که برای شادی هواداران تیم شهرم تلاش کردم.

انتهای پیام/ف

R41358/P1018188/S6,74/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۳۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویای المپیک اسطوره کشتی آمریکا چگونه بر باد رفت؟

جردن باروز ستاره مطرح کشتی آزاد آمریکا نتوانست به دوبنده ملی کشورش برای المپیک دست یابد.

به گزارش فارس، جردن باروز آزادکار مطرح جهان و آمریکا بامداد امروز در انتخابی المپیک آمریکا شکست خورد تا رویای طلای المپیک پاریس برای این کشتی‌گیر ۳۵ ساله بر باد برود.

دارنده مدال طلای المپیک لندن و ۶ طلای جهان در انتخابی در وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی گرفت که با شکست ۳ بر صفر مقابل جیسون نولف حذف شد.

وی که ستاره تاریخ کشتی آزاد آمریکا محسوب می شود بعد از پایان مسابقه‌اش با صحنه عجیبی روبه‌رو شد. یکی از تماشاگران از نرده به سمت او خم شده و چندین بار تکرار کرد که "دوره قهرمانی تو به پایان رسیده است."

مرحله فینال انتخابی المپیک کشتی آزاد آمریکا امشب برگزار خواهد شد. این کشور توانسته ۴ سهمیه المپیک کسب کند. مسابقات جهانی ترکیه آخرین مرحله شانس کسب سهمیه است تا آمریکا بتواند در اوزان ۵۷ و ۶۵ کیلوگرم هم سهمیه کسب کرده و با ترکیب کامل راهی پاریس شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: قهرمانی تیم کشتی آزاد ایران در جام یاشاردوغو ترکیه حضور 8 تیم در جام جهانی کشتی آزاد

دیگر خبرها

  • دیوید تیلور، عددی نبود!/ پیش‌بینی پارسال محقق شد
  • دیوید تیلور عددی نبود!
  • بازگشت احسان امینی به تیم ملی کشتی آزاد/ اطری دعوت نشد
  • پایان تلخ ۳ اسطوره کشتی آمریکا در انتخابی المپیک
  • چرا دیوید تیلور باخت؟
  • لحظه تلخ ناامیدی ابرستاره کشتی جهان (عکس)
  • «دیوید تیلور» المپیک پاریس را از دست داد
  • رویای المپیک اسطوره کشتی آمریکا چگونه بر باد رفت؟
  • استوری های کنایه آمیز مدال آور جهانی کشتی!
  • کشتی‌گیر افسانه‌ای المپیک را از دست داد