Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@14:24:29 GMT

هوای اصفهان در وضعیت ناسالم قراردارد

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۳۸۵۶

هوای اصفهان در وضعیت ناسالم قراردارد

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمود مزارع کارشناس  کیفیت هوای محیط زیست استان اصفهان با بیان اینکه امروز میانگین شاخص آلاینده‌های موجود در هوای اصفهان بر روی عدد ۱۳۶   قرار گرفته است، اظهار کرد: میزان غلظت آلاینده‌های هوا در این شهر نسبت به روز گذشته ۱۱ درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  بر این اساس هوای اصفهان در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۱۲ ظهر امروز با میانگین شاخص کیفی بر روی ۱۳۶ عدد قرار گرفته و وضعیت ناسالم ثبت شد.

کارشناس کیفیت هوای محیط زیست استان اصفهان ادامه داد: بر همین اساس شاخص آلاینده‌های موجود در هوا در خیابان احمد آباد ۱۵۳، خیابان دانشگاه بر روی عدد ۱۳۱،   خیابان رودکی بر روی عدد ۱۰۶، چهار باغ خواجو بر روی عدد ۱۳۴ و خیابان خرازی بر روی عدد ۱۵۶   قرار گرفت.

مزارع اضافه کرد: کیفیت هوا در شهرستان مبارکه بر روی عدد ۶۶، نجف آباد برروی عدد ۹۷  و سجزی بر روی عدد ۶۰  در وضعیت سالم ثبت شد. همچنین شاخص کیفی هوای شاهین شهر با قرار گرفتن بر روی عدد ۱۲۱ در وضعیت ناسالم ثبت شد.

 

انتهای پیام/م

 

وضعیت کیفی هوای اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۳۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت هوای خوزستان/ گتوند در وضعیت خطرناک

بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور هوای شهرستان گتوند امروز (سه‌شنبه) با شاخص ۵۰۰ در وضعیت خطرناک قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، امروز _دوشنبه بیست و هفتم فروردین_ منتهی به ساعت ۱۳:۰۰ بر اساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون، وضعیت هوا در ایستگاه شهر گتوند ۵۰۰ میکروگرم بر متر مکعب در وضعیت خطرناک قرار گرفت و بر این اساس افراد باید از فعالیت‌های خارج از منزل خودداری کنند.

بر اساس این سامانه هوای شهرهای اندیمشک، بهبهان، ایذه، دزفول و شوشتر در وضعیت پاک و سایر شهرها در وضعیت قابل قبول قرار دارند.

بر اساس طبقه‌بندی پنج‌گانه صورت گرفته در شاخص کیفیت هوا (AQI) از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.

کد خبر 744813

دیگر خبرها

  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز ‌سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • کیفیت هوای کلانشهر اصفهان قابل قبول است
  • هوای تهران سالم شد
  • کیفیت هوای تهران چطور است؟
  • هوای ۵ شهر اصفهان قابل قبول است
  • ناسالم بودن هوای ۲ شهر خوزستان برای گروه‌های حساس
  • آخرین وضعیت هوای خوزستان/ گتوند در وضعیت خطرناک
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • اصفهان برمدار سبز، زرد ونارنجی
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت