Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@02:25:15 GMT

برترین های اسنوکر و ناین بال زنان ایران معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۳۹۱۸

برترین های اسنوکر و ناین بال زنان ایران معرفی شدند

تهران- ایرنا- دومین دوره جشنواره ورزش های بیلیاردی به میزبانی بندرانزلی با شناخت نفرات برتر اسنوکر و ناین بال زنان در دو بخش تیمی و انفرادی ادامه یافت.

به گزارش رو جمعه ایرنا؛ دومین دوره جشنواره ورزش های بیلیاردی از 13 آذرماه در دو بخش زنان و مردان در بندرانزلی آغاز شده است.
در رقابت های بخش بانوان و در فینال اسنوکر، تیم بیلیارد شهر (رزا اختری، ارمغان حسنی و مریم ابراهیمی) با برتری مقابل تیم دختران پایتخت (پریسا درویشوند، زینب شاهی و هتاو پریشگلی) به مقام قهرمانی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم دختران پایتخت نایب قهرمان شد و تیم های اطلس (ملیکا نجفی و طناز طاهرخانی)، طاق کسری(پری بهاروندی و سارا بهاروندی) به مقام سوم مشترک دست یافتند.
در دیدار پایانی اسنوکر انفرادی، پریسا درویشوند از استان قزوین با نتیجه پنج بر سه مقابل ارمغان حسنی از استان اصفهان پیروز شد و به مقام قهرمانی رسید.
در این بخش ارمغان حسنی از استان اصفهان نایب قهرمان شد و ملیکا نجفی از استان قزوین به همراه مریم ابراهیمی از استان البرز صاحب مقام سوم مشترک شدند.
در رشته ناین بال انفرادی نیز، آیسان ملک آرا از استان آذربایجان غربی با برتری هفت بر 2 برابر مریم نورآباد مطلق از استان بوشهر به مقام قهرمانی رسید و حریف او در جایگاه دوم ایستاد.
ریحانه پوریحیی از استان تهران و هانیه فلاح از استان مازندران هم به مقام سوم مشترک دست یافتند.
در دیدار پایانی ناین بال تیمی زنان هم تیم جهان بیلیارد (پریسا منگلی و آیسان ملک آرا) مقابل تیم حیدرنیا (ریحانه پوریحی و هانیه فلاح) به برتری رسید و بر سکوی نخست ایستاد.
تیم حیدرنیا نایب قهرمان شد و تیم اس آر (راشین دریس و سودابه شریفی) و تیم همیشه برنده (بهشاد منصوری، نادیا کامران) صاحب گردن آویز برنز شدند.
این دوره از رقابت های کشوری جشنواره ورزش های بیلیاردی در رشته های اسنوکر شش توپ انفرادی، پانزده توپ تیمی، شش توپ پیشکسوتان و زیر 21 سال، ناین بال انفرادی و تیمی در دو بخش مردان و زنان در حال برگزاری است.
ورزشی** 9029 **3783**9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش ساير رشته ها اسنوكر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۳۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل انفرادی دیدنی گابریل مارتینلی در خانه چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۱۹/۲۰) / فیلم

نگاهی داریم به گل انفرادی دیدنی گابریل مارتینلی به چلسی در استمفورد بریج.

دانلود (3MB)

دیگر خبرها

  • معرفی برترین‌های روز دوم هفته سوم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس
  • پایان کار دختران بیلیارد ایران در مسابقات قهرمانی آسیا
  • چالش کمبود معلم در استان مرکزی کاهش می‌یابد
  • دختران تنیس روی‌میز ایران چقدر شانس کسب سهمیه المپیک را دارند؟
  • برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند
  • معرفی نامزدهای جایزه ادبیات داستانی زنان
  • چهره پرافتخار آبی پوش می شود | اولین تصمیم مهم باشگاه استقلال پس از تغییر مالکیت
  • گل انفرادی دیدنی گابریل مارتینلی در خانه چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۱۹/۲۰) / فیلم
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • سرمربیان تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان معرفی شدند