Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، اخباری از چهار گوشه جهان که هفته گذشته بیش از همه مورد توجه کاربران قرار گرفتند را در ادامه با کلیک برروی آن‌ها بخوانید.

آمریکا بار دیگر برای جلب حمایت از اسرائیل در سازمان ملل ناکام ماند ترامپ: کمتر کشوری تاکنون مثل ایران تحریم شده است! حاشیه‌های مراسم تشییع بوشِ پدر؛ از گریه جرج بوش تا چُرت زدن بیل کلینتون! +فیلم و عکس افشاگری مقام اطلاعاتی صهیونیست درباره راز قدرت حزب الله پاریس از بیم تظاهرات تعطیل شد/ استقرار ۹۰ هزار پلیس برای مقابله با معترضان سیا یک زن را برای ریاست اداره «عملیات مخفی» خود انتخاب کرد+ عکس افشای یک فایل ویدئویی درباره اعدام بی‌رحمانه ۵۰ عراقی در کویت در سال ۱۹۹۱ چهارمین شنبه اعتراضات ضددولتی در فرانسه/ پاریس میدان جنگ شد+فیلم و عکس نظرسنجی مقام اماراتی در توئیتر: بین اسرائیل، ایران و ترکیه بزرگترین خطر برای امنیت جهان عرب کدام است؟ آیا این آغازی بر پایان ترامپ است؟ واکنش رئیس‌جمهور آمریکا به اعتراضات فرانسه: مردم شعار می‌دهند ما ترامپ را می‌خواهیم! همکاری اسرائیل با عربستان برای جاسوسی سایبری از شهروندان سعودی آیا کنگره آمریکا واقعا بن سلمان را مجازات خواهد کرد؟ گراهام: اگر آمریکا نبود، سعودی‌ها الان فارسی حرف می‌زدند جروزالم پست: ایران نشست ضدتروریسم را به تریبونی برای درخواست نظم جدید منطقه‌ای تبدیل کرد بلومبرگ: سگ دیوانه اکنون آخرین فرد عاقل در دولت ترامپ است سفر قریب‌الوقوع ولیعهد جوان سعودی به رام‌الله! متن کامل فایل صوتی آخرین لحظات زندگی خاشقجی منتشر شد/ بریدن جسد با صدای موسیقی! رژیم صهیونیستی به عضویت FATF درآمد/ امکان کارشکنی علیه ایران در کارگروه ویژه اقدام مالی موگرینی: اتحادیه اروپا بزودی سازوکاری را برای دور زدن تحریم‌های ایران ایجاد می‌کند تحریم‌ها نه منجر به فروپاشی می‌شوند، نه ایران را به میز مذاکره می‌کشانند ازدواج دو جلیقه‌زرد وسط اعتراضات خیابانی فرانسه! +تصاویر سکه انداختن ترامپ سوژه رسانه‌ها شد+ فیلم تبلیغات صهیونیست‌ها برای ترور محمود عباس+ عکس «شخصیت سال» مجله تایم آمریکا معرفی شد+ عکس عمر شورای همکاری خلیج‌فارس به سر آمده است/ احتمال تشکیل شورای دیگری تحت نظارت آمریکا شکست مثلث آمریکا-اسرائیل-عربستان در تقابل با ایران جنگنده‌های عراقی مواضع داعش را در دیرالزور سوریه بمباران کردند ترامپ: اگر من استیضاح شوم، مردم شورش می‌کنند! آمریکا: ایران نباید غنی‌سازی و پرتاب ماهواره را در داخل کشور انجام دهد! شورای امنیت درباره اجرای قطعنامه ۲۲۳۱ تشکیل جلسه داد/ حمایت روسیه و چین از حقوق مشروع ایران سناتور آمریکایی: ترامپ متوهم است/بابت برجام پولی به ایران پرداخت نشد راه‌اندازی کمپین جدید از سوی آمریکا برای حمله رسانه‌ای به ایران سخنگوی جدید وزارت خارجه آمریکا معرفی شد+ عکس

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ آمریکا فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۴۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل زیر فشار حمله است

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق آمریکا به پاسخ گسترده موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی ایران به اقدامات تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد و با بیان اینکه رژیم صهیونیستی اکنون زیر فشار حمله است، مدعی شد: اگر من رئیس جمهور ایالات متحده بودم هرگز این حمله اتفاق نمی‌افتاد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از نیویورک پست، رئیس جمهور سابق آمریکا با انتشار پستی در شبکه اجتماعی «تروث سوشیال» بدون اشاره به اینکه حمله پهپادی ایران علیه سرزمین‌های اشغالی در واکنش به تجاوزگری رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در سوریه صورت گرفته است این حملات را محکوم کرد و ادعا کرد: اگر من رئیس جمهور ایالات متحده بودم، هرگز این حمله اتفاق نمی‌افتاد.

ترامپ همچنین با انتقاد از رویکرد رئیس جمهور آمریکا در قبال حمله ایران به رژیم صهیونیستی، نوشت: جو بایدن در چنین شرایطی به جای سخنرانی زنده درباره (رژیم) اسرائیل آن را ضبط می‌کند. الان زمان سخنرانی‌های از پیش ضبط شده نیست.

کد خبر 744269

دیگر خبرها

  • ترامپ : بایدن مقصر حمله ایران به اسرائیل است
  • ترامپ: بایدن مقصر حمله ایران به اسرائیل است
  • حضور همزمان عادل، میثاقی و خیابانی پس از سال‌ها (+عکس)
  • شکستی که عربستان را متحول کرد/مربی بارسلونا سوار بر شاهین‌های سبز
  • عصبانیت شدید جان بولتون از ناکامی سیستم پدافندی آمریکا و اسرائیل در برابر حملات ایران! + فیلم
  • پیشنهاد مشاور جنگ طلب ترامپ درباره پاسخ اسرائیل به حمله ایران | چیزی که ما امشب دیدیم نمایانگر ...
  • ترامپ: حمله ایران به اسرائیل نشان‌دهنده ضعف آمریکا بود
  • مراسم معارفه مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران برگزار شد
  • اسرائیل زیر فشار حمله است
  • شکست مردان بسکتبال با ویلچر ایران برابر هلند