Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@01:07:32 GMT

بغض امید عالیشاه با گل ترکید

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۴۰۰۴

بغض امید عالیشاه با گل ترکید

وینگر پرسپولیس بالاخره موفق شد برای این تیم گل بزند و نمایش موفقش برابر پارس جنوبی را تکمیل کرد.

به گزارش “ورزش سه”، امید عالیشاه بعد از گذشت روزهای تلخ محرومیت تلخ تراکتورسازی و بازگشت به پرسپولیس اکنون در نقش ستاره تیم برانکو برابر پارس جنوبی ظاهر شده است.


عالیشاه که در ابتدای فصل نتوانسته بود انتظارات را برآورده کند و مصدومیت بدموقع پیش فینال آسیا برابر کاشیما آنتلرز نیز او را تحت فشار قرار داده بود، اکنون در قامت ستاره سرخپوشان توانسته با ارائه یک نمایش جالب توجه زمینه ساز جشن بزرگ پایان محرومیت لقب گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عالیشاه در نیمه اول دیدار برابر پارس جنوبی با فرار از سمت چپ و در ادامه ارسال به محوطه جریمه علیپور را در موقعیت گلزنی قرار داد و با ثبت گل این بازیکن، او با ششمین پاس گل فصل نیز دست یافت تا صدرنشین جدول ‌پاسورهای لیگ برتر در نیم فصل لقب گیرد.

 

 


در نیمه دوم نیز عالیشاه که سمت راست پارس را به جولانگاه خود تبدیل کرده بود با فرار به محوطه جریمه و ضربه تمام کننده‌اش اولین گل فصل خود را ثبت کرد تا بغض چند وقت اخیر خود را با نیمکت این تیم و با آغوش گرفتن برانکو ایوانکوویچ بشکند.


سرمربی کروات سرخپوشان که در فصول اخیر گلزنان برتر لیگ برتر و ‌پاسوری موفقی در ترکیب خود داشته، اینبار نیز عالیشاه را به عنوان مهندس جدید گلزنی تیمش در اختیار دارد.


عالیشاه در ادامه بازی نیز یک پاس دیدنی نصیب گادوین منشا کرد تا این مهاجم نیجریه‌ای نیز در آستانه شکست ۱۲ هفته دوری از جشن گل خود باشد که ضربه سرش با دفع فوق العاده رحمان احمدی او را ناکام گذاشت.

امید عالیشاه پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: امید عالیشاه پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۴۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار پرسپولیس برابر نفت آبادان؛ نرخ امید گل، مثل همیشه بالا! + عکس

پرسپولیس به طور موقت صدرنشین لیگ بیست‌وسوم شد.

طرفداری | سرخ‌ها آمار خوبی در بازی با نفت آبادان داشتند.

پرسپولیس در چهارچوب هفته بیست‌‌وسوم لیگ برتر برابر نفت آبادان قرار گرفت با نتیجه سه بر صفر پیروز شد. شاگردان اوسمار با این سه امتیاز، به طور موقت صدرنشین شدند.

پرسپولیسی‌ها نرخ امید گل خوبی در این بازی داشتند و مثل همیشه خوش درخشیدند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • فکر نمی‌کنم مصدومیتم جدی باشد/ محکوم به برد برابر صنعت نفت بودیم
  • امید عالیشاه: مصدومیت؟ چیز خاصی نیست
  • توضیح امید عالیشاه در مورد شدت مصدومیتش
  • آمار پرسپولیس برابر نفت آبادان؛ نرخ امید گل، مثل همیشه بالا! + عکس
  • امید عالیشاه مصدوم شد
  • شوک دوباره به پرسپولیس؛ یک ستاره دیگر مصدوم شد
  • شوک به پرسپولیس: کاپیتان مصدوم شد
  • شوک بزرگ به پرسپولیس در روزهای حساس لیگ
  • فوری: کاپیتان پرسپولیس رباط صلیبی پاره کرد؟
  • فوری: عالیشاه رباط صلیبی پاره کرد؟