Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال پرسپولیس و پارس جنوبی از ساعت ۱۶:۱۵ امروز جمعه در ورزشگاه ازادی به مصاف هم رفتند که این مسابقه در نهایت با نتیجه ۳ بر یک به سود پرسپولیس به اتمام رسید.

در این بازی که در چارچوب هفته پانزدهم برگزار شد، علی علیپور (۳۱ و ۵۰) و امید عالیشاه (۵۵) برای پرسپولیس و سیف اللهی (۹۴ - پنالتی) گلزنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس این بازی را با ترکیب علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، سیدجلال حسینی، امید عالیشاه (۸۸ - سعید احسان حسینی)، احمد نوراللهی، آدام همتی، سعید حسین پور (۴۶ - حمیدرضا طاهرخانی)، شایان مصلح، علی علیپور، سیامک نعمتی و گادوین منشا آغاز کرد. نکته اصلی ترکیب، نیمکت نشینی بشار رسن هافبک عراقی بود.

بازی در نیمه اول چنگی به دل نزد و پرسپولیس و پارس بازی کم کیفیتی و کم موقعیتی را به نمایش گذاشتند. اشتباهات بازیکنان و خطاهای متوالی این اجازه را نمی داد که شانس گلزنی روی دروازه دو تیم ایجاد شود.

با این حال در همین شرایط تیم پرسپولیس روی حرکت انفرادی امید عالیشاه و پاس او، علی علیپور توانست در دقیقه ۳۱ گل برتری را به ثمر برساند و سرخپوشان پیروز ۴۵ دقیقه نخست بازی باشند.

در نیمه دوم موتور خط حمله پرسپولیس روشن شد. سرخپوشان باوجود اینکه از حریفشان جلو بودند اما هجومی تر ظاهر شدند و با دوندگی خود، دروازه پارس را تحت فشار قرار دادند.

علیپور که در نیمه اول برای پرسپولیس گلزنی کرده بود، ۵ دقیقه بعد از شروع نیمه دوم توانست دومین گل خود و پرسپولیس را در این بازی به ثمر برساند. این موقعیت روی حرکت گادوین منشا و اشتباه مدافعان پارس برای علیپور به دست آمد و مهاجم پرسپولیس با این دو گل، در لیگ هفت گُله شد.

در دقیقه ۵۵ اینبار نوبت به امید عالیشاه بود که بازی خوبش را با یک حرکت سرعتی از سمت راست دفاع پارس و به ثمر رساندن گل سوم پرسپولیس کامل کرد تا اختلاف گل های دو تیم بیشتر شود.

پرسپولیس بعد از این سه گل هم دست از حمله بر نداشت ولی موقعیت هایی که نصیب این تیم شد با بی دقتی از دست رفت. تلاش تیم پارس هم برای جبران نتیجه ثمری نداشت. البته پارس در دقیقه ۹۳ صاحب یک ضربه پنالتی شد که سیف اللهی آنرا تبدیل به گل کرد تا بازی با نتیجه ۳ بر یک تمام شود. 

پرسپولیس با این برد ۳۱ امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر نسبت به پدیده به صدر جدول لیگ صعود کرد. قهرمانی پرسپولیس در نیم فصل اول به نتیجه دیدار سپاهان با استقلال خوزستان بستگی دارد که این مسابقه فردا برگزار می شود. سپاهان در حال حاضر با یک بازی کمتر نسبت به پرسپولیس ۳۰ امتیازی است.

کد خبر 4484809

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پارس جنوبی جم تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۴۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تغییر اجباری پیش‌روی اوسمار

کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس نفرات قابل توجهی را برای بازیسازی این تیم در دیدار با پیکان تهران دارد تا جای خالی بازیکن محروم را پر کند.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پیکان تهران در حالی امروز یکشنبه ۲۷ اسفند برگزار می‌شود که سروش رفیعی به دلیل دریافت کارت زرد مقابل استقلال از حضور در این دیدار محروم شد.

هافبک بازی‌ساز پرسپولیس که با عملکرد مطلوب خود در چهار دیدار گذشته تبدیل به یکی از عناصر قابل اتکای سرخپوشان شده بود باید آخرین دیدار سال ۱۴۰۲ را از قاب تلویزیون تماشا کند.

اوسمار ویه‌را سرمربی پرسپولیس برای عبور از این چالش کار سختی ندارد چرا که نفراتی همچون سینا اسدبیگی و محمد خدابنده‌لو توانایی حضور در این پست را دارند. همچنین امید عالیشاه، سعید صادقی و مهدی ترابی نیز می‌توانند برای پرسپولیس به عنوان هافبک میانی بازی کنند تا نبض بازی تهاجمی این تیم از کار نیفتد.

سرمربی برزیلی سرخپوشان که از ابتدای نیم فصل دوم هدایت این تیم را بر عهده گرفته است برای اولین بار باید بازی‌ساز تیمش را تغییر دهد اما گزینه‌های مناسب این تیم برای پست بازیکن بازی‌ساز خیال او را تا حدودی راحت می‌کند.

حالا باید منتظر ماند و دید آیا پرسپولیس بدون مهندس اصلی بازی‌های فصل جاری خود می‌تواند سه امتیاز دیدار مقابل پیکان را کسب کند یا روند فنی این تیم با تغییر در قلب ترکیب سرخپوشان دستخوش نوسان خواهد شد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • عیدی ۳ امتیازی استقلال به هواداران/ اوسمار مچ عنایتی را خواباند
  • توقف خانگی نماینده شیراز در جام آزادگان
  • کارشناسی داوری بازی پرسپولیس و پیکان| پنالتی سالم سرخپوشان و اعلام آفساید اشتباه کمک داوران برای هر دو تیم
  • پیروزی پرسپولیس برابر پیکان در نیمه اول/ موقعیت سوزی سرخپوشان
  • (عکس) پوستر جالب پرسپولیس برای بازی با پیکان
  • اولین تغییر اجباری پیش‌روی اوسمار
  • پیکان به دنبال پایان دادن به یک رکورد منفی برابر پرسپولیس
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس در سال ۱۴۰۲
  • آخرین تمرین پرسپولیس در سال ۱۴۰۲
  • مهاجم فرانسوی گزینه جدید پرسپولیس