Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-28@23:58:57 GMT

یوفا، آث میلان را نقره‌داغ کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۴۰۸۸

یوفا، آث میلان را نقره‌داغ کرد

اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) باشگاه میلان را به دلیل نقض قوانین بازی جوانمردانه مالی یوفا، ۱۲ میلیون یورو جریمه نقدی کرد و به این باشگاه ایتالیایی دو سال فرصت داد تا تراز مالی خود را درست کند، در غیر این‌صورت به مدت یک فصل از حضور در مسابقات اروپایی از جمله لیگ قهرمانان و لیگ اروپا محروم خواهد شد.

اتحادیه فوتبال اروپا همچنین محدودیت دیگری برای باشگاه میلان به دلیل نقض قوانین بازی جوانمردانه مالی یوفا وضع کرد که بر این اساس این تیم ایتالیایی در دو فصل آینده مسابقات اروپایی به جای ۲۵ بازیکن، تنها می‌تواند نام ۲۱ بازیکن را در بازی‌های خود در لیست قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه میلان طبق قوانین موجود می‌تواند به دادگاه حکمیت ورزش (CAS) مراجعه و نسبت به حکم صادره از سوی یوفا اعتراض کند.

 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: یوفا آث میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۴۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون جدید برای توپ جمع‌کن‌ها؛ خبری از گل مشهور اوریگی نخواهد بود

بازیکنان فوتبال برای رعایت رقابت عادلانه، باید شخصا توپ را از کنار زمین بردارند. 

طرفداری | سران فوتبال انگلیس برای ایجاد رقابتی عادلانه بین تیم‌ها، قوانین جدیدای برای توپ جمع‌کن‌ها در نظر گرفته‌اند. 

به گزارش تلگراف؛ به دلیل نگرانی‌هایی که در مورد سود ناعادلانه تیم‌های میزبان از محل دریافت توپ وجود داشت، از توپ جمع‌کن‌های لیگ برتر انگلیس خواسته شده است دیگر با بازیکنان همکاری نکنند. بر اساس قوانین جدید، بازیکنان اکنون به جای دریافت توپ، باید خودشان آن را از محوطه نزدیک به کنار زمین بردارند. طبق کتابچه راهنمای لیگ برتر، توپ جمع‌کن‌ها دیگر حتی اجازه ندارند در طول بازی در کنار این جایگاه‌های مخصوص بایستند. این تغییر به این معنی است که دیگر شاهد گلی شبیه به گل دیووک اوریگی در بازی مشهور لیورپول مقابل بارسلونا در سال 2019 نخواهیم بود. جایی که ترنت الکساندر آرنولد با دریافت توپ از مرد جوان کنار زمین، به سرعت کرنر را آغاز کرد تا قرمزها به گل برسند. به‌عنوان بخشی از این تغییر، اکنون چهار توپ اضافی در کنار زمین قرار خواهد داشت. وظیفه توپ جمع‌کن‌ها این است که توپ‌ها را به جایگاه‌های خالی اضافه کنند. 

توپ جمع‌کنی که به سرعت مقدمات کرنر آرنولد را فراهم کرد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • قانون جدید برای توپ جمع‌کن‌ها؛ خبری از گل مشهور اوریگی نخواهد بود
  • احتمال افزایش تعداد بازیکنان تیم‌ها در لیست یورو 2024
  • بودجه 500 میلیون پوندی منچسترسیتی در قوانین جدید لیگ برتر انگلیس
  • آریگو ساکی: میلان باید یاشوا زیرکزی را جذب کند
  • علاقه جدی میلان به آرون آنسلمینو
  • رقابت با بزرگان اروپا؛ بارسلونا به دنبال جذب نیکو ویلیامز
  • اعتبار فرانسه زیر اهرم فشار کسری بودجه بالا
  • مذاکرات مثبت منچستریونایتد با یوفا برای دریافت مجوز حضور در اروپا
  • بودجه 100 تا 130 میلیون یورویی میلان در تابستان 2024؛ علاقه روسونری به مارتین زوبیمندی
  • اوکراین| دلیل اصلی حمایت اتحادیه اروپا از کی‌یف