Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴  عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه دو نفر از سران قوا اصلا در جلسات شورا شرکت نمی‌کنند، گفت: رئیس‌جمهور برخی مصوبات شورایعالی انقلاب فرهنگی را اجرا نمی‌کند که این کار خلاف قانون است.


حسن رحیم پور ازغدی در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران، اظهار کرد: رصد مستمر تحولات در زمینه علمی، فرهنگی و فناوری و حمایت از نظریه پردازی و مناظره در حوزه و دانشگاه بر عهده شورای عالی انقلاب فرهنگی است، شما باید از مدیریت حوزه‌ها جواب بخواهید که با کرسی‌های مناظره و نظریه پردازی چه کردید؟ با مواردی که تصویب شد و اجرایی نشد چه کردید؟ اکنون ده‌ها هزار طلبه شفاف و خالص در اختیار مدیران حوزه علمیه است، نباید ما حرف‌های چهل سال پیش را تحویل مردم بدهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




وی افزود: تعیین اولویت هزینه کرد اعتبارات در برنامه‌های پنج ساله بر عهده شورای عالی انقلاب فرهنگی است، همچنین طراحی ساز و کار‌های مناسب برای اجرایی شدن مصوبات از وظایف این شوراست، اما چه کسی به ما محل می‌گذارد یا جواب می‌دهد؟ اگر هم سوال یا یا انتقاد می‌کنیم با متلک جوابمان را می‌دهند.


عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: ما وظیفه داریم که ارزیابی برنامه‌های علمی - آموزشی کشور و رایزنی‌های فرهنگی را انجام دهیم، همچنین پیوست فرهنگی تمام طرح‌های کلان را تصویب کنیم، ایجاد وحدت بین حوزه و دانشگاه هم از دیگر وظایف ما به حساب می‌آید، رسانه‌ها باید از شورای عالی انقلاب فرهنگی بپرسند چه کردید؟


بحث جدایی دین از سیاست بی معناستایرنا نوشت:حسن بنیانیان در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته کن اظهار داشت: در همه جوامع به میزان پایبندی مردم آن، در شکل حکومت و برنامه‌های مربوط به مدیریت آن جامعه تاثیر گذار است.

افرادی که دم از جدایی دین از سیاست می‌زنند ناخواسته می‌گویند به جای اتکا به مبانی دینی و اخلاق اسلامی به اندیشه‌های شکست خورده غربی مراجعه کنیم. بنیانیان ادامه داد: بدیهی است وقتی ما آخرین و کامل‌ترین دین الهی را در اختیار داریم انتظار است که مدیریت جامعه اسلامی مبانی سازماندهی و سیاستگذاری خود را به احیای احکام و اخلاق الهی گذاشته و خود بهتر و بیشتر از همه مردم با عمل و رفتار خود شیرینی حکومت مبتنی بر دین داری را به مردم بچشاند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: از این منظر ما باید ضمن بهره‌گیری از همه فرصت‌ها و امتیازاتی که دین و دینداری برای ما به ارمغان آورده در چهلمین سال تداوم انقلاب اسلامی به آسیب شناسی سبک مدیریت‌های اجرایی پرداخته و در صدد اصلاح اشتباهات بر آییم. بنیانیان یادآور شد: در نظام مردم سالاری، فرهنگ عمومی نقش زیادی ایفا می‌کند و تمامی مردم باید خود را در عملکرد مثبت و منفی مدیران شریک بدانند و از این جهت همه دلسوزان جامعه نقش خود را در اصلاح فرهنگ جامعه شناسایی و اصلاح کنند.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 رحیم پور ازغدی نماز جمعه حوزه علمیه شورای عالی انقلاب فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۴۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر و تشکر از عوامل سریال رستگاری توسط دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی+تصاویر

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه جلسه ۴۷۲ معین این شورا از عوامل سریال رستگاری به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مسعود ده نمکی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه جلسه ۴۷۲ معین این شورا از عوامل سریال رستگاری به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مسعود ده نمکی تقدیر و تشکر کرد.

دیگر خبرها

  • آزمون دانشگاه فرهنگیان مجزا برگزار می‌شود
  • مجزا برگزار شدن آزمون دانشگاه فرهنگیان از سال آینده
  • تقدیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»
  • خسروپناه: تقلب در کنکور سراسری صفر است
  • عدالت آزمونی در سازمان سنجش محقق شده است
  • تقدیر شورای‌عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»
  • اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان تصویب شد
  • تصویب و تکمیل اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان
  • تقدیر و تشکر از عوامل سریال رستگاری توسط دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی+تصاویر
  • گزارش تصویری | تقدیر دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال رستگاری