Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، افشین پیروانی در حاشیه دیدار امروز پرسپولیس برابر پارس جنوبی، گفت: پرسپولیس این روزها بهترین تیم آسیا و ایران است. آنها توانسته اند به فینال لیگ قهرمانان راه پیدا کرده، دو بار قهرمان ایران شوند و امیدوارم بتوانند در پایان این فصل هم یک بار دیگر به قهرمانی دست پیدا کرده و اصطلاحا هت تریک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در پاسخ به این پرسپولیس که هجمه ای به راه افتاده که پرسپولیس با ۱۵ تیم دیگر متفاوت است و همه به دنبال قهرمانی این تیم هستند، گفت: متاسفانه این یک فکر منفی است. شاید همه فکر می کردند با توجه به اینکه پنجره نقل و انتقالات برای پرسپولیس بسته شده است این تیم نتواند از اواسط جدول بالا بیاید اما با درایت برانکو تلاش بازیکنان این تیم پرسپولیس توانست خود را به صدر جدول رسانده و حالا هم یکی از مدعیان قهرمانی باشد.

 

پیروانی در ادامه خاطرنشان کرد: درست بر خلاف آن چیزی که گفته می شود این پرسپولیس است که باید با خیلی ها بجنگد تا به قهرمانی دست پیدا کند. حالا همه علیه پرسپولیس هستند و نمی خواهند این تیم بار دیگر به قهرمانی در لیگ برتر دست پیدا کرده و در آسیا هم موفق باشد.

 

بازیکن پیشین پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که امروز کارلوس کی روش در صفحه شخصی اش از همه مربیان تشکر کرده به جز برانکو و علی کریمی گفت: موضع او مشخص است. کی روش باید بداند که علی کریمی و برانکو دو تن از محبوب ترین های فوتبال ایران هستند. من چه زمانی که شاگرد برانکو در تیم ملی بودم و چه زمانی که با او در پرسپولیس کار می کردم می گویم او بهترین مربی ایران است. مردی که با سلامت زندگی می کند، مشکل اخلاقی ندارد و تمام تمرکزش برای تیم ملی و پرسپولیس بوده است. علی کریمی هم که جای خود دارد، او یکی از محبوب ترین بازیکنان ایران است و نمی دانم چرا کی روش نام این دو را نبرده است.

 

پیروانی در پاسخ به این سوال که گفته می شود زمان سرپرستی شما در تیم ملی قرار بود وحید امیری و سیدجلال حسینی به تیم استقلال بپیوندند اما شما اجازه چنین کاری در تیم ملی به آنها نداده اید گفت: هرگز این صحبت را قبول ندارم. زمانی که در تیم ملی بودم به این کارها دخالت نمی کردم و به خودم اجازه نمی دادم که در این کارها ورود کنم اما حالا به تمام بازیکنان توصیه می کنم برای موفقیت شان به پرسپولیس بپیوندند زیرا محبوب ترین تیم آسیاست، ۴۰ میلیون هوادار دارد و همیشه یکی از تیم های موفق ایران بوده است. متاسفانه برخی ها می خواهند برای من حاشیه سازی کنند و من را وارد یک دعوای فوتبالی کنند اما من وارد چنین مسائلی نخواهم شد آن زمانی هم که در تیم ملی بودم برخی ها به دنبال این کار بودند، متاسفانه بعضی دوستان ما عنوان می کردند که برخی ها خوابیدند بعضی اتفاقات در تیم ملی رخ داد که من این موضونع را به شدت تکذیب می کنم و به آنها توصیه می کنم چنین حرف هایی را بر زبان نیاورند.

 

پیروانی در پایان خاطرنشان کرد: پرسپولیس تیم بزرگی است و همیشه بزرگ باقی خواهد ماند و هیچ کس نمی تواند به این تیم ضربه بزند حتی اگر مثل حالا همه علیه این تیم هجمه درست کرده و به دنبال نابودی این تیم هستند.

 

مهر

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: پیشکسوت پرسپولیس کارلوس کی روش پرسپولیس افشین پیروانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۴۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مهدی ترابی به حمله ایران به اسرائیل (عکس)

بازیکن پرسپولیس توییت جدیدی منتشر کرد.

در همین رابطه مهدی ترابی توییت زیر را منتشر کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شوخی انصاری پس از گل ترابی: زیر پیراهنت چه نوشته‌ای؟ مهدی ترابی به پرسپولیس پیوست

دیگر خبرها

  • سپاهان و پرسپولیس هستند، استقلال نیست | بهترین‌ها بدون صدرنشین
  • واکنش وینگر ذوب‌آهن به احتمال حضورش در پرسپولیس یا استقلال
  • آمار ویژه ستاره تیم ملی در پرسپولیس
  • همدان در میزبانی مسابقات کاراته قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشته است
  • بهترین سناریو برای چهره برزیلی پرسپولیس
  • واکنش خانواده شهدای هسته‌ای به حملات موشکی سپاه
  • واکنش مهدی ترابی به حمله ایران به اسرائیل (عکس)
  • روزهای خوب پرسپولیس با اوسمار ویرا؛ 2.44 امتیاز به ازای هر بازی
  • امروز تکلیف بهترین بازیکن آسیا مشخص می‌شود | من و بازیکنان ایران به دنبال قهرمان هستیم
  • مدافع پرسپولیس ازغافله بهترین پاسور جاماند/جلالی به آلوز نزدیک شد