Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیس با برتری برابر پارس جنوبی به رده دوم جدول رده‌بندی صعود کرد.

به گزارش ایسنا، دو تیم فوتبال پرسپولیس و پارس جنوبی در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۶:۱۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۳ بر یک شاگردان برانکو همراه شد تا سرخ‌ها رای رسیدن به صدر جدول یک گام کم بیاورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل‌های پرسپولیس را در این دیدار علی علیپور در دقایق ۳۰ و ۵۰ و امید عالیشاه در دقیقه ۵۶ وارد دروازه بوشهری‌ها کردند.

نیمه نخست

بازی در نیمه نخست، متعادل آغاز شد و جنگ در میانه‌های زمین برای توپ جریان داشت.

دو تیم، توپ را تا پشت محوطه جریمه حریف، خوب جلو می‌بردند اما بی‌دقتی در پاس آخر باعث می‌شد توپ به مهاجمان دو تیم نرسید و موقعیت خاصی تا دقیقه ۳۰ روی دروازه‌ها ایجاد نشود.

در دقیقه ۳۰ حرکت زیبای بازیکنان پرسپولیس با همکاری منشا، علیپور و عالیشاه به سمت چپ رسید تا شماره ۲ سرخ‌ها با پاس در عرض، علیپور را صاحب توپ کند و این مهاجم پس از عبور از مدافع پارس جنوبی با پای چپ توپ را به تور دروازه رحمان احمدی بچسباند.

پس از گل، سرخ‌ها بازی را در دست گرفتند و رحمان احمدی موقعیت تک به تک را از سعید حسین‌پور گرفت و مانع به ثمر رسیدن گل دوم پرسپولیس شد.

پس از این موقعیت، پارس جنوبی هم فرصت‌های نصف و نیمه‌ای روی دروازه پرسپولیس ایجاد  کرد اما قدر آن‌ها را ندانست تا شاگردان تارتار نیمه اول را با شکست به اتمام برسانند.

نیمه دوم

پرسپولیس در نیمه دوم بازی را هجومی شروع کرد و دفع توپ ناقص مدافع پارس جنوبی توپ را به منشا رساند و این بازیکن در موقعیت شوت‌زنی قرار گرفت اما تکل مدافع پارس جنوبی باعث شد توپ به علیپور برسد و او با ضربه‌ای ناگهانی گل دوم خود و تیمش را در دقیقه ۵۰ به ثمر رساند.

پرسپولیسی‌ها بعد از این حمله هم عقب ننشستند و با همکاری زیبای عالیشاه و منشا توانستند توسط عالیشاه به گل سوم دست پیدا کنند.

پس از گل سوم پرسپولیس، پارس جنوبی تا دقیقه ۶۵ بازی را در اختیار داشت اما باز هم در رساندن پاس‌های آخر به مهاجمان خود ناموفق بودند تا جنوبی‌ها نتوانند به جز یک ضربه ایستگاهی که به شکل خطرناک از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت، خطری جدی ایجاد کنند.

پس از این صحنه، دوباره پرسپولیس بود که بازی را در اختیار گرفت و درخشش رحمان احمدی و مدافعان پارس جنوبی مانع به ثمر رسیدن گل چهارم شاگردان برانکو شد. البته در یک صحنه پرسپولیس موفق شد گل چهارم را وارد دروازه رحمان احمدی کند که داور پیش از گل علیپور، خطای این بازیکن را روی مدافع زردپوشان گرفت.

در آخرین ثانیه های بازی، پارس جنوبی جم صاحب یک ضربه پنالتی شد و روح‌الله سیف‌اللهی یکی از گل‌های خورده تیمش را جبران کرد تا به این ترتیب، پرسپولیس نتواند به صدر جدول صعود کند.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه(۸۸- احسان حسینی)، شجاع خلیل‌زاده، سید جلال حسینی، احمد نوراللهی، آدام همتی، سعید حسین‌پور(۴۶- حمیدرضا طاهرخانی)، شایان مصلح، علی علیپور، سیامک نعمتی و گادوین منشا(۷۹- محمدامین اسدی)

ترکیب پارس جنوبی: حمان احمدی، محمد ستاری، حامد نورمحمدی، محسن بنگر(۶۷- امیر شبانی)، سعید محمدی‌فر، شهرام گودرزی، محمد نوری(۷۵- محمد شادکام)، حسین پورامینی، نیما انتظاری، مجید علیاری، ابراهیم صالحی

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ پارس جنوبي تیم فوتبال پارس جنوبی جم تيم فوتبال پرسپوليس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۴۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورونا 1-3 میلان:‌‎ ‎حداکثر استفاده از هدیه یووه

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به تساوی غیرمنتظره یوونتوس در بازی مقابل جنوا ‏میلان می‌دانست که در خانه هلاس ورونا فرصتی عالی برای افزایش فاصله با نزدیک‌ترین ‏رقیبش دارد. میلانی‌ها قدر این فرصت را دانستند و با گلهای تئو هرناندز، پولیشیچ و ‏چوکوووئزه موفق شدند از این بازی با پیروزی 3-1 بیرون بیایند. ‏

ویدئو: 327692

میلان در نیمه اول به مراتب بهتر از هلاس ورونا ظاهر شد و مونتیپو دروازه‌بان این تیم ‌‏با درخشش مقابل اوکافور جلوی به ثمر رسیدن یکی از بهترین موقعیت‌های روسونری را ‌‏گرفت. میلان در ادامه با ضربه پولیشیچ تیر دروازه حریف را هم به لرزه درآورد.‏

در نیمه اول پولیشیچ بارها موقعیت گلزنی خلق کرد و در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما ‌‏موفق به باز کردن دروازه ورونا نشد تا در دقیقه 44 تئو هرناندز با حرکتی تکنیکی اولین ‌‏گل میلان را به ثمر برساند. او پاس لیائو را در سمت چپ محوطه جریمه دریافت کرد و ‌‏درحالیکه از یک سانتی‌متری خط عرضی قصد پاس به عقب داشت توپ در برخورد به ‌‏مدافع حریف جلوی پای خودش قرار گرفت تا هرناندز از زاویه بسته دروازه ورونا را باز کند ‌‏و میلان نیمه اول را با برتری یک گله به پایان برساند.‏

بر خلاف نیمه اول میلان در شروع نیمه دوم به گل رسید و این بار پولیشیچ به آنچه ‌‏استحقاقش را داشت رسید. اشتباه مهلک داویدوویتس باعث شد اوکافور توپ را از او ‌‏برباید و بعد از پیشروی به سمت دروازه شوت بزند. با اینکه شوت او را مونتیپو دفع کرد ‌‏ولی توپ مقابل پولیشیچ قرار گرفت تا او با ضربه‌ای دقیق دروازه را باز کند.‏

در دقیقه 64 تیجانی نوسلین از ورونا موفق شد اختلاف را به یک گل کاهش دهد. ‌‏نوسلین با هوشیاری برای به دست آوردن توپی که میلانی‌ها خوب دفع نکرده بودند ‌‏جنگید و نزدیک به مرز محوطه جریمه توپ را تصاحب کرد. شوت پرقدرت او به تور ‌‏دروازه میلان چسبید تا اختلاف به یک گل کاهش یابد. ‏

درحالیکه حدود 10 دقیقه به پایان بازی مانده بود چوکووئزه که به عنوان یار تعویضی وارد ‌‏زمین شده بود سومین گل میلان را به ثمر رساند تا کار برای هلاس ورونا عملا به پایان ‌‏برسد. ضربه کرنر میلان که توسط تئو هرناندز از سمت چپ ارسال شد به شکل ناقض ‌‏دفع شد و توپ بیرون از محوطه جریمه مقابل چوکوووئزه قرار گرفت تا او با یک والی ‌‏تماشایی و سهمگین دروازه حریف را باز کند.‏

میلان در نهایت این بازی خارج از خانه را با پیروزی 3-1 پشت سر گذاشت. با توجه به ‏تساوی امروز یوونتوس مقابل جنوا میلان با این پیروزی 62 امتیازی شد تا با اختلاف سه ‏امتیاز بیشتر از یوونتوس در رتبه دوم بایستد. ‏

دیگر خبرها

  • پیام نیازمند باز هم تعویض شد؛ بدشانسی دروازه بان سپاهان!
  • تساوی شهر راز شیراز و پارس جنوبی جم در فوتبال دسته یک کشور
  • اتلتیکو ۰-۳ بارسا: گرد و خاک ژاوی در مادرید
  • اینتر 1-1 ناپولی: اینزاگی از خودی خورد!
  • وضعیت نامشخص دروازه‌بان نساجی پس از مصدومیت
  • پیروزی استقلال با روش تکراری برای حفظ صدر/ یک گل بزن و دفاع کن!
  • برتری یک نیمه‌ای استقلال مقابل هوادار با گل ثانیه ۴۴
  • برتری پرسپولیس در نیمه اول مقابل پیکان
  • ورونا 1-3 میلان:‌‎ ‎حداکثر استفاده از هدیه یووه
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل پیکان