Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-18@04:52:01 GMT

صعود پرسپولیس به رده دوم جدول

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۴۱۶۹

سرخپوشان پایتخت آخرین بازی در دوران محرومیت را هم با پیروزی به پایان رساندند و به رده دوم جدول صعود کردند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، آخرین بازی نیم فصل در شرایطی برای پرسپولیس آغاز شد که سرخپوشان پایتخت سعید حسین پور و آدام همتی را از ابتدا در ترکیب خود داشتند. شاگردان برانکو ایوانکوویچ و مهدی تارتار تا اواسط نیمه بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند اما در دقیقه 31 فرار امید عالیشاه و پاس او به علیپور منجر به تک گل سرخ ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیسی ها در دیداری که نتوانستند فرصت های زیادی را آغاز کنند، با همین پیروزی به رختکن رفتند.  شاگردان برانکو ایوانکوویچ و مهدی تارتار تا اواسط نیمه بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند اما در دقیقه 31 فرار امید عالیشاه و پاس او به علیپور منجر به تک گل سرخ ها شد. پرسپولیسی ها در دیداری که نتوانستند فرصت های زیادی را آغاز کنند، با همین پیروزی به رختکن رفتند.  شرح گل:

 پرسپولیس 1 - پارس جنوبی جم 0 (علی علیپور دقیقه 31): فرار امید عالیشاه و گذر از محسن بنگر او را در فرصت سانتر قرار داد و بازیکن شماره 2 پرسپولیس با سانتر دیدنی علیپور را صاحب توپ کرد و این مهاجم پس از کنترل، توپ را به طاق دروازه رحمان احمدی چسباند.

 پرسپولیس 2 - پارس جنوبی جم 0 (علی علیپور دقیقه ): ضربه سر بازیکنان تیم پارس به منشا رسید اما گادوین منشا نتوانست توپ را به سمت دروازه بزند و ضربه اش پس از برخورد به پارسی ها به علیپور رسید و او توانست دروازه پارس جنوبی را باز کند.

 پرسپولیس 3 - پارس جنوبی جم 0 (امید عالیشاه دقیقه ): بازهم امید عالیشاه در متن حرکت سرخ ها بود. او ابتدا با احمد نوراللهی همکاری کرد، سپس از حرکت بدون توپ مصلح بهره گرفت و با ایجاد فضای خوب و پس از یک دو با گادوین منشا، وارد محوطه جریمه شد و با ضربه نوک پا دروازه احمدی را برای سومین بار باز کرد. 

 پرسپولیس 3 - پارس جنوبی جم 1 (سیف الهی دقیقه 95): سیف الهی ستاره تیم پارس جنوبی در اثر برخورد با نعمتی پنالتی گرفت و خودش برخلاف جهت بیرانوند توپ را تبدیل به گل کرد.

لحظات حساس:

دقیقه 26: حرکت امید عالیشاه از سمت چپ با تکل بازیکنان پارس جنوبی همراه شد که این توپ در آستانه رسیدن به مهاجم پرسپولیس توسط رحمان احمدی مهار شد.

دقیقه 34: سعید حسین پور پشت مدافعان پارس جنوبی صاحب توپ شد اما ضربه او را رحمان  احمدی به بیرون فرستاد.

دقیقه 39: نیما انتظاری در پشت محوطه جریمه موقعیت خوبی را برای شوت زنی پیدا کرد اما شوتش با اختلاف بسیار زیاد به بیرون رفت.

دقیقه 57: شوت محمد نوری از پشت محوطه جریمه را علیرضا بیرانوند مهار کرد.

دقیقه 58: امید عالیشاه از سمت چپ سانتر زیبایی را برای منشا ارسال کرد اما ضربه سر دیدنی این بازیکن با بدشانسی و البته واکنش دیدنی احمدی تبدیل به گل نشد.

دقیقه 59: سیامک نعمتی پشت دفاع پارس جنوبی صاحب موقعیت شد اما رحمان احمدی با خروج دقیق مانع از گلزنی او شد.

دقیقه 80: علی علیپور در محوطه جریمه صاحب توپ شد و توپ را تبدیل به گل کرد اما داور خطای علیپور روی مدافع پارس را گرفت.

دقیقه 85: امید عالیشاه از روی ضربه ایستگاهی توپ را ارسال کرد که ضربه سر علیپور در اختیار احمدی قرار گرفت.


 

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال پرسپولیس پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۴۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود پورتو به فینال در شب گلزنی طارمی + فیلم

در چارچوب نیمه نهایی جام حذفی پرتغال تیم پورتو میزبان ویتوریا دگیمارش بود که با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید و با توجه به برد یک بر صفر در بازی رفت، با نتیجه چهار بر یک در مجموع دیدار‌های رفت و برگشت پیروز و راهی فینال شد.

مهدی طارمی که بعد از مدت‌ها در ترکیب اصلی پورتو قرار گرفته بود، در دقیقه ۲۶ گل اول تیمش را از روی نقطه پنالتی زد و جواب گل دقیقه یک حریف را داد. پورتو در ادامه دو گل دیگر توسط کونسسائو و پپه به ثمر رساند.

 طارمی تا دقیقه ۸۵ در ترکیب تیمش حضور داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • عالیشاه در فکر سبقت از ترابی در آبادان
  • صعود پورتو به فینال در شب گلزنی طارمی + فیلم
  • قیمت جدید پژو پارس اعلام شد + جدول
  • «در لباس سربازی» در قاب شبکه امید
  • ملاقات عالیشاه و سیدجلال در تالار مشاهیر
  • سنگ تمام ستاره پرسپولیس در کنسرت لُری + ویدئو
  • سنگ تمام ستاره پرسپولیس در کنسرت لُرها + ویدئو | «قهرمان لُرستان امشب در کنسرت تال است»
  • بسیج سازندگی روزنه امید مردم برای حل مشکلات است
  • گرانی در بازار خودرو ادامه دارد؛ پژو پارس به ۹۰۵ میلیون تومان رسید | جدول قیمت روز خودروهای داخلی و مونتاژی را ببینید
  • امضای قراردادهای اجرایی طرح فشارافزایی میدان مشترک گازی پارس جنوبی