Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، خان کرمی، معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو گفت: فروش تحویل فوری چهار محصول ایران خودرو با قیمت جدید در راستای تنظیم و کنترل بازار صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: امروز فروش اینترنتی ایران خودرو برای چهار محصول اس 30، پ‍‍ژو پارس اتومات، وانت آریسان و تندر وانت آغازشد.

معاون ایران خودرو افزود: این روند فروش ایران خودرو در هفته های آینده با کاهش پنج درصد دیگر زیر قیمت اعلام شده پیش فروش صورت گرفته امروز، مجددا اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایران خودرو تنظیم بازار خودرو رقابت قیمت گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۴۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش تریلی چینی پرقدرت با پیش پرداخت 2 میلیارد و 750 میلیونی و تحویل فوری

تین نیوز

چراغ اول فروش تریلی در سال 1403 را یک شرکت داخلی با فروش تریلی های پرقدرت چینی روشن کرده است. این تریلی ها با پیش پرداخت 2.75 میلیاردی و تحویل فوری به فروش گذاشته شده است.

بر اساس خبر منتشر شده در رسانه ها شرکت آرین دیزل در نخستین فروش خود در سال ۱۴۰۳ تریلی های شکموتو را به خریداران عرضه کرده است. این کشنده پرقدرت چینی در این بخشنامه با مدل ۱۴۰۳ به متقاضیان تحویل خواهد شد و طبق اعلام این شرکت تحویل این تریلی ها به خریداران به صورت فوری خواهد بود. آغاز ثبت نام کشنده شکموتو از ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳-  شنبه می باشد.

قیمت نهایی فروش تریلی شکموتو در نخستین بخشنامه 1403

قیمت نهایی اعلام شده برای فروش این کشنده در بخشنامه ۵.۷۴۵ میلیارد تومان بیان شده است. شما در زمان ثبت نام ۲.۷۵۰ میلیارد تومان را پرداخت می کنید. مابقی مبلغ به صورت چک از شما دریافت می گردد. شما باید ۶ فقره چک هر کدام به مبلغ ۴۹۹ میلیون تومان را تحویل دهید. سود مشارکت در بخشنامه ۱۰ درصد بیان شده و سود انصراف نیز ۱۱ درصد عنوان شده است. جریمه تاخیر نیز ۸ درصد است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • فروش تریلی چینی پرقدرت با پیش پرداخت 2 میلیارد و 750 میلیونی و تحویل فوری
  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • قیمت خودرو امروز ۴ اردیبهشت+ جدول
  • شرایط و قیمت فروش دایون اعلام شد + قیمت و شرایط خرید
  • فروش ایران خودرو آغاز شد + شرایط
  • آغاز دومین طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو | نوع خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • اولین واکنش ایران خودرو به فروش پژوپارس با قیمت جدید
  • پاسخ ایران خودرو به فروش پژو پارس با قیمت جدید به متقاضیان
  • واکنش ایران خودرو به فروش پژو پارس با قیمت جدید به متقاضیان
  • فروش فوری محصولات ایران خودرو بدون قرعه کشی + لینک ثبت نام