Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه ظهر امروز جمعه ۲۳ آذرماه با دبیرکل خانه کارگر در دزفول دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در این دیدار نمایندگان کارگری در مورد پیگیری مصوبات جلسه کمیسیون اجتماعی مجلس از علیرضا محجوب سوالاتی پرسیدند که محجوب در پاسخ به این سوالات اعلام کرد: تمامی موارد بطور جدی در حال پیگیری است و جلسات تهران که در خصوص شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه با حضور نمایندگان کارگری برگزار گردید بسیار پر محتوا و تاثیرگذار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این دیدار، نمایندگان کارگران از دبیرکل خانه کارگر درخواست کردند که به هر طریق ممکن از شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه بازدید نموده و با مشکلات کارگران از نزدیک آشنا شود؛ اما به علت اینکه محجوب می بایست جهت شرکت در جلساتی در اهواز برای موضوعات گروه ملی فولاد شرکت می کرد، این بازدید به وقت دیگری موکول شد.

رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی بیان داشت: باید فرصت کافی برای هفت تپه اختصاص یابد و بازدیدهای کوتاه، نمی تواند نتیجه بخش باشد.

در ادامه، نوری نماینده شهرستان شوش دانیال در مجلس شورای اسلامی نیز طی مکالمه ای با محجوب در رابطه با این بازدید هماهنگی های لازم را بعمل آورد، چرا که معتقد است علیرغم بازگشت آرامش به مجموعه هفت تپه نباید این شرکت به دست فراموشی سپرده شود و نیازمند حمایت و پیگیری مداوم است.

در پایان این دیدار، نمایندگان کارگری هفت تپه در خصوص وضعیت تشکل های کارگری در هفت تپه با دبیرکل خانه کارگر رایزنی کردند و دغدغه های کارگران در این خصوص را منتقل نمودند و از طرف محجوب قول مساعد داده شد که خواسته کارگران بطور ویژه پیگیری شود.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف صنعت فولاد مجلس شورای اسلامی تپه هفت منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۴۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همت والای کارگران زمینه ساز تحقق شعار سال خواهد شد

به گزارش تابناک به نقل از مس‌پرس، متن پیام مدیرعامل شرکت صنایع مس ایران به مناسبت هفته کار وکارگر به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مقام معظم رهبری:

«رکن جهش تولید کارگر است؛ با جهش تولید، کشور و آحاد مردم ثروتمند می شوند و جیب و دست کارگر پر می شود.»

فرارسیدن هفته کار و کارگر، یادآور تلاش‌ بی‌وقفه و تعهد ارزشمند کارگران ساعی و خدوم در بخش های مختلف و فرصتی مغتنم برای پاسداشت مقام شامخ این قشر زحمتکش و تاکید بر نقش بی بدیل آنان در رونق تولید و اعتلای صنعت ایران اسلامی است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام کارگری و تبریک این ایام فرخنده، به پاس خدمات ارزنده و تلاش بی وقفه و به تأسی از سیره پیامبر اکرم (ص)، زحمات بی‌بدیل کارگران سخت کوش و جهادگر شرکت ملی صنایع مس ایران را ارج می نهم.

در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده است، برای تحقق آن باید با هم افزایی و تلاش روز افزون و با تکیه بر همت بلند و اراده استوار کارگران خدوم، زمینه رشد تولید فراهم و بار دیگر پرچم صنعت مس ایران بر بلندای اقتصاد کشور عزیزمان برافراشته شود.

امید است با اتکا به همدلی و پشتکار ستودنی سربازان جهادگر عرصه تولید، هر چه زودتر شاهد بهر‌ برداری از طرح‌های توسعه‌ای و شکوفایی فزاینده صنعت مس در سایه‌سار پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران باشیم. 

با آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون برای تمامی کارگران عزیز

حسین مدرس خیابانی

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران

دیگر خبرها

  • نیشکر هفت تپه؛ از سرخط اعتصابات کارگری به پیشتازی سنگر تولید
  • همت والای کارگران زمینه ساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران : تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • مقام معظم رهبری در دیدار کارگران : تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • رهبر انقلاب در دیدار کارگران سراسر کشور: تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند
  • دیدار ۴۶ کارگر استان گیلان با رهبر انقلاب
  • ۴۰ نفر از کارگران سیستان و بلوچستان به دیدار رهبر معظم انقلاب می‌روند
  • دیدار ۴۰ نفر از کارگران سیستان و بلوچستان با رهبر انقلاب
  • ۴۰ کارگر از سیستان و بلوچستان به دیدار رهبر انقلاب می‌روند