Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@21:13:50 GMT

اقدام شیطانی دایی بی رحم با خواهرزاده 3 ساله اش +عکس

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۴۲۵۱

اقدام شیطانی دایی بی رحم با خواهرزاده 3 ساله اش +عکس

رکنا: دختری 3 ساله در درگیری بین پدر و دایی اش به طرز بی رحمانه ای به قتل رسید.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، دختری 3 ساله در کنتاکی در درگیری بین پدر و دایی اش به طرز بی رحمانه ای به قتل رسید.

طبق گزارش پلیس، دختر 3 ساله که قربانی این درگیری شده بود با بریدن گلویش توسط دایی معتادش به قتل رسید.

متهم، ایمائول فلاتر 33 ساله که با این خانواده زندگی می کرد پس از قتل خواهرزاده اش توسط پلیس دستگیر و به اداره پلیس منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قتل در اتاق خواب

طبق گفته های پدر قربانی، وی زمانی که متوجه گریه های دخترش شد به سمت اتاق خواب فرزندانش رفت که با بدن برهنه دخترش در حالی که در آغوش دایی اش گرفتار شده بود مواجه شد.

همچنین پدر خانواده که به غیر از قربانی 4 فرزند دیگر هم داشت وقتی متوجه حالت های غیرعادی برادر همسرش شد با نجات 4 فرزندش با مرد معتاد درگیر شد که دختر 3 ساله اش که در این درگیری حضور داشت به دلیل بریده شدن گلویش با چاقو و خونریزی زیاد جانش را از دست داد.

پس از تماس پدر خانواده با اداره پلیس، متهم که به دلیل مصرف زیاد مواد مخدر و درگیری و ضرب و شتم بیحال شده بود توسط ماموران پلیس دستگیر و به اداره پلیس منتقل شد.در حال حاضر ایمائول به صورت موقت در زندان است تا جلسه دادگاهش به زودی برگزار شود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز پزشک هوسباز به یک زن جوان در مطب +عکس این مرد جوان علاقه زیادی به همخوابی با زنان بی جان دارد ! +عکس زنم سرش با مرد دیگری گرم بود / سرش را بریدم ! +عکس قتل فریبا پس از انتشار عکس های زشت وقتی چهار چوپان تهرانی مست کردند / پا به کلانتری و بهشت زهرا کشید اعتراف شیطانی 4 شرور به قتل بی رحمانه دختر 14 ساله + عکس جنجال دست درازی مرد متاهل به زن مسافر در هواپیما +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا دستگیری رییس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در قم دختر بچه هندی از پدر فریبکارش شکایت کرد +عکس له شدن سر مرد صافکار زیر خودروی پراید من 6 نوزادم را کشته‌ام، ولی ۸ سال زندان زیاد است ! / مادر بی رحم اعتراف کرد +عکس راز جلسه 3 نفره در شمال تهران برای گرفتن چک 10 میلیارد تومانی از بابک زنجانی تب عکس سلفی دختر 9 ساله را بدجور سوزاند ! + عکس قلب پیوندی در هواپیما جا مانده بود ! / خلبان مسافران را شوکه کرد

منبع: رکنا

کلیدواژه: قتل پلیس معتاد ضرب و شتم زندان اخبار حوادث پدر معتاد دختر عکس دایی عکس زن فیلم مرد زندگی قتل ایران عروسی دختر بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۴۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قمه کشی باورنکردنی در ارومیه + فیلم

فرمانده انتظامی آذربابجان‌غربی گفت: شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه، در دستور کار ویژه پلیس است.

به گزارش مشرق، سردار رحیم جهانبخش افزود: در پی وقوع نزاع و درگیری شب گذشته در یکی از محلات ارومیه و انتشار کلیپ آن در فضای مجازی، بنا به حساسیت موضوع، تمامی متهمان شناسایی شده و رسیدگی سریع به آن در دستور کار ویژه پلیس استان قرار گرفته است.

وی افزود: پس از تکمیل پرونده و دستگیری متهمان، جزئیات آن به اطلاع عموم شهروندان عزیز قرار خواهد گرفت.

سردار جهانبخش تاکید کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و قطعاً اجازه جولان به مخلان امنیت عمومی را نمی دهیم.

دیگر خبرها

  • اقدام آتشین مرد نقاش | مادر و پسر ۱۱ ساله در خشم پدر سوختند
  • دستگیری نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • دستگیری یک نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • قمه کشی باورنکردنی در ارومیه + فیلم
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا
  •  دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد
  • تولید فیلم‌های غیراخلاقی از دختران ۱۵ تا ۲۶ ساله ایرانی برای مردان خارجی | انهدام باند بزرگ قاچاق زنان و دختران ایرانی به ترکیه و گرجستان + جزئیات
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند