Web Analytics Made Easy - Statcounter

پایگاه خبری میدل ایست آی نوشت که 'محمد بن‌سلمان' ولیعهد سعودی در تلاش برای نشان دادن جایگاه خود به‌عنوان 'بانی صلح'، برای برگزاری نشستی با 'بنیامین نتانیاهو' نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، با نظارت 'دونالد ترامپ' رئیس‌جمهوری آمریکا برنامه ‌ریزی می‌کند.

به گزارش ایرنا، ولیعهد سعودی با هدف ترمیم وجهه خود، برای برگزاری نشستی با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و با حضور رئیس‌جمهوری آمریکا، برنامه‌ریزی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رسانه انگلیسی به نقل از یک منبع مطلع اعلام کرد، ولیعهد سعودی به شکل جدی برای تغییر دادن قواعد بازی تلاش می‌کند و درصدد است نشستی مشابه «کمپ‌دیوید» با نظارت ترامپ، برگزار کند تا بدین ترتیب خود را به عنوان یکی از نمادهای صلح، مانند «انور سادات» رئیس‌جمهور اسبق مصر، نشان دهد که درسال 1976بامیانجیگری

«جیمی کارتر» رئیس‌جمهور اسبق آمریکا، با «مناخیم بگین» نخست‌وزیر وقت رژیم صهیونیستی مصاحفه کرد.

از نتایج این دیدار این بود که مصر اولین کشور عرب شناخته شد که رژیم صهیونیستی را به رسمیت شناخت، اما سادات در سال 1981 ترور شد.

این در حالی‌ است که مجلس سنای آمریکا، روز گذشته دو قطعنامه‌ به تصویب رساند که در یکی از آنها 'محمد بن‌سلمان' مسئول قتل «جمال خاشقجی»روزنامه‌نگار منتقد عربستانی، معرفی شده است و در قطعنامه دیگر خواستار توقف حمایت نظامی واشنگتن از ائتلاف به رهبری عربستان در جنگ یمن شد.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۴۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش نتانیاهو به خبر تحریم یک گردان ارتش رژیم صهیونیستی توسط آمریکا

 «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی شنبه شب در واکنش به خبر تحریم یک گردان از ارتش رژیم صهیونیستی توسط آمریکا گفت: نباید ارتش اسرائیل تحریم شود و با همه ابزار‌ها در مخالفت با این اقدامات تلاش خواهیم کرد.

به گزارش شبکه الجزیره قطر، «بزالل اسموتریچ» وزیر دارایی تندرو کابینه نتانیاهو نیز در واکنش به این اقدام احتمالی واشنگتن افزود: تحریم آمریکا علیه ارتش اسرائیل، دیوانگی مطلق است.

وی افزود: این اقدام واشنگتن همچنین تلاشی برای آن است که دولت فلسطین را بر ما مسلط کند.

 پایگاه خبری اکسیوس شنبه شب به نقل از سه مقام آمریکایی که نامشان را فاش نکرد، گفت: واشنگتن بزودی گردان" نتزا یهودا" وابسته به ارتش رژیم صهیونیستی را به دلیل نقض حقوق بشر در کرانه باختری، تحریم می‌کند.این اولین باری است که آمریکا یک واحد نظامی اسرائیل را تحریم می‌کند و بزودی تحریم این گردان (افراطی) از سوی آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا اعلام می‌شود. تحریم‌ها مانع از دریافت هر نوع کمک یا آموزش نظامی به این گردان و اعضای آن می‌شود.

گردان نتزا یهودا در سال ۱۹۹۹ به عنوان یک واحد ویژه برای سربازان فوق ارتدوکس یهودی تشکیل شد. این گردان مستقر در کرانه باختری «به مرکز جذب بسیاری از جوانان شهرک‌نشین راست‌گرای افراطی» که در هیچ گردان دیگر ارتش رژیم اسرائیل دیگری پذیرفته نشده‌اند، تبدیل شده است.

در سال‌های گذشته تصاویر زیادی از جنایت سربازان گردان نتزا یهودا علیه فلسطینیان ساکن کرانه باختری اشغالی منتشر شده است.سال گذشته، در حین یورش گردان ۹۷ نتزا یهودا وابسته به ارتش رژیم اسرائیل به منطقه «تلونیم» واقع در غرب رام‌الله، نظامیان وابسته به این گردان که فکر می‌کردند کسی آنها را نمی‌بیند، چند شهروند فلسطینی غیرنظامی را به‌شدت مورد ضرب و جرح و شتم قرار دادند؛ غافل از اینکه تعدادی دیگر از فلسطینیان در حال رصد و ضبط این توحش ارتش اسرائیل هستند.

 منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • خانواده‌های اسرای صهیونیست: بدترین نخست‌وزیر، برو!
  • نویسنده صهیونیست: نابودی اسرائیل به دست نتانیاهوست
  • صهیونیست‌ها ادعای نتانیاهو در مورد پیروزی را باور ندارند
  • ممانعت نتانیاهو از برگزاری جلسه کابینه جنگ برای بررسی اهداف جنگ
  • لفاظی مجدد نتانیاهو علیه مقاومت فلسطین
  • نتانیاهو: تحریم ارتش اسرائیل تصمیمی پوچ است
  • لفاظی جدید نتانیاهو علیه مقاومت فلسطین
  • نتانیاهو: به‌زودی فشارها را برای آزادی گروگان‌هایمان افزایش می‌دهیم
  • نتانیاهو؛ منفور دوست و دشمن
  • واکنش نتانیاهو به خبر تحریم یک گردان ارتش رژیم صهیونیستی توسط آمریکا