Web Analytics Made Easy - Statcounter


فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: پلیس به ظرفیت هزار نفر – روز در فصل زمستان به هموطنان در قالب طرح زمستانی ارائه خدمات می‌کند.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، سردار حسین عبدی در آغاز رزمایش مشترک طرح ترافیک زمستانی در اردبیل اظهار کرد: در آستانه فصل زمستان و در یک هماهنگی با دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط پلیس طرح کنترل ترافیک خود را در تمام محورهای مواصلاتی استان اردبیل آغاز می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: در قالب این طرح پلیس در کنار نیروهای راهداری، اورژانس، هلال احمر و امدادخودرو فعالیت مناسبی را انجام خواهد داد تا در راه ماندگان و مسافران گرفتار در برف و کولاک به سلامت از گردنه‌های استان عبور کنند.
فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: امسال پلیس راه استان اردبیل با هدف کاهش تصادفات و ارتقای ایمنی این طرح را با توان و جدیت مضاعف در طول سه ماه انجام می‌دهد که اجرای این طرح متصل به طرح نوروزی پلیس خواهد بود.
عبدی بیان کرد: 450 تیم عملیاتی سعی خواهند کرد با همراهی نیروهای پلیس در قالب هزار نفر – روز به هموطنان ارائه خدمات کنند که در طول اجرای این طرح 90 هزار نفر روز خدمات ارائه خواهد شد.
وی تصریح کرد: استان اردبیل سال گذشته در رابطه با تصادفات جاده‌ای با کاهش چشمگیری مواجه بود که امیدواریم با همدلی و همکاری سایر دستگاه‌های مرتبط در بحث ترافیک راه‌ها و نیز ایمنی جاده‌ها این کاهش تصادفات را در ادامه سال جاری نیز شاهد باشیم.
فرمانده انتظامی استان اردبیل یادآور شد: هر سال با فرارسیدن فصل سرما و بارش برف، سازمان‌های مرتبط اقدام به برگزاری طرح زمستانی می‌کنند که امسال نیز پلیس راه استان اردبیل به کمک سایر دستگاه‌های اجرایی سعیدر کاهش تصادفات جاده‌ای و نیز ارتقای ایمنی مسافرانی دارد که در محورهای مواصلاتی استان اردبیل تردد دارند که این طرح به مدت 3 ماه ادامه خواهد داشت. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف بارش برف پلیس راه استان تصادفات جاده ای زمستان محورهای مواصلاتی استان منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۴۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات رایگان دامپزشکی طیور روستائیان وعشایر در جرقویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس شبکه‌ دامپزشکی جرقویه با اشاره به تداوم اردو‌های جهادی دامپزشکی در سطح شهرستان گفت: در این مرحله بیش از ۱۰۰ هزار دام سبک عشایر ایل عرب جرقویه و دام و طیور روستائیان رایگان بر علیه بیماری‌های تب برفکی، طاعون نشخوارکنندگان کوچک، آبله و تب مالت واکسینه شده اند.
قربانعلی عرب جعفری افزود: در این اردوی دو روزه ۲ گروه ۴ نفره از شبکه دامپزشکی جرقویه خدمات رایگان ارائه کردند، علاوه بر دام و طیور، سگ‌های گله نیز بر علیه بیماری هاری واکسینه شده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


عرب جعفری افزود: با توجه به آغاز کوچ عشایر ایل عرب جرقویه به مناطق ییلاقی استان اصفهان و استان‌های همجوار، تمام دام‌های عشایر به صورت کامل در این طرح تحت پوشش واکسیناسیون قرار گرفته اند.
اداره کل دامپزشکی استان اصفهان در سال گذشته حدود ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار مورد خدمت رایگان در قالب اردو‌های جهادی به عشایر و روستائیان استان ارائه داده است.

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات رایگان پزشکی در قصر قند
  • ۲.۶ میلیون نفرساعت آموزش در آموزشگاه‌های آزاد فنی‌وحرفه‌ای قم ارائه شد
  • ارائه خدمات رایگان دامپزشکی طیور روستائیان وعشایر در جرقویه
  • ارائه بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر خدمت رایگان در حوزه سلامت
  • حضور جمعیت هلال‌احمر زنجان در ارائه خدمات جهادی پر رنگ است
  • ارائه خدمات کارگزاری داده‌ در دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان
  • ارائه خدمات جهادی موجب افزایش رضایتمندی مردم می‌شود
  • بازگشت هوای زمستانی به شهرهای استان خوزستان و خاموش شدن کولرها
  • بسیج پربرکت‌ترین نهاد انقلاب است
  • ارائه خدمات درمانی رایگان برای کودکان زیر هفت سال