Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-03-28@20:55:49 GMT

ریبری از بایرن می‌رود اما به فوتبال ادامه می‌دهد

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۴۳۲۰

به گزارش وانانیوز،    با اخباری که از مونیخ به گوش می‌رسد، به نظر می‌آید امسال آخرین سال حضور فرانک ریبری در بایرن است.

طبق گفته اولی هوینس، مدیر باواریایی‌ها، سرخ‌پوشان بودجه کلانی را برای بازسازی کادر نفرات خود در نظر گرفته و می‌خواهند جانشین خوبی برای ریبری و روبن ۳۵ ساله پیداکنند.

با این حال ستاره فرانسوی همچنان به ادامه فعالیتش در زمینه فوتبال فکر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ریبری در گفت‌وگویی با سایت ورزش آلمان اظهارداشت:تا جایی که بدنم اجازه دهد، دوست دارم فوتبال بازی کنم. خیلی خوب است که آدمی مثل من، چنین دوره فوتبال بلندی داشته باشد.

او ادامه داد: ۱۶ سال است که در عرصه فوتبال حرفه‌ای فعالیت می‌کنم که ۱۲ سال آن در بایرن سپری شده است.

این هافبک پرسابقه همچنین عنوان کرد:حدود ۳ ماه دیگر ۳۶ ساله می‌شوم و از خدا می‌خواهم تا زمانی که در بایرن هستم، آماده و سرحال کار کنم.

ریبری در تیم‌های بولون، آله، برست، متز، گالاتاسرای، المپیک مارسی و بایرن مونیخ بازی کرده است.

وی در سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۴ موفق شد ۸۱ بازی ملی برای فرانسه انجام دهد و ۱۶ گل بزند.

انتهای پیام/ش

منبع: وانا

کلیدواژه: بنیتس لیگ جزیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۴۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه اسطوره بایرن به ژابی آلونسو: به لیورپول نرو

به گزارش "ورزش سه"، لوتار ماتئوس، کاپیتان سابق بایرن مونیخ، معتقد است ژابی آلونسو که فصلی استثنایی را با بایرلورکوزن سپری می‌کند، گزینه خوبی برای لیورپول نیست.

لورکوزن مدعی اصلی قهرمانی فصل جاری بوندس‌لیگاست و به همین دلیل احتمال زیادی وجود دارد که آلونسو بخواهد برای فصل بعدی در باشگاه‌های بزرگی مانند رئال مادرید، بایرن مونیخ یا لورکوزن کار کند.

ماتئوس در مصاحبه‌ای با خبرگزاری فرانسه اعلام کرد با توجه به دستاوردی که کلوپ در لیورپول داشته و همینطور جایگاهش بین هواداران، پر کردن جای خالی کلوپ برای هر مربی‌ای دشوار خواهد بود.

اسطوره بایرن مونیخ به ژابی آلونسو توصیه کرد در لورکوزن بماند و گفت:"لیورپول پس از این فصل گزینه مناسبی برای ژابی آلونسو نیست. او گزینه‌های بهتری دارد."

ماتئوس از آلونسو به عنوان جایگزینی برای توماس توخل که او نیز در پایان فصل بایرن مونیخ را ترک خواهد کرد، استقبال کرد و گفت:"او در بایرن باید با بازیکنان جدید، تیم جدیدی برای آینده بسازد. موفقیت کلوپ در لیورپول باعث شده کار برای هر مربی‌ای که قرار است جایگزین او شود، سخت باشد چون یورگن یک قهرمان فوق العاده است. کاری که او انجام داد فوق العاده بود و شما به عنوان یک مربی می‌توانید چه کار بیشتری نسبت به کلوپ انجام دهید؟"

دیگر خبرها

  • ابرل: مصاحبه ایجنت دیویس؟ برای یک بله یا خیر باید تا ابد صبر کنیم؟
  • بایرن مونیخ به دنبال جذب آمادو اونانا از اورتون
  • توافق بایرن و توخل برای فسخ قرارداد
  • توافق توخل و بایرن بر سر جزییات فسخ قرارداد
  • توصیه اسطوره بایرن به ژابی آلونسو: به لیورپول نرو
  • بازگشت هری کین به ورزشگاه تاتنهام با پیراهن بایرن مونیخ
  • ستاره بایرن: به جدایی فکر هم نمی‌کنم
  • بایرن خطاب به هواداران: بلیت بازی آرسنال را نخرید!
  • شانس کم نویر برای بازی در دِرکلاسیکر
  • من و موسیالا از مونیخ می‌رویم ولی برای تعطیلات!