Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@22:57:37 GMT

سرپرست پرسپولیس: وارد حاشیه نمی شویم

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۴۳۲۸

سرپرست پرسپولیس: وارد حاشیه نمی شویم

تهران- ایرنا- سرپرست باشگاه پرسپولیس در واکنش به بیانه سرمربی تیم ملی فوتبال ایران و حمایت از مربیان لیگ برتری و نبود نام «برانکو ایوانکوویچ» در این فهرست، گفت: وارد حاشیه نمی شویم و کار خودمان را انجام می دهیم.

به گزارش عصر جمعه ایرنا؛ «ایرج عرب» پس از برتری سه بر یک تیمش مقابل پارس جنوبی، اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود که خوشبختانه با برد پرپسولیس همراه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان با تمام توان به میدان آمدند و با حمایت هواداران به برد رسیدند تا نیم فصل را با موفقیت به اتمام برسانند.
عرب در خصوص نقل و انتقلات تیم پرسپولیس، توضیح داد: جلساتی با برانکو داشتیم و تعامل خوبی هم برقرار شد. از فردا اقدامات لازم را برای نقل و انتقالات خواهیم داد.
سرپرست باشگاه پرسپولیس در مود انتخاب اعضای جدید هیات مدیره نیز، گفت: فکر می‌کنم هفته آینده این اتفاق رخ دهد.
وی درباره مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: روز چهارشنبه با اعضای تیم صحبت کردم و شفاف سازی مسائل مالی را برای آنها توضیح دادم و خدا را شکر بازیکنان حرف‌هایم را قبول کردند. فردا به بازیکنان پول خواهیم داد و فکر می‌کنم میزان پرداختی به بازیکنان به 40 درصد خواهد رسید.
عرب در مورد مسائل داوری و اینکه اشتباهات در چند هفته اخیر به ضرر پرسپولیس بوده است،‌ گفت: اجازه بدهید در این خصوص صحبت نکنم،‌ اما مطمئن باشید اگر مشکلی باشد از مراجع ذی‌صلاح پیگیری و نتیجه را اعلام خواهیم کرد.
سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص بیانیه کارلوس کی‌روش خطاب به مربیان لیگ برتری و اینکه نامی از برانکو در بین مربیان برده نشده است،‌ عنوان کرد: جای مطرح کردن این موضوعات اینجا نیست. اجازه بدهید وارد حاشیه نشویم و کارمان را انجام دهیم.
پرسپولیس در دیداری از هفته پانزدهم لیگ برتر باشگاه های ایران با حساب سه بر یک از سد پارس جنوبی گذشت و 31 امتیازی شد.
ورزشی**3783**9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال پرسپوليس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۴۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید از استقلال و پرسپولیس حمایت شود/ وقت کشی نکردیم

به گزارش خبرنگار مهر امید نورافکن پس از تساوی تیمش برابر پرسپولیس تهران گفت: بازی خوبی انجام دادیم و حتی می توانستیم برنده هم از زمین خارج شویم اما شرایط به گونه ای شد که بازی با تساوی به پایان رسید و این استقلال بود که صدرنشینی اش با این تساوی ادامه پیدا کرد.

وی در خصوص اینکه گفته می شود بازیکنان سپاهان وقت کشی می کردند گفت: چنین چیزی صحت ندارد. وقتی بازیکنی دچار مصدومیت می شود طبیعی است که باید بازی را نگهداشت اما این صجبت ها اصلا درست نیست چون ما تلاش می کردیم که برنده از زمین خارج شویم.

وی گفت: باید از استقلال و پرسپولیس حمایت کرد چون تیم های صاحب نام فوتبال کشورمان هستند ولی بعد از آنها سپاهان تیم بزرگی است که طرفداران بی شماری دارد و باید از این تیم هم حمایت کرد.

نورافکن در خصوص استوری هایی که می گذارد و از او ایراد می گیرند گفت: من هر کاری بکنم یک عده از من ایراد می گیرند. بنابراین تمرکزم بر روی تمرین و موفقیت سپاهان است البته ما در چند بازی امتیاز از دست دادیم و این شرایط را برای ما سخت کرد اما تلاش می کنیم تا در بازی های آینده جبران کرده تا خود را به صدرجدول نزدیک تر کنیم.

کد خبر 6094725

دیگر خبرها

  • تحمیل ایده یا مشکلات شخصیتی؛ چرا سرمربیان هلندی در فوتبال انگلیس ناکام می‌مانند؟
  • آتیلا حجازی: نمی‌خواهیم به گذشته برگردیم
  • درخواست یک مقام طالبان برای به بهره‌برداری رسیدن مسیر چابهار-افغانستان
  • اصلانیان: بازی پرسپولیس و سپاهان فقط حاشیه داشت/ اوسمار نمی‌تواند بازیکنان را کنترل کند
  • برای برد مقابل پرسپولیس آمده بودیم/می‌توانستیم در فصل جاری با فاصله ۱۰ امتیازی قهرمان شویم
  • کنایه تند درویش به سپاهان/چه قدرتی پشت این تیم است؟
  • باید از استقلال و پرسپولیس حمایت شود/ وقت کشی نکردیم
  • درویش: بازیکنان سپاهان وقت کشی کردند/ از عالیشاه بعید بود
  • درویش: عالیشاه نباید آن حرکت را انجام می‌داد/اوسمار خودش خواست بعد از فضای بازی با سپاهان برنامه بدهد+فیلم
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال