Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@20:20:42 GMT

منشای گلساز به جای منشای گلزن درخشید(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۴۳۳۱

گادوین منشا در دیدار امروز پرسپولیسی ها برابر پارس جنوبی موفق شد یک پاس گل برای همبازی خود مهیا کند و در گل دوم تیمش نیز تاثیر بسزایی داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، گادوین منشا در یکی دو ماه اخیر و در جریان دیدارهای پرسپولیس در لیگ قهرمانان و لیگ برتر، قطعا یکی از بهترین های تیم محسوب می شد. او در جریان دیدار امروز تیمش نیز یکی از بهترین های میدان بود و توانست تاثیر بالایی در برد پرگل تیمش داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


منشا که در چند حمله می توانست دروازه حریف را باز کند اما با بدشانسی موفق به این کار نشد تا او را تنها به عنوان گلساز اصلی این بازی بشناسیم. منشا در گل اول سرخپوشان توانست با تاثیر بالای خود پاسی غیرمستقیم برای علیپور ایجاد کند در گل سوم این تیم با پاس گل مستقیم امید عالیشاه را در موقعیت اصلی گلزنی قرار بدهد.


منشا به غیر از پاس های به  موقع خود، در چند موقعیت نیز با حرکات خود خط دفاعی تیم را به هم ریخت و بهترین استفاده را از قدرت حفظ توپ خود کرد و موجبات هماهنگی بیشتر تیمش را در حملات باعث شد.

 


عکس: سجاد ایمانیان

گادوین منشا پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گادوین منشا پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۴۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی با اولین گلزن ایران در جام ملت‌های ۲۰۲۴ تایلند

به گزارش "ورزش سه"،  مهدی کریمی که فصل گذشته با گیتی‌پسند قهرمان بلامنازع لیگ فوتسال ایران شد، یک چپ‌پای خوش‌تکنیک و ساکت است که حرف‌هایش را با توپ در زمین می‌زند.

او‌ که در کارنامه ملی‌اش بیش از ۳۰ گل دارد، دومین جام ملت‌هایش را تجربه می‌کند. کریمی در جام ملت‌های کویت سه گل به ثمر رساند و حالا در اولین دیدار مرحله گروهی هم گل اول ایران را با ضربه‌ای غیرقابل مهار از بین دفاع فشرده افغانستان به تور چسباند تا ایران به سوی اولین پیروزی قدم بردارد.

مهدی کریمی که شماره ۱۱ ایران را به تن می‌کند متولد ۱۳۷۵ است و علاوه بر قهرمانی در جام ملت‌ها با اشتیاق کامل چشم به درخشش در جام جهانی ازبکستان ۲۰۲۴ دارد.

دیگر خبرها

  • گلزن شمس آذر: برای ما جوان‌ها جو آزادی سنگین بود
  • منشا صدای انفجار در خنداب شلیک پدافند بوده است
  • بلانکو تنها گلزن استقلال در سال 1403
  • شلیک پدافند منشا صدای انفجار در تبریز
  • منشا صدای انفجار در تبریز چه بوده؟
  • شلیک پدافند به شیء مشکوک منشا صدای انفجار در تبریز بود
  • شنیده شدن صدای انفجار در تبریز | منشا صدای انفجار در تبریز مشخص شد
  • شلیک پدافند، منشا صدای انفجار در تبریز
  • آشنایی با اولین گلزن ایران در جام ملت‌های ۲۰۲۴ تایلند
  • سر سفره خدا خوش درخشید