Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ در این رقابتها 100 کشتی گیر از استانهای گیلان و مازندران به مدت یکماه درسالن تختی رشت باهم مصاف دادند که در شب پایانی با حضور بی سابقه حدود3 هزار نفراز مردم علاقه مندبه کشتی گیله مردی و مسئولان نفرات برتر مشخص شدند.

رییس هیات ورزش های روستایی و بومی محلی گیلان گفت ؛ در رده سبک وزن سعید رسولی از لنگرود قهرمان شد ،ساسان آقایی از رشت به مقام دوم رسید و علی شادمان از رشت و آرمین مولایی از فومن مشترکا سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعیدی خواه افزود ؛ در رده سنگین وزن سجاد رسولی از لنگرود ، حاجی زاده از رودسر ،محمد شادمان و معین موسوی از رشت عناوین اول تا سوم مشترک را به دست آوردند.

وی با تشکر از همه مردم ،مسئولین و همکاران خود در برگزاری این مسابقات گفت ؛کاپ اخلاق این رقابتها به آرمین مولایی از فومن رسید.

این پیکارها به نام یادواره شهدای مدافع حرم گیلان بود و هر شب به نام یکی از شهدا نامگذاری شده بود و از خانواده گرانقدر آن شهدا نیز تجلیل می شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشتی شهدای برنا گیلان مدافع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۴۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در گزینشی المپیک حریفان را دست کم نگیرید

رئیس فدراسیون کشتی خطاب به ملی‌پوشان اعزامی این رشته به گزینشی المپیک پاریس، گفت: به داشته‌های خود اطمینان کنید و حریفان را در مسابقات گزینشی دست کم نگیرید.

به گزارش مشرق، علیرضا دبیر که با توجه به لغو پروازها، سفرش به قرقیزستان به تعویق افتاده است، در تماس تصویری، صحبت‌هایی را با ۳ آزادکار و ۲ فرنگی‌کار شرکت کننده در رقابت‌های گزینشی المپیک در قرقیزستان انجام داد.

رئیس فدراسیون کشتی خطاب به نمایندگان کشورمان گفت: اگر به دنبال کسب مدال در المپیک هستید، پس کسب سهمیه باید برایتان راحت‌تر باشد. هرکدام شما یک سردار برای ایران و نماینده ۸۵ میلیون مردم عزیز کشورمان هستید و نگاه مردم به افتخارآفرینی شما در این مسابقات است. ما با دعای خیر مردم و تشویق آن‌ها روحیه می‌گیریم و شما هم باید با بالا بردن پرچم ایران اسلامی به مردم روحیه دهید و آن‌ها را خوشحال کنید.

دبیر گفت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتید، هیچ کشتی‌گیری به مانند شما تمرین و کار نکرده است. به داشته‌های خود اطمینان کنید و حریفان را نیز دست کم نگیرید. کادر فنی برای شما زحمات فراوانی کشیده است.

مسابقات کسب سهمیه المپیک در کشتی آزاد فردا (جمعه) برگزار می شود که احمد محمدنژاد جوان در وزن ۵۷ کیلوگرم، یونس امامی در وزن ۷۴ کیلوگرم و امیرعلی آذرپیرا در وزن ۹۷ کیلوگرم نمایندگان کشورمان هستند.

مسابقات کشتی فرنگی گزینشی المپیک نیز روز یکشنبه برگزار خواهد شد و امین کاویانی نژاد در وزن ۷۷ کیلوگرم و علیرضا مهمدی در وزن ۸۷ کیلوگرم برای کشورمان به میدان می‌روند.

دیگر خبرها

  • مسابقات منطقه‌ ای کشتی باچوخه در جوین برگزار شد
  • حضور پرشور هواداران استقلال و اعتراض نیمکت‌نشینان + فیلم
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه در خراسان جنوبی
  • تکرار قهرمانی و ثبت یک رکورد تاریخی؛ فرنگی‌کارها امیدمان را بیشتر کردند
  • زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است
  • عکس/ حضور رئیسی در اجتماع پرشور مردم شهرستان شاهرود
  • در گزینشی المپیک حریفان را دست کم نگیرید
  • جزئیات رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی در مریوان
  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • قطعی برق برخی مناطق شهری و روستایی در ۷ شهرستان گیلان