Web Analytics Made Easy - Statcounter

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: مدیر بازنشسته امام جمعه شیراز جامعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۴۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درختان زیتون در جبالبارز جایگزین درختان جنگلی می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، چنگیز رزاقپور، صبح پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: در پی طرحی نوین، شهرداری جبالبارز در نظر دارد درختان جنگلی موجود در پیاده‌روهای این شهر را با درختان زیتون جایگزین کند.

وی با اشاره به اهداف متعدد این طرح از جمله حفظ و احیای جنگل‌ها، توسعه فضای سبز شهری، و ترویج کشت و آبیاری نوین افزود: درختان جنگلی که در حال حاضر در پیاده‌روهای جبالبارز کاشته شده‌اند، به دلیل عدم تناسب با شرایط اقلیمی شهر، نیاز به مراقبت و آبیاری فراوان دارند و از سوی دیگر، درخت زیتون با شرایط اقلیمی شهر جبالبارز سازگار بوده و نیاز به مراقبت و آبیاری کمتری دارد.

رزاقپور، تصریح کرد: علاوه بر این، درخت زیتون ثمری مفید و ارزشمند دارد و می‌تواند به عنوان منبع درآمدی برای شهروندان و شهرداری محسوب شود.

وی گفت: در این طرح، از شیوه نوین کشت و آبیاری زیر سطحی استفاده خواهد شد که به حفظ رطوبت خاک، کاهش مصرف آب و جلوگیری از هدر رفتن آن کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه در راستای جلب مشارکت مردم، از شهروندان خواسته شده است تا در نگهداری و آبیاری درختانی که در حریم منزلشان کاشته شده است، مشارکت کنند افزود: شهرداری جبالبارز امیدوار است با اجرای این طرح، گامی نوین در راستای توسعه پایدار شهری برداشته و به توسعه فضای سبز شهری و ترویج کشت و آبیاری نوین کمک کند.

کد خبر 6064160

دیگر خبرها

  • جایگزین سراتو به بازار آمد!/ عکس
  • درختان زیتون در جبالبارز جایگزین درختان جنگلی می شوند
  • تظاهرات در فرانسه در اعتراض به تشدید ریاضت‌ اقتصادی
  • واکنش رییس دانشگاه علوم پزشکی به اخراج ۴۰ استاد: یکی فعالیت بایسته‌ای نداشت بازنشسته‌اش کردیم!
  • واکنش رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران به اخراج ۴۰ استاد
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران: استاد اخراجی نداشتیم
  • رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران: استاد «اخراجی» نداشتیم
  • صدور احکام رتبه بندی برای بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش
  • ضرورت تحول در رویکرد مدیران دولتی
  • ◄ کمبود راننده اتوبوس بین شهری/ درخواست کمک از رانندگان کامیون و رانندگان بازنشسته