Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی نفت آبادان می گوید تیمش باید حتما تقویت شود.

طرفداری- در چارچوب رقابت‌های هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال دو تیم صنعت نفت آبادان و سایپا در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه 2-1 به سود نفت آبادان به پایان رسید.

به نقل از فارس، کاظم فراهانی، مربی صنعت نفت در پایان این دیدار اظهار داشت:

بازی سختی بود ما می‌دانستیم  و انتظار داشتیم که این بازی بازی سختی باشد اما خوب خدا را شکر جا دارد از کاپیتان تیم تشکر کنم و تمام از نفرات تیم تشکر کنیم واقعاً از جان مایه گذاشتند، شرایط سخت بود اما خوب خدا را شکر با تلاشی که بچه‌ةا کردند و درایتی که کادر فنی و دعای که دوستان قلب‌  و دل‌شان با ما بود خدا را شکر سه امتیاز این بازی را گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما دو ماه استراحت داریم که ان‌شاءالله بتوانیم در این دو ماه نقاط ضعف‌ و قوت‌مان را ترمیم کنیم. ما سه الی چهار بازیکن به تیم اضافه خواهیم کرد مطمئناً بعد از استراحت دو ماه یا ۵۰ روز ان‌شاءالله که این پیروزی باعث شود ما روند قابل قبولی را در نیم‌فصل دوم داشته باشیم.

وی در ادامه صحبت‌های خود در مورد ایمانی بازیکن تیم صنعت نفت گفت:‌

ایمانی فوتبالیست بزرگی است اما مطمئناً بزرگتر از تیم صنعت نفت نیست. صنعت نفت بهداری و قاسم‌پور بگویم تا صبح تمام نمی‌شود. ایمانی یک سال با تیم قرارداد دارد و مؤظف است یک فصل با ما کار کند و اگر شرایط طوری شد که امکانپذیر نبود که با ما بماند ما هم شرایط خودمان را داریم و مطمئناً اگر بازیکنی مورد نظر کادر فنی باشد که بتواند کارایی او بهتر و بیشتر از ایمانی باشد شک نکنید که ما اول منافع تیم را در نظر می‌گیریم و بعد منفعت بازیکن را. در هر صورت ایمانی یک سال با تیم صنعت نفت قرارداد دارد و تصمیم‌ گیرنده، باشگاه صنعت نفت آبادان است نه بازیکن. 

مربی تیم صنعت نفت در مورد جاسم کرار گفت:

از اینکه کرار فوتبالیست بزرگی است شکی در آن نیست اما مطمئن باشید باز هم می‌گویم تیم نفت آبادان متکی به یک بازیکن نیست. ما بازیکنانی را داریم که جعفر سلمانی و... بازیکن برزیلی که گل سرسبد همه این نفرات است. مطمئن باشید که روند رو به رشد تیم به این بازیکن متعلق نیست با اینکه برای کرار جاسم خیلی احترام قائل هستم او بازیکن بزرگی است و همیشه کمک‌حال ما بوده اما این تیم نفت آبادان است.

فراهانی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد:‌

تکلیف بغلانی فکر می‌کنم ان‌شاءالله که این مشکل با درایتی که مدیریت و سرمربی دارد این مشکل حل شود. حسین بغلانی فوتبالیست بزرگی است بی‌شک او زحمت کشیده و امیدوارم که این قائله ختم به خیر شود.

مربی تیم صنعت نفت خاطرنشان کرد:

همه ما برای موفقیت تیم صنعت تلاش می‌کنیم. نظرها همه مختلف است در حال حاضر هیچکسی را شما نمی‌توانید پیدا کنید که همه موافق آن باشند اما من برد را به همه دوستان تبریک می‌گویم به هر حال آنها ناراحت بودند. اما خدا را شکر که همه خوشحال برگشتند.

فراهانی در پاسخ به این سؤال که ایمانی گویا می‌خواهد به تیم تراکتورسازی برود و ما یک بازیکن در آن تیم داریم به نام عبدالله‌زاده آیا شرایط برای معاوضه کردن این دو بازیکن وجود دارد، گفت:

ما حتماً بازیکن جذب خواهیم کرد. من فکر می‌کنم حتماً در ۳ تا ۴ پست بازیکن نیاز داریم. عبدالله‌زاده هم بازیکن خوبی است و بچه‌ این شهر است اما اکبر ایمانی یک سال با ما قرارداد دارد و ما قصد مبادله و معاوضه نداریم و اگر قرار است بازیکن جذب کنیم قطعاً بازیکن جذب خواهیم کرد اما معاوضه نمی کنیم فکر نمی‌کنم شرایط جوری باشد معاوضه کنیم به هر دوست داشتیم بازیکن در این شهر باشد که دلش با ما باشد اما باید شرایط ما را نیز بپذیرد. فعلاً که احتمال دارد فردا سرمربی راهی کشورش شود و احتمالاً ۳-۴ روز آینده اعلام خواهد شد و باشگاه دوست دارد بازیکنان با کیفیت‌تری را به تیم اضافه کند. ان‌شاءالله که نیم‌فصل دوم استرس کمتری داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سؤال که گردان چند بازی است که گل‌های بدی می‌خورد و عدم استفاده کردن دروازه‌بان دیگر چیست، گفت:

شروع فصل فکر می‌کنم بیشترین کسی که زیر فشار بود من بودم که محمد در حد تیم دوم نیست. به همین دلیل خیلی زیر فشار بودم هر جا می‌رفتم اما من به او ایمان داشتم و مطمئن باشید که محمد دریس هر وقت شرایط فراهم شد تا داخل دروازه بایستد چون کنار او دروازه‌بانی مثل شهاب گردان که دروازه‌بان کمی نیست حضور دارد. مطمئناً‌روز به روز او بهتر و بهتر رشد می‌کند و هر وقت شرایط برای او فراهم شد هیچ فرقی نمی‌کند اسم می‌خواهد شهاب باشد یا محمد باشد. تازه ما ۲ گلر جوان دیگر داریم به نام پارس الوان که آنها نیز زحمت می‌کشند مطمئن باشید ما در چارچوب ان‌شاءالله که مشکلی نخواهیم داشت.

فراهانی در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد‌:‌

من فکر می‌کنم بالوتلی چند بازی است که از او استفاده می‌کنیم قبلاً کمتر از او استفاده می‌شد اما من این را بگویم که هر کسی شرایطش در تمرین بهتر باشد معمولاً از او استفاده می‌شود و بالوتلی در همین ۲-۳ هفته اخیر شرایط خوبی در تمرین داشت او هم در حال حاضر تلاش خود را می‌کند مطمئن باشید کادر فنی این بازیکن و دیگر بازیکنان را آنالیز می‌کنید و مطمئن باشید اگر قرار است تصمیم گرفته شود بهترین تصمیم برای تیم گرفته خواهد شد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۴۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد تن‌هاخ با ستاره یونایتد برای یک لایک!

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد در دیدار این هفته برابر بورنموث دو بار از این تیم عقب افتاد اما به لطف درخشش برونو فرناندز توانست بازی را به تساوی بکشاند و یک امتیاز از این دیدار به دست آورد.

گارناچو در این بازی در ترکیب اصلی شیاطین سرخ حضور داشت اما به دلیل عملکرد ضعیفش در نیمه اول با تصمیم سرمربی این تیم در بین دو نیمه جایش را به بازیکن دیگری داد و تعویض شد و به نظر می‌رسید که از این اتفاق چندان خوشحال نیست.

او پس از پایان این دیدار دو پست را در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) لایک کرد که از تصمیم تن‌هاخ برای تعویض او انتقاد کرده بود تا به این شکل نارضایتی‌اش از این تصمیم را نشان دهد.

حالا سخنگوی باشگاه منچستریونایتد در گفتگو با Manchester Evening News گفته است که در داخل این باشگاه به این موضوع رسیدگی خواهد شد و تصمیم نهایی بر عهده سرمربی تیم است که چطور باید با این بازیکن برخورد کند.

تن‌هاخ سرمربی سختگیری است و روی مسائل انضباطی حساسیت بسیاری دارد و پیش از این هم جیدون سانچو را به همین دلیل از تیمش کنار گذاشته بود.

دیگر خبرها

  • مربیان پرسپولیس در آبادان احساس غربت نمی‌کنند!
  • نتانیاهو : تل‌آویو خودش برای خودش تصمیم می‌گیرد
  • پرسپولیس دور برگشت فقط با قهرمانی آرام می‌گیرد
  • اتحادیه اروپا بزودی درباره ارسال ضدهوایی به اوکراین تصمیم نمی‌گیرد
  • منتظر تصمیم ستاد تنظیم بازار در خصوص نرخ بلیط هواپیماها هستیم
  • برخورد تن‌هاخ با ستاره یونایتد برای یک لایک!
  • معزی‌فر: سرمربی تیم ملی بسکتبال را کمیته فنی انتخاب می‌کند/ تمام جوانب عملکرد دمیر بررسی می‌شود
  • تصمیم اسرائیل برای پاسخ به حملات سپاه چیست؟
  • تصمیم اسرائیل برای پاسخ به حملات سپاه چپیست؟
  • جهان فوتبال به یک رقابت بزرگ جدید احتیاج دارد