Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس گفت: برانکو بهترین مربی خارجی است که به فوتبال ایران آمده است ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۱ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مهدی مهدوی کیا گفت: پرسپولیس با وجود محرومیت و مصدومیت‌هایی که باعث شد تیم به شدت با کمبود بازیکن روبه‌رو شود در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر، واقعا شاهکار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: عملکرد تیم خیلی خوب بود، به نظرم تا سال‌ها درباره این تیم و کاری که انجام داد، صحبت خواهد شد. به طور حتم با اضافه شدن بازیکنان جدید، این تیم بهتر هم خواهد شد و قطعا شانس اول قهرمانی است و این مسوله باعث نگرانی رقبای نزدیک شده است.

مهدوی‌کیا درباره برانکو ایوانکوویچ خاطرنشان کرد: برانکو که نیازی به تعریف من و دیگران ندارد. آنچه در فوتبال ایران انجام داد، معرف عملکرد او است.  او یک انسان جنتلمن و یک مربی بزرگ است. برانکو غرور را به پرسپولیس برگردانده و شخصیتی دوست داشتنی هم دارد.

بازیکن پیشین تیم ملی و پرسپولیس گفت: برانکو بهترین مربی خارجی است که به فوتبال ایران آمده است. من هم به زودی به ایران می‌آیم و برای دیدن او و اعضای تیم به محل تمرین خواهم رفت.

انتهای پیام/

R1015135/P1015135/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط برانکو ایوانکوویچ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ برانکو ایوانکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۴۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن خارجی پرسپولیس به پیکان رسید

گئورگی گولسیانی بعد از طی کردن دوره مصدومیت خود حالا آماده بازگشت به میادین می‌شود. این بازیکن گرجستانی در این فصل به عنوان مهره دفاعی پنج گل زده است.

یکی از نگرانی‌های پرسپولیس در دربی روز چهارشنبه غیبت گئورگی گولسیانی بود.  این مدافع گرجستانی در بازی ذوب آهن مصدوم شد و پس از آن دیدار با نفت و گاز گچساران و فولاد را نیز از دست داد. او با توجه به شرایطش نتوانست در لیست دربی نیز حضور داشته باشد.

با این حال پس از ۳ بازی غیبت، گولسیانی پس از اضافه شدن به تمرینات گروهی تلاش می‌کند به فرم ایده‌آل بازی برسد. به نظر می‌رسد اوسمار از این بازیکن در بازی با پیکان استفاده کند.

 

 

دیگر خبرها

  • بازیکن استقلال گردن نگرفت/ فرمان سایپا در دست یک پرسپولیسی!
  • ابراهیمی: فوتبال مثل بسکتبال نیست/ سرخابی ها باید از مالکیت دولت خارج شوند
  • بهترین بازیکن ایران و برزیل در لیست امیر
  • کنایه مربی هوادار به استقلال؛ حداقل تیم ما فوتبال بازی کرد!
  • یک مربی خارجی برای تمام تیم‌های ملی شنا
  • مهاجم در تراکتور، مدافع در پرسپولیس!
  • بلوچستان سهمش را در پرسپولیس می‌گیرد!
  • کرمانی‌مقدم: پرسپولیس تیم کاملی است/ نباید از قهرمانی ناامید شویم
  • بازیکن خارجی پرسپولیس به پیکان رسید
  • قرارداد مارتینز گران‌تر اعلام شد؛ فولاد، تیمی با دو مربی بدنساز و 7 بازیکن خارجی