Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ایرج عرب سرپرست باشگاه پرسپولیس بعد از پیروزی این تیم برابر پارس جنوبی جم در هفته پایانی رقابت های نیم فصل نخست،  بیان کرد: بازی بسیار خوبی بود و خوشبختانه ما نتیجه گرفتیم. بازیکنان ما تمام توان خود را گذاشتند و این پیروزی حاصل شد. البته تیم مقابل هم خیلی خوب بازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواداران ما هم سنگ تمام گذاشتند و تیم را تشویق کردند.

او درباره تعطیلات و برنامه نقل و انتقالات این تیم ادامه داد: ۲ جلسه خیلی خوب با برانکو برگزار کردیم و تعامل خوبی بین ما و او برقرار است. برانکو آدم منطقی و فنی است و از فردا شنبه برنامه نقل و انتقالات تیم را با نظر برانکو پیگیری می‌کنیم.

عرب درباره جایگزین‌های هیئت مدیره افزود: هنوز مشخص نشدند و شاید در هفته آینده این اتفاق رخ دهد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره مطالبات بازیکنان این تیم گفت: روز چهارشنبه با بازیکنان صحبت کردم وتمام مسائل مالی را به طور شفاف توضیح داد و آن‌ها هم پذیرفتند. البته تلاش کردیم تا فردا پرداختی به بازیکنان داشته باشیم و مبلغ پرداختی‌ها به ۴۰ درصد خواهد رسید.

او درباره بحث داوری عنوان کرد: در مورد مسائل داوری اظهار نظر نمی‌کنم و اگر موضوعی علیه تیم پرسپولیس باشد به طور حتم از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری میکنیم و نتایج آن را هم اعلام خواهیم کرد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره بیانیه کی روش بیان کرد: الان فضای مناسبی برای مطرح کردن این مسائل نیست و وارد حاشیه نمی‌شویم و تلاش می‌کنیم تا با آرامش ادامه دهیم. اما اگر قرار باشد حق پرسپولیس ضایع شود از مسیر قانونی پیگیری می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس تهران ۳ - ۱ پارس جنوبی جم / پایان خوش نیم فصل با ۳ گل و ۳ امتیاز

پرسپولیسی ها در نیم فصل پولدار می شوند

سید جلال حسینی: امیدوارم تیم ملی در جام ملت های آسیا قهرمان شود/ کی روش به صورت من ضربه زد

عرب:گرشاسبی علی رغم میلمان رفت/هوادار و عاشق پرسپولیس هستم

پرسپولیسی‌ها پولدار می‌شوند

انتهای پیام/

اظهارات ایرج عرب درباره وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۴۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت اورونوف برای همراهی پرسپوليس

به گزارش “ورزش سه”، اوستون اورونوف ستاره نیم فصل دوم پرسپوليس که طی هفته‌های اخیر بازیکنی تاثیرگذار در جمع شاگردان اوسمار ویرا لقب گرفته، اکنون در آستانه بازی با نساجی با سرماخوردگی مواجه شد.

اتفاقی که طی ساعات اخیر نگرانی بزرگی را در اردوی سرخپوشان شکل داده و هواداران در این بازی حساس برای همراهی او با ابهام مواجه هستند.

پیگیری‌های خبرنگار ما نشان می‌دهد که این بازیکن از نظر بدنی مشکلی برای همراهی تیمش ندارد و احتمالا در ترکیب اصلی نیز سرخپوشان را برابر نساجی همراهی خواهد کرد.

پرسپوليس اکنون با اختلاف یک امتیازی نسبت به استقلال در پنج هفته مانده به پایان فصل، امیدوار به تکرار قهرمانی و بازگشت به صدر جدول است و باید دید نتایج این هفته به چه شکلی رقم خواهد خورد.

دیگر خبرها

  • تماس ۱۵۰۰ شهروند سنندجی با سامانه ۱۳۷ شهرداری
  • آخرین وضعیت اورونوف برای همراهی پرسپوليس
  • کم‌گل‌ترین نسخه شماره ۹ پرسپولیس!
  • مدیران اخراجی استقلال کارت بازیکنان را بردند!
  • گلایه‌های بازیکنان از سرپرست جدید باشگاه استقلال
  • بمب نقل و انتقالات پرسپولیس از امارات می‌آید
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی قائمشهر شدند
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به قائمشهر
  • سرخپوشان تمرین کردند و راهی فرودگاه شدند
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان