Web Analytics Made Easy - Statcounter

امید عالیشاه هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان ما از صحبت‌های استقلالی‌ها بسیار ناراحت بودند و این حرف‌ها توهین به شعور ۴۰ میلیون هوادار است. ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۲ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ،‌ امید عالیشاه هافبک تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی 3 بر یک این تیم مقابل پارس جنوبی گفت: خدا را شکر با حمایت هواداران سه امتیاز این بازی را گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و بتوانیم در پایان فصل قهرمان شویم.

وی در خصوص صحبت‌های روز گذشته بازیکنان استقلال و اینکه آنها اعتقاد داشتند داوری‌ها به سود پرسپولیس است،‌ تصریح کرد: من یک سوال دارم،‌ تا الان یک بازیکن پرسپولیس در مورد تیم‌های دیگر صحبت کرده است؟ بعد از بازی با الدحیل و السد رسانه‌های قطری همه از تیم ما تمجید کردند،‌ آیا در آسیا هم داوران به ما کمک کردند؟ بازیکنان ما به فکر توجیه نیستند و با تمام توان وارد زمین می‌شوند تا نتیجه بگیرند. اگر بحث مالی است، من از وزارت ورزش خواهش می‌کنم یک بازرس به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بفرستد و میزان قراداد بازیکنان و  میزان پرداختی‌ها را مورد بررسی قرار دهد.

هافبک پرسپولیس ادامه داد: اگر هم بحث داوری است،‌ من از عادل فردوسی‌پور خواهش می‌کنم در برنامه 90 شفاف‌سازی و داوری‌های را بررسی و اعلام کند که در دو سه سال اخیر داوری‌ها به نفع استقلال بوده یا پرسپولیس. بازیکنان ما روز گذشته از این صحبت‌ها خیلی ناراحت بودند، این توهین به شعور 40 میلیون هوادار است!

لیگ برتر فوتبال| برتری پرگل پرسپولیس مقابل پارس جنوبی

 

انتهای پیام/

R7869/P1015135/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط امید عالیشاه پارس جنوبی‌جم پرسپولیس تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امید عالیشاه پارس جنوبی جم پرسپولیس تهران امید عالیشاه پارس جنوبی جم پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۴۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: بازی سختی را پیروز شدیم/ استقلال در دربی کارمان را سخت کرد

سید جلال حسینی مربی تیم فوتبال پرسپولیس  پس از برتری  تیمش مقابل پیکان، اظهار کرد: بازی پس از دربی همیشه سخت است، اما مدیون هواداران هستیم که امروز به ورزشگاه آمدند و از تیم حمایت کردند. بازیکنان هم فوق‌العاده زحمت کشیدند و یک بازی سخت را بردیم.

او درباره اینکه با وجود ریتم خوب پرسپولیس به نظر می‌رسد حساسیت دربی باعث تساوی در این بازی شد، گفت: حساسیت دربی بالا بود. استقلال هم با بسته بازی کردن، کار را سخت‌تر کرده بود. امروز پیکان خوب بازی کرد و بازیکنان ما هم ریتم و هماهنگی خوبی داشتند. باید این روند را ادامه بدهیم. باید بیشتر تلاش کرده و برای بازی‌های سخت‌تر آماده شویم.

مربی پرسپولیس درباره  بازی با آلومینیوم اراک در یک هشتم جام حذفی، تصریح کرد: بازی به بازی پیش می‌رویم و همه بازی‌ها سخت شده است. قطعا دیدار با آلومینیوم هم سخت خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • تهدید داور ایتالیایی به افشای فساد در سری A
  • هاشمی نسب و تکرار صحبت های دربی در بازی با هوادار؛ آنها هیچی نیستند!
  • باشرف‌ها بازی ما با استقلال را کارشناسی کنند
  • امید عالیشاه: ناراحتی پس از تعویض؟ پرسپولیس جای قهر کردن نیست
  • بادامکی: برای جذب مهاجم خارجی باید با اوسمار صحبت کنیم
  • حسینی: بازی سختی را پیروز شدیم/ استقلال در دربی کارمان را سخت کرد
  • کارشناسی داوری بازی پرسپولیس و پیکان| پنالتی سالم سرخپوشان و اعلام آفساید اشتباه کمک داوران برای هر دو تیم
  • خاتون بم از الطاف داوران برخوردار می‌شود
  • تعویض کاپیتان‌های پرسپولیس‌: امید ناامید
  • سرمربی آلومینیوم اراک: دیگر درباره داوری صحبت نمی کنم