Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@21:14:53 GMT

دایی: در آبادان مستحق حداقل یک امتیاز بودیم

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۴۵۲۶

دایی: در آبادان مستحق حداقل یک امتیاز بودیم

سرمربی تیم فوتبال سایپا از لزوم تقویت تیمش در تعطیلات نیم‌فصل لیگ برتر گفت.

به گزارش مشرق، علی دایی پس از باخت تیمش برابر صنعت نفت آبادان در نشست خبری گفت: فکر می‌کنم مستحق کسب یک امتیاز بودیم. به خاطر اشتباهاتمان در نیمه دوم، دو گل خوردیم. قبل از گل خوردن، چند موقعیت صد درصد را از شش قدم بیرون زدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمه اول را خوب شروع کردیم و بهتر از حریف بودیم. در نیمه دوم، صنعت نفت از اشتباهات ما استفاده کرد. گل اول حریف، روی اشتباه مدافع و گل دوم هم هدیه ما به این تیم بود. اگر توجه کنید خیلی تلاش کردیم. متاسفانه نتوانستیم برخلاف تلاش زیادی که کردیم، موفق شویم.

او ادامه داد: پیش‌بینی کرده بودیم که بازی سختی داشته باشیم اما تیم هفته قبل نبودیم و با اشتباهاتی که داشتیم به راحتی باختیم.

سرمربی سایپا درباره تقویت تیمش در نیم فصل دوم، گفت: باید تیم تقویت شود. ما چهار، پنج بازیکن مصدوم داریم. به بازیکن جوان روی آوردیم و تا این بازیکن جوان پخته شود ما سختی می‌کشیم. در نیم فصل، نقاط ضعف خودمان را جبران می‌کنیم تا تیم را خیلی بهتر آماده کنیم.

دایی درباره برگزاری فینال جام حذفی در خرمشهر هم گفت: مطمئنا باید از الان زمین خرمشهر را آماده کرد. این یک بدعت خوب است اما اگر امکانات خوب باشد. متاسفانه چند روز قبل از مسابقه زمین چمن را رنگ می‌کنند. به احترام خرمشهر باید بازی خوبی از تمام جهات داشته باشد. باید سخت افزار مناسب باشد تا هر دو تیم خوب بازی کنند. ما مدیون شهرهای مرزی هستیم که هشت سال مقاومت کردند. استحقاق این مردم بیش از این‌هاست. اگر خدای نکرده اتفاقی بیفتد، ساکنان شهرهای مرزی در خط مقدم قرار دارند.

او درباره سرنوشت تیم ملی در جام ملت‌های آسیا نیزگفت: آرزو می‌کنم تیم ملی موفق شود. ما رقبای قدرتمندی داریم. ما بهترین تیم آسیا هستیم و با حضور تیم‌های قدرتمند دیگری مثل ژاپن، استرالیا، امارات و کره جنوبی می‌توانیم قهرمانی را از آن خودمان کنیم.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: قانون بازنشستگان بازار سکه و ارز ظریف اعتراضات فرانسه سایپا صنعت نفت آبادان علی دایی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۴۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترزیچ: شایسته این پیروزی بودیم

سرمربی بوروسیا دورتموند تیمش را شایسته کسب پیروزی برابر پاری سن ژرمن در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا دانست.

به گزارش ایسنا، بوروسیا دورتموند در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از تیم پاری سن ژرمن پذیرایی کرد.

دورتموند باوجود آنکه وضعیت خوبی در بوندسلیگا ندارد اما در ادامه نتایج درخشان خود در لیگ قهرمانان اروپا با یک گل پاری سن ژرمن را شکست داد تا گام نخست را محکم بردارد.

به نوشته اسپورت، ادن ترزیچ در نشست خبری بعد از بازی گفت:بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و به نظرم با شایستگی به پیروزی دست پیدا کردیم. می دانستیم که کار سختی برابر تیم پرستاره و آماده پاری سن ژرمن داریم اما خوشبختانه اشتباه نکردیم و توانستیم به پیروزی برسیم.

او ادامه داد: فرصت های خوبی را روی دروازه حریف خلق کردیم. یک گل به ثمر رساندیم اما می توانستیم گل های دیگری هم به ثمر رسانیم و اختلاف را بیشتر کنیم. البته پاری سن ژرمن هم می توانست به گل برسد و آنها هم فرصت های داشتند. به نظرم این نتیجه خوب است و با انگیزه بالایی پای به بازی برگشت خواهیم گذاشت. میزان دوندگی بازیکنان ما بیشتر از حریف بود و این در چنین بازی های ضروری است. برای صعود به ومبلی باید تلاش زیادی از خود نشان داد.

سرمربی بوروسیا دورتموند در پایان گفت: همه آنچه در دیدار برگشت به آن نیاز داریم تساوی است. با یک تساوی به فینال صعود می کنیم البته باید تاکید کنم که در بازی برگشت هم برای پیروزی به میدان خواهیم رفت. اکنون ما  با این پیروزی در شرایط بهتری  قرار داریم و امیدوارم در بازی برگشت هم بتوانیم عملکرد خوبی از خود نشان دهیم.

دیدار برگشت بین دورتموند و پاری سن ژرمن سه شنبه هفته آینده در پارک دو پرنس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ژاوی: مایه شرمساری است، خیلی عصبانی‌ام!
  • اقدام جالب آرتتا: پدیده 14 ساله در تمرین آرسنال
  • مهربان: جعفرپور هدف بزرگی دارد
  • برگزاری دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در مازندران
  • گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!
  • آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در گیلان برگزار شد
  • برپایی نوزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم
  • با یک روز استراحت بیشتر فینال را به اسپانیا نمی‌باختیم
  • ترزیچ: شایسته این پیروزی بودیم
  • شکست پانزدهم، کشتی صنعت نفت غرق شد