Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@16:03:08 GMT

کنایه‌های شجاع خلیل‌زاده به مهدی رحمتی

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۴۶۱۰

کنایه‌های شجاع خلیل‌زاده به مهدی رحمتی

مدافع پرسپولیس با کنایه جواب گلایه‌های کاپیتان استقلال را داد.

به گزارش ایسنا، شجاع خلیل‌زاده مدافع تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی سه گله برابر پارس جنوبی اظهار کرد: در این چند وقت، هوادارن ما این تیم دست و پا شکسته را حمایت کردند. خدا را شکر در نیم‌فصل دوم، بازیکنان جدید ما می‌رسند و می‌توانیم عملکرد بهتری داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره رضایت هواداران از نتایج پرسپولیس و صحبت‌های مهدی رحمتی با کنایه اظهار کرد: ما جز حمایت چیزی ندیدیم و خوشحالیم. ما ۵۰ درصد پول و ماشین گرفتیم! می‌خواهم دریافتی ما با بازیکنان استقلال مقایسه شود. ما ۱۵ درصد گرفته‌ایم و آن‌ها ۵۰ درصد. ما با داوری کاری نداریم و دنبال فوتبال بازی کردن هستیم. امیدوارم آن‌ها هم به‌ گونه‌ای بازی کنند که با نتایجشان دل هوادارانشان را شاد کنند نه با بهانه‌جویی درباره این که این داور یا آن داور اشتباه کرده است. ما السد را بردیم و به فینال آسیا رسیدیم اما بعضی تیم‌ها در خانه هم نتوانستند السد را شکست دهند. خدا را شکر ما با فوتبال پیروز شدیم نه داوری.

خلیل‌زاده اظافه کرد: ما خدا را شکر می‌کنیم که پرسپولیس باعث شده همه تیم‌های دیگر با هم "داداش" شوند و مربی‌ها و بازیکن‌هایی که با هم بد بودند، با هم دوست شوند. کل تیم‌های لیگ دوست دارند پرسپولیس را پایین بکشند اما نمی‌توانند. ما هوادارانی داریم که تیم را دوست دارند. بحث من فقط این است که سرشان در لاک خودشان باشد و کاری به پرسپولیس نداشته باشند، ما هم کاری با آن‌ها نخواهیم داشت. وقتی نمی‌توانند نتیجه بگیرند، سعی می‌کنند هجمه درست کنند. پرسپولیس از داوری بیش از هر تیم دیگری ضربه خورده است. فغانی از بهترین داورهای ایران است و این هجمه‌ها نمی‌تواند فغانی را زمین بزند زیرا بزرگ‌تر از این حرف‌هاست.

مدافع پرسپولیس درباره به اهتزاز در آمدن پرچم ژاپن در همه ورزشگاه‌ها گفت: ما کار بزرگی کردیم که همه تیم‌ها از پرچم فلان تیم استفاده می‌کنند. اگر می‌توانید پرچم خودتان را بالا بیاورید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شجاع خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۴۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ شایان مصاح مدافع ذوب‌آهن یکی از بهترین فصل‌های فوتبالی‌اش را سپری می‌کند و در تمامی بازی‌های این تیم به میدان رفته است. او در خصوص پیروزی تیمش برابر آلومینیوم اراک می‌گوید: بازی سخت و حساسی بود و خدا را شکر که در دقایق پایانی دو گل زدیم و ۳ امتیاز مهم در فولادشهر گرفتیم. ما در نیم فصل دوم شرایط خوبی را از لحاظ نتیجه‌گیری تجربه نکردیم و حتی تا رده نهم هم پایین آمدیم ولی از ۳ بازی اخیر ۶ امتیاز گرفتیم و شرایط ذوب‌آهن در جدول تا حدودی بهتر شد.

بیشتر بخوانید: توافق خطرناک ستاره‌های پرسپولیس در رختکن!

ذوبی‌ها خودشان را آماده بازی با تراکتور در جام جذفی می‌کنند، تیمی که دو هفته پیش ۴ گل به آنها زدند. مصلح در مورد این بازی هم صحبت می‌کند: تراکتور بازیکنان خوبی دارد و لی انها شرایط خوبی را تجربه نمی‌کنند. ما ۴ گل در لیگ برتر به این تیم زدیم ولی این دلیل نمی‌شود که تصور کنیم بازی آسانی در پیش داریم. به هر حال آنها دنبال جبران هستند و می‌خواهند از این وضعیت بیرون بیایند، ما بازی سختی داریم ولی به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم. در جام حذفی می توان با انجام ۵ بازی به قهرمانی رسید و ما هم شانس خودمان را برای قهرمانی در این جام امتحان می‌کنیم.

از مصلح در خصوص رقابت فشرده استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر سوال می‌کنیم و اینکه پیش‌بینی او در مورد قهرمان لیگ چیست. مدافع سابق پرسپولیس می‌گوید: پیش‌بینی واقعا سخت است چون هر دو تیم شرایط خوبی دارند و نتایج خوبی هم گرفته‌اند. تیمی که کمتر اشتباه کند و تمرکز بالایی داشته باشد قهرمان خواهد شد. من شانس قهرمانی هر دو تیم را برابر می‌دانم.

منبع: همشهری آنلاین

انتهای پیام/

کد خبر: 1228206 برچسب‌ها فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • کنایه مجری به خریداران استقلال و پرسپولیس
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدیرعامل فولاد شکایت مهدی رحمتی را تکذیب کرد
  • جریمه نقدی سپاهان و ۴ باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده
  • توبیخ شجاع خلیل زاده و جریمه ۳ باشگاه لیگ برتری
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • پرسپولیس و خاطره تلخ از آلومینیوم در جام حذفی!