Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس،‌ بعد از پایان دیدار تیم‌های پرسپولیس و پارس‌جنوبی رضا کرمانشاهی با حالتی ناراحت و عصبانی در جمع خبرنگاران حاضر شد.

وی خطاب به خبرنگاران با صدای بلند گفت:‌از روز گذشته در حال فحاشی به داوران هستند چرا ما باید این همه فحش بخوریم؟ ما فقط در یک لحظه تصمیم می‌گیریم، ما 90 دقیقه به ما فحاشی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: من کاری به پرسپولیس و استقلال ندارم ولی مهاجم 10 موقعیت در محوطه جریمه خراب می‌کند او را نمی‌کوبید اما علیه ما از صبح بیانیه و هزار مطلب صادر می‌شود.مگر درآمد ما چقدر است؟

وی در خصوص اینکه اصفهانیان گفته با داوران پراشتباه برخورد می‌شود گفت: من اصلا کاری به اظهارات آقای اصفهانیان ندارم، اشتباهات است قبول دارم ولی مگر به ما چه می‌دهید که از ما همه چیز می‌خواهید؟ به خدا و به کتاب مقدسش قسم ما گناه داریم‌ما هم آدم هستیم و گناه داریم.

کرمانشاهی تأکید کرد: یا می‌گویید با فلان تیم بسته‌اند یا می‌گویند پول گرفته‌ایم،‌از یک تا دو ماه بعد یا قبل از بازی شروع به نوشتن علیه ما می‌کنند چرا به سرپرست‌ها مربیان و بازیکنان گیر نمی‌دهند؟ یک اوت این طرف و آن طرف می‌شود صد مطلب علیه داوران بالا می‌آید.

وی در پایان گفت:‌یک کلاس در سال برای ما می‌گذارند و برای هر بازی 70 هزار تومان می‌دهند آن وقت باید این همه فحش بشنویم.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۴۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ بیانیه‌ها در انگلیس: فارست کوتاه نمی‌آید

به گزارش "ورزش سه"، ناتینگهام فارست بعد از دیدار مقابل اورتون از ‏عملکرد داوری و وی‌ای‌آر به شدت عصبانی بود و با انتشار بیانیه‌ای ‏خواهان منتشر شدن فایل صوتی مکالمه داور با وی‌ای‌آر شد. لیگ ‏برتر انگلیس امروز به این بیانیه فارست واکنش نشان داد تا مشخص ‏شود از اتهام‌هایی که فارست به سازمان لیگ برتر و داورانش وارد ‏کرده بود راضی نیست. ‏

فارست دیروز در گودیسون پارک مهمان اورتون بود و با نتیجه 2-0 ‏شکست خورد. فارست که در پایین جدول برای سقوط نکردن تلاش ‏می‌کند مدعی شد که اتاق وی‌ای‌آر در این مسابقه به نفع لوتون عمل ‏کرده. آنها در واقع مدعی شدند که لیگ برتر می‌خواهد هر طور شده ‏لوتون‌تاون را در لیگ برتر حفظ کند. ‏

بعد از بیانیه امروز لیگ برتر، ناتینگهام فارست بار دیگر بیانیه‌ای ‏منتشر کرده و به آن پاسخ داد. در بیانیه باشگاه آمده است:" روشن ‏است که کمیته داوران باید قوانینش را تغییر داده و قبل از معرفی ‏داوران و داورهای وی‌ای‌آر این را بسنجد که هر داور حامی چه تیمی ‏است، به خصوص وقتی تیمها در صدر جدول یا در قعر جدول رقیب ‏مستقیم هستند. باشگاه ناتینگهام فارست از موضع خود برای ‏شفافیت بیشتر عدول نکرده و از کمیته داوران می‌خواهیم برای حفظ ‏آبروی فوتبال انگلیس و لیگ برتر در قوانین و قواعد خود تجدیدنظر ‏کند. در این فصل نه تنها هواداران و بازیکنان و مدیران باشگاه‌ها بلکه ‏اکثر کارشناسان هم به عملکرد وی‌ای‌آر در لیگ برتر انگلیس انتقاد ‏داشتند و باید اقدامات بیشتری برای بازگشت اطمینان و اعتماد به ‏این لیگ در دستور کار قرار گیرد". ‏

دیگر خبرها

  • ۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند
  • هزینه ۱۳ میلیارد ریالی درمان بیمه شدگان کرمانشاهی طی سال گذشته
  • سوت سرنوشت
  • جنگ بیانیه‌ها در انگلیس: فارست کوتاه نمی‌آید
  • لیگ برتر علیه اتهام تبانی: بسیار ناراحت کننده بود!
  • عکس| جدیدترین تصویر از داوران محفل
  • برگزاری نوبت اول کنکور سراسری با حضور ۳۹ هزار داوطلب کرمانشاهی
  • (تصاویر) از سلاخی مار تا تصادف دلخراش ایمپالا
  • آغاز طرح راهیان پیشرفت برای دانش‌آموزان کرمانشاهی
  • دشمنان در تلاش برای منفی جلوه دادن «طرح نور: هستند