Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- محسن بنگر بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: انتظار نداریم که در لیگ برتر قهرمان شویم و همین که در نیمه بالای جدول بمانیم کافی است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، محسن بنگر بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی بعد از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس صحبت‌هایی را مطرح کرد که در ادامه می‌خوانید:

*انتظار نداریم که در لیگ برتر قهرمان شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*همین که در نیمه بالای جدول بمانیم کافی است.

*ما بد بازی کردیم و داوری مشکل خاصی نداشت.

*از هواداران به خاطر بازی امروز عذرخواهی می‌کنم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پارس جنوبی بنگر مهدی تارتار میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۴۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توماس توخل مشکلی با ماندگاری در بایرن مونیخ ندارد

بایرن مونیخ یا لیگ برتر در حال حاضر گزینه توماس توخل برای فصل آینده محسوب می‌شود. 

طرفداری | از یولیان ناگلزمان به روبرتو دزربی تا رالف رانگنیک؛ بایرن مونیخ برای جانشینی توماس توخل مشکل دارد. 

به گزارش فلوریان پلتنبرگ از اسکای آلمان؛ توماس توخل به طور کامل مخالف ادامه همکاری با بایرن مونیخ نیست. او به صورت 100% این ایده را کنار نگذاشته است. در حقیقت، توافق برای جدایی در پایان فصل به صورت شفاهی صورت گرفته و هیچ چیز رسمی وجود ندارد. مکس ابرل و کریستوف فریوند رابطه بسیار خوبی با توخل دارند اما برخی دیگر از مدیران باشگاه مخالف ابقای سرمربی 50 ساله هستند. منچستریونایتد یا بازگشت به چلسی گزینه‌های توماس توخل در پایان فصل به شمار می‌رود.

در انگلیس، ساعتی پیش جیمز داکر، خبرنگار نزدیک به منچستریونایتد علاقه این باشگاه به توماس توخل را تایید کرد. مطابق گزارش خبرنگار تلگراف، شیاطین سرخ نسبت به تجربه‌های مدیریتی توخل در چلسی و بایرن مونیخ تردید دارند اما می‌دانند که بهترین مربیان فوتبال باید رختکن و باشگاه را به چالش بکشند. راب داوسن از ESPN نیز به این نکته اشاره کرده است که بخشی از بدنه مدیریتی منچستریونایتد توخل را به عنوان جانشین اریک تن هاخ انتخاب کرده‌اند. 

پیام توماس توخل به منچستریونایتد: آماده بازگشت به لیگ برتر هستم

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • تغییر نسل موجب تحول می‌شود
  • آبشک: جای استقلال خوزستان رده چهاردهم جدول نیست
  • سپاهان قافیه قهرمانی را باخته است/ دل کندن از مورایس راحت نیست
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • توماس توخل مشکلی با ماندگاری در بایرن مونیخ ندارد
  • بیشترین قضاوت برای فرزند رئیس کمیته داوران فدراسیون + جدول
  • پاری‌سن‌ژرمن، لیون را در هم کوبید