Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-03-19@06:37:03 GMT

آمریکا در لجنزار انواع مفاسد غرق شده است

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۴۶۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت مردم به رعایت تقوا، اظهار کرد: تنها راه سعادت و خوشبختی انسان‌ها داشتن تقوا است از این رو برای رسیدن به این امر مهم همواره باید از محرمات الهی دوری جست.

وی بیان کرد: دست‌های تهی صحرای محشر از آن کسانی است که عهد‌های خود را در دنیا به مقادیر بسیار ناچیزی فروختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه ارومیه ادامه داد: خداوند در صحرای محشر با افرادی که عهد‌های خود را با مقادیر بسیار ناچیزی فروخته‌اند هیچ توجهی نخواهد کرد و از اهالی عذاب خواهند بود.

وی تصریح کرد: حب و علاقه به اهل بیت(ع) که همواره در دل ایرانیان موج می‌زند سبب شده تا در زمینه بازسازی حرمین‌های شریفین عتبات و عالیات نقش موثری داشته باشیم با این حال اکنون نیازمند ورود جدی خیرین در این زمینه هستیم.

قریشی در بخش دیگر خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به بیانات رهبری افزود: ایشان فرمودند ترامپ موسسه فسق و جور بوده و آمریکا در لجنزار انواع مفاسد اقتصادی، سیاسی و اخلاقی غرق شده است به همین منظور مردم باید در دشمن شناسی آگاهانه عمل کنند.

وی تصریح کرد: مردم در طول چهل سال همواره با بیداری و بصیرت خود بینی دشمنان در راس آمریکای جنایتکار را به خاک می مالند چرا که همیشه ثابت شده که آمریکا و اذناب آن در حال نقشه کشی و توطئه علیه ایران و نظام آن هستند.

خطیب جمعه ارومیه گفت: جبهه حق همواره پیروز میدان است و ایران و مردم مسلمان آن با توجه به وجود رهبری فرزانه در راس حکومت همیشه پیروز میدان بوده چرا که حمایت خداوند همیشه برای جبهه حق است و ایران مصداق بارز یدالله فوق ایدیهم به شمار می‌رود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۴۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار شیرینی شب عید ۴۸ ساعت آخر داغ می‌شود + قیمت‌ها

ایسنا/کرمانشاه رئیس اتحادیه قنادان کرمانشاه از افزایش حدود ۲۰ درصدی قیمت انواع شیرینی شب عید نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: پیک خرید شیرینی عید را در ۴۸ ساعت باقی مانده به نوروز داریم.

محمدرضا ناصری در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه هنوز خرید شیرینی شب عید رونق نگرفته، اظهار کرد: البته این وضعیت مختص به کرمانشاه نیست و در سایر شهرهای کشور نیز بازار فروش شیرینی چندان داغ نیست که شاید علت آن همزمانی نوروز با ماه مبارک رمضان باشد که مردم بیشتر به خرید زولبیا و بامیه روی می‌آورند.

وی ابراز امیدواری کرد طی روزهای آینده وضعیت بازار کمی بهتر شود و افزود: مردم برای اینکه شیرینی کهنه نشود، معمولا در ۴۸ ساعت آخر شیرینی شب عید می‌خرند.

رئیس اتحادیه قنادان کرمانشاه انواع شیرینی‌های نخودی که این روزها تنوع قابل توجهی تا نزدیک به ۵۰ مدل دارد را بیشترین شیرینی مورد تقاضای مردم برای عید دانست و  خاطرنشان کرد: عمده خرید شیرینی مردم از قنادی‌های ممتاز و درجه یک است که قیمت شیرینی نخود در قنادی ممتاز کیلویی ۱۴۶ هزار تومان و در قنادی درجه یک ۱۳۲ هزار تومان است.

به گفته ناصری، برخی دیگر از انواع شیرینی خشک که ماندگاری بیشتری دارد نیز در این ایام تقاضا دارد که قیمت این نوع شیرینی‌ها نیز در محدوده کیلویی ۱۵۰ هزار تومان است.

وی از افزایش حدود ۲۰ درصدی قیمت انواع شیرینی نسبت به سال گذشته نیز یاد کرد و ادامه داد: برای حفظ فروش قنادی‌ها و رفاه مردم، قیمت شیرینی را متناسب با افزایش هزینه‌هایی که داشتیم بالا نبردیم.

رئیس اتحادیه قنادان کرمانشاه از فعالیت ۱۷۵ قنادی در کرمانشاه یاد کرد که حدود ۱۲ تا ۱۳ مورد از آنها ممتاز بوده و مابقی عمدتا درجه یک هستند و از مردم خواست حتما شیرینی شب عید را از قنادی‌های مجاز بخرند.

ناصری تاکید کرد: در این ایام نظارت بر فعالیت قنادی‌ها به لحاظ کیفیت، قیمت و رعایت موازین بهداشتی افزایش می‌یابد.

وی از مردم تقاضا کرد، از خرید شیرینی‌های بدون نشان و بسته‌بندی خودداری کنند و حتما شیرینی را از قنادی بخرند که امکان نظارت بر آنها وجود دارد، نه مراکز غیرمجاز و زیرزمینی که امکان رصد و نظارت بر آنها نیست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جمعه، اعلام انزجار مردم از جنایت‌های رژیم صهیونیستی
  • توزیع ۲ میلیارد لیتر انواع سوخت در منطقه ارومیه در سال جاری
  • تامین ۲ میلیارد لیتر انواع سوخت در منطقه ارومیه
  • دو سال و نیم برای عملی شدن وعده مبارزه با فساد کافی است، اما هنوز انواع مفاسد وجود دارد
  • روزنامه جمهوری اسلامی : دو سال و نیم برای عملی شدن وعده مبارزه با فساد کافی است اما هنوز انواع و اقسام مفاسد وجود دارد
  • نشست استاندار با ائمه جمعه استان یزد
  • مدیریت شهری باید به سمت سرمایه گذاری برود
  • روسیه نیاز به تسلیحات ندارد؛ زیرا بزرگ‌ترین تولیدکننده سلاح‌های نظامی است
  • بازار شیرینی شب عید ۴۸ ساعت آخر داغ می‌شود + قیمت‌ها
  • آمریکایی ها به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند