Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-18@22:54:33 GMT

اعتراضات فرانسه به انگلیس رسید

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۴۶۳۶

اعتراضات فرانسه به انگلیس رسید

به گزارش اکوفارس به نقل از اکسپرس، دهها نفر از مردم لندن به پیروی از اعتراضات مردم فرانسه امروز پل وست مینیستر را در مرکز لندن بستند و موجب ایجاد اختلال در رفت و آمد در این منطقه شدند.

براساس این گزارش، این گروه که ظاهرا از هواداران خروج انگلیس از از اتحادیه اروپا هستند پل وست مینیستر در نزدیکی پارلمان این کشور را اشغال کردند و طبق تصاویر منتشر شده جلوی حرکت دهها اتوبوس و خوردهای دیگر را نیز مسدو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معترضان با شعارهایی خواستار خروج فوری و بدون مذاکره انگلیس از اتحادیه اروپا شدند. 

جنبشس اعتراضی مردم فرانسه به سیستم اقتصادی این کشور و همچنین نظام سرمایه داری از حدود یک ماه پیش در پاریس شکل گرفت و به چند شهر دیگر اروپا از جمله بروکسل پایتخت بلژیک نیز کشیده شده است.

این معترضان به خاطر پوشیدن جلیقه های زرد به جنبش جلیقه زردها معروف شده‌اند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۴۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بلینگهام» به خانه برگشت/ کار سخت «جود» در ورزشگاه «اتحاد»

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال رئال مادرید و منچسترسیتی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شامگاه چهارشنبه از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه خانگی منچسترسیتی به مصاف هم خواهند رفت.

این دیدار برای «جود بلینگهام» ستاره رئال مادرید می‌تواند حس و حال متفاوتی داشته باشد. او که ملیتی انگلیسی دارد و در فصل ۲۰۱۹ برای بیرمنگهام سیتی بازی می‌کرد و پس از پیوستن به دورتموند تصمیم گرفت در فصل ۲۰۲۳ به رئال مادرید بپیوندد.

این دیدار نخستین بازی رئال مادرید در فصل جاری برابر یک تیم انگلیسی است و به همین دلیل در دیدار برگشت، جود بلینگهام برای نخستین بار از زمان پیوستنش به کهکشانی‌ها به انگلیس بازگشته است و قرار است یکی از حساس‌ترین دیدارهای دوران فوتبالش را در این مسابقه تجربه کند.

این جدال در انگلیس و پیش چشمان هواداران منچسترسیتی زمانی رنگ و بوی جذاب‌تری به خود می‌گیرد که بدانیم این تیم انگلیسی جدی ترین رقیب رئال مادرید برای جذب بلینگهام بود اما این بازیکن جوان در نهایت تصمیم گرفت پیشنهاد تیمی از لیگ برتر انگلیس را رد کند و از دورتموند به پرافتخارترین تیم فوتبال اروپا در کشور اسپانیا بپیوندد.

بدون شک هواداران منچسترسیتی که برای تماشای برد و صعود تیم محبوبشان به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه حاضر خواهند شد دقایق سختی را برای این بازیکن رقم خواهند زد.

کد خبر 6080275

دیگر خبرها

  • افول لیگ برتر: به لقب (لیگ کشاورزان) سلام کنید!‏
  • گوگل کارمندان مخالف همکاری با رژیم اسرائیل را اخراج کرد
  • لیگ کنفرانس اروپا؛ امروز: کار دشوار آستون ویلادر فرانسه
  • شانس لیگ برتر انگلیس کاهش یافت؛ دیگر سهمیه اضافه لیگ قهرمانان اروپا به بوندسلیگا می‌رسد؟
  • (تصاویر) از اهتزاز پرچم حزب‌الله تا آتش زدن پرچم آمریکا در قلب ایالات متحده
  • بایدن این بار در زادگاهش با معترضان جنگ غزه مواجه شد
  • مقابله پلیس با اعتراضات مخالفان دولتی در گرجستان
  • «بلینگهام» به خانه برگشت/ کار سخت «جود» در ورزشگاه «اتحاد»
  • تهدید آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان توسط سخنگوی نیروهای مسلح ایران
  • مسلمانان در صورت یک‌دلی و یک‌صدایی به تمام حقوق پایمال‌شده خود می‌رسند