Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه نینوا گلستان سالم‌سازی فضای فرهنگی را بسیار حیاتی دانست و گفت: ما در سپاه پاسداران به عنوان حافظ انقلاب و دستاوردهای آن با رویکردی کاملا فرهنگی در همه مأموریت‌ها حضور داریم. ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۸ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا، سردار حسین معروفی در دیدار با مدیرکل ارشاد گلستان اظهار داشت: انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی است و امام خمینی(ره) با ایجاد تحولی فرهنگی توانست انقلاب را به پیروزی برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اکنون دشمنان هم در برابر انقلاب از همان روش امام(ره) استفاده می‌کنند و بنا دارند با راهبردی نرم با انقلاب برخورد کنند.

معروفی با بیان اینکه تبلیغ یک کار هم‌افزاست و همراهی بخشی از جامعه را به همراه دارد، تصریح کرد: کار فرهنگی نوعی تغییر نگرش بوده که این خود از سیره ی پیامبر(ص) است و یک رسالت سنگین برای انقلاب به شمار می رود.

فرمانده سپاه نینوا سالم‌سازی فضای فرهنگی را بسیار حیاتی دانست و تاکید کرد: ما در سپاه پاسداران به عنوان حافظ انقلاب و دستاوردهای آن با رویکردی کاملا فرهنگی در همه مأموریت‌ها حضور داریم.

فرمانده سپاه نینوا: اطاعت از ولی فقیه رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است‌فرمانده سپاه استان گلستان: خدمات باید به صورت عادلانه در اختیار همه قرار گیردفرمانده سپاه کردستان: حرکات مذبوحانه دشمن در پیشرفت و تداوم نظام خللی به‌وجود نمی‌آورد
وی در ادامه اظهار داشت: راهیان نور، اردوهای جهادی و نظام تربیتی(همان حلقه‌های صالحین) 3 برنامه مهم فرهنگی با توجه به منویات امام خامنه ای است که توسط سپاه پیگیری می شود.

معروفی همچنین مسجدمحوری را اولویت اصلی اجرای برنامه‌ها و مأموریت‌های سپاه و بسیج معرفی کرد.

فرمانده سپاه نینوا هنر را یک ابزار بسیار مهم برای معرفی اسلام و انقلاب دانست و افزود:بازسازی واقعه غدیر یکی از نمونه های شاخص هنر است که به نحو احسن تأثیر خود را گذاشت.

وی در پایان گریزی هم به موضوع عفاف و حجاب زد و گفت: عفاف و حجاب لازم و ملزوم یکدیگرند و این مسئله فقط مخصوص بانوان نیست بلکه همه باید آنرا رعایت کنند.

عادله کشمیری مدیرکل ارشاد گلستان هم در این جلسه در سخنانی کوتاه ضمن قدردانی از مجموعه سپاه و سردار معروفی برای میزبانی این دیدار گفت: افتخارم این است که یک بسیجی هستم  و خود را نه سرسپرده بلکه دل سپرده انقلاب اسلامی می‌دانم.

مدیرکل ارشاد استان گلستان در پایان افزود: احیای فرهنگ ایرانی اسلامی اولویت ارشاد اسلامی است.

انتهای پیام/ح

R41471/P1357/S6,70/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۴۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر باقری: عصبانیت دشمن از سپاه بخاطر اقتدار آن است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از سپاه نیوز، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» در پیامی سالروز تصویب اساسنامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شورای انقلاب و ثبت آن به عنوان روز تأسیس این نهاد انقلاب و مردمی در تاریخ کشور را به سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

برادر ارجمند سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام علیکم

دوم اردیبهشت ماه؛ سالروز تصویب اساسنامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شورای انقلاب و ثبت آن به عنوان روز تأسیس این نهاد انقلاب و مردمی در تاریخ کشور را به جنابعالی، فرماندهان، مسئولین، مدیران، کارکنان و خانواده‌های مکرم آنان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

خدای بزرگ را خاضعانه حمد و سپاس می‌گوئیم از سپیده دم پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز و با گذشت بیش از ۴۵ سال از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حافظه تاریخی ایران و ایرانی گواهی می‌دهد، سپاه مقتدر و قهرمان در خیمه ولایت و تبعیت از مقام معظم ولایت فقیه و فرمانده کل قوا در اوج شکوه، عظمت، بصیرت و هوشمندی؛ حماسه‌ساز عرصه‌های انقلاب و میهن اسلامی بوده است و در این مسیر مبارک با اهدای هزاران شهید تاریخ‌ساز همچون سرلشکر پاسدار شهید محمدرضا زاهدی و سرلشکر پاسدار شهید محمدهادی حاجی رحیمی بر تارک آن می‌درخشد، افتخارات ماندگار و غرورانگیزی برای این سرزمین ثبت کرده است.

نقش‌آفرینی‌های حماسی و مجاهدانه پاسداران انقلاب اسلامی از هنگامه تشکیل سپاه تا ۸ سال دفاع مقدس و پس از آن، در عرصه‌های مختلف به ویژه در حوزه‌های نظامی، دفاعی، امنیتی، سازندگی، محرومیت زدایی و مردم‌یاری همواره برای ملت ایران آرامش‌بخش، امیدآفرین و غرورانگیز و برای علاقمندان به انقلاب و نظام اسلامی الهام‌بخش و منشأ تولید ظرفیت و قدرت برای مقابله با تهدیدات و توطئه‌های نظام سلطه و صهیونیسم بوده است که جلوه‌های معنادار آن در سالیان اخیر در جبهه مقاومت اسلامی منطقه غرب آسیا و در طریق آزادی قدس شریف پدیدار شده است.

بی‌شک عصبانیت و کینه‌توزی‌های مستمر دشمنان ملت ایران به ویژه آمریکا، رژیم صهیونیستی و هم پیمانان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آنان ناشی از اقتدار و تأثیرگذاری این نهاد انقلابی و با اراده در خنثی‌سازی نقشه‌های شوم آنان علیه این میهن اسلامی است که بر پیشانی آن درخشش عملیات «وعده صادق» در لبیک به رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی و مطالبه ملی در تنبیه رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی تبلور ویژه‌ای دارد. به ارواح طیبه و نورانی شهیدان عالیقدر و همیشه جاوید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درود می‌فرستم و دوام توفیق آن سازمان را تحت عنایات حضرت بقیه الله‌الاعظم (عج) و تدابیر، منویات، فرامین و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‌ای را از خدای قادر متعال مسالت می‌جویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اسرائیل سیلی سختی را از ایران تجربه کرد
  • دیدار مسئولان شهرستان آستارا با فرمانده سپاه شهرستان
  • حمایت ائمه جمعه و شورای فرهنگی اهل سنت گلستان از اقدام فراجا برای اجرای طرح نور
  • سپاه به همراه ارتش سد محکمی در برابر دشمنان هستند
  • سرلشکر باقری: عصبانیت دشمن از سپاه بخاطر اقتدار آن است
  • پیام سرلشکر باقری به فرمانده کل سپاه
  • سپاه پاسداران مولودِ مبارک انقلاب است
  • فرمانده ارتش به فرمانده سپاه پیام داد
  • فرمانده کل ارتش سالروز تأسیس سپاه را تبریک گفت
  • فرمانده سپاه اصفهان: پنج ساعت قبل از شروع عملیات علیه اسرائیل از خاک ایران، به کشور‌ها خبر دادیم