Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@16:25:30 GMT

اختلاف بین نیروهای انقلابی، خواسته دشمنان

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۴۷۰۴

اختلاف بین نیروهای انقلابی، خواسته دشمنان

امام جمعه گچساران گفت: خواست دشمن این است که بین نیروهای انقلاب اختلاف ایجاد کرده و به نوعی جنگ داخلی راه بیاندازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام سید امین الله حجازی، امام جمعه گچساران ظهر امروز (23 آذر)  در خطبه های نماز عبادی، سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، به دیدار جمعی از خانواده های شهداء با رهبر معظم انقلاب اشاره و اظهار داشت: :مقام معظم رهبری در فرازی بیان فرمودند:« روحیه و اعتقاد جوان مومن انقلابی است که ما را مثل کوه در مقابل حوادث نگه می دارد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه تعداد زیادی از جوانان به صورت مداوم به مسئولین و مقام معظم رهبری روحیه شهادت طلبی خود را اعلام می کنند، ادامه داد: این افراد اجازه جهاد و شهادت برای دفاع از اسلام و مسلمین در هر نقطه ای از عالم را درخواست می کنند.

 

حجازی اضافه کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار نکته تلخی بیان فرمودند مبنی بر اینکه «برخی عناصر انقلابی از راه برگشتند و برخی از کسانی که زمانی جزو نیروهای انقلاب بودند از راه برگشتند و انقلاب ریزش هایی هم داشت».

 

امام جمعه گچساران ادامه داد: مقام معظم رهبری در این دیدار فرمودند: «اما چند برابر هم رویش در طول مسیر انقلاب داشتیم و امروز پس از 40 سال، جوانان مومن انقلابی که دفاع مقدس را ندیدند اما وسط میدان می روند و آماده شهادت هستند؛ نقشه آمریکا لو رفت و می خواهند به کمک تحریم و کارهای ضد امنیتی در ایران اختلاف و جنگ داخلی ایجاد کنند و به نوعی در درون کشور اختلاف ایجاد کنند».

 

وی گفت: خواست دشمن این است که بین نیروهای انقلاب اختلاف ایجاد کند و به نوعی جنگ داخلی راه بیاندازد.

 

حجازی ضمن بیان این نکته که دشمنان می گفتند ایران در سال 97 تابستان داغی خواهد داشت و 40 سالگی انقلاب را نخواهند دید، خاطرنشان کرد: ترامپ احمق گفته بود که اجازه نخواهیم داد که ملت ایران جشن 40 سالگی انقلاب را لمس کنند.

 

امام جمعه گچساران تاکید کرد: به کوری چشم دشمنان ملت ایران اسلامی جشن پیروزی 40 سالگی انقلاب خود را باشکوه هرچه تمام تر برگزار خواهد کرد.

 

وی اظهار داشت: به همین دلیل ستادی در کل کشور تشکیل شد که همه مسئولین و ملت در این ستاد سهیم و دخیل بوده و این ستاد حلقه اتصال بین مردم و مسئولین است.

 

حجازی ضمن تاکید بر اینکه جشن 22 بهمن امسال با عظمت و شکوه خاصی برگزار خواهد شد، اذعان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند: «همه باید حواسشان را جمع کنند و ممکن است آمریکا در سال 97 جنجال کند و نقشه هایش را برای سال 98 و نیز بحث انتخابات دنبال کنند و تلاش کنند که ناامنی و مانند سال 88 فتنه ایجاد کنند».

 

خطیب جمعه گچساران با اشاره به اینکه جنایتی که آل سعود برای اشغال گری یمن انجام می دهد به به ضرر آنها تمام می شود، اضافه کرد: حدود چهار سال مردم یمن در شرایط بسیاری سختی به سر می برند و مقام معظم رهبری فرمودند:« خادمین حرمین شریفین باید حامی و یاریگر مظلوم در مقابل ظلم دشمنان باشند که متاسفانه عکس این قضیه صورت گرفته است».

 

وی در ادامه به 25 آذرماه، ولادت باسعادت امام حسن عسکری (علیه السلام) اشاره و این روز بزرگ و خجسته را به نمازگزاران، ملت بزرگ ایران و همه مسلمانان جهان تبریک گفت.

 

حجازی به سالروز وفات حضرت معصومه (سلام الله علیها) اشاره کرد و گفت: روز 27 آذر ماه جاری وفات شهادت گونه کریمه اهل بیت، حضرت معصومه (سلام الله علیها) است که مقام بالایی داشته و طبق روایت، زیارت قبر ایشان همانند زیارت قبر حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) است.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیرجند خراسان جنوبي نماز جمعه شیراز کرمان استان بوشهر خراسان جنوبی اصفهان طلا جشن پیروزی انقلاب اسلامی روحیه شهادت طلبی امام جمعه تحریم ها نماز جمعه شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۴۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام معظم رهبری در دیدار کارگران : تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد

در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور با مقام معظم رهبری دیدار کردند.   به گزارش ایسنا،‌ گزیده سخنان آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار به این شرح است:   ***رکن جهش تولید کارگر است؛ با جهش تولید کشور و آحاد مردم ثروتمند می‌شوند و جیب و دست کارگر پر می‌شود.   *** تبیین زمینه‌های حضور و مشارکت مردم در تولید وظیفه مهم مسئولین است.   *** هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری آنها تبعیت کند. معلوم است که نظام اسلامی، غیرت اسلامی و ملت بزرگ و با سابقه اسلامی محال است که تسلیم چنین زورگویی شود.   *** یک ملت زنده از دشمنی دشمن هم برای خود فرصت درست می‌کند، نمونه بارز آن در بخش تسلیحات است. در بخش‌های دیگر هم از دل فشارها پیشرفت های بزرگی به دست آمده است.   *** تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد چون دل به کمک خارج از مرزها نبسته‌ است. این روحیه را باید تقویت کرد.   *** ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد.   ***امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است.  امنیت شغلی از وظایف مسئولین است، در دوره‌ای مبتلا به تعطیلی کارخانه‌های بزرگ شدیم، به همت مسئولین در این یکی دوساله خیلی از کارگاه های تعطیل شده راه افتاد و این کار باید ادامه پیدا کند.   ***از زحمات جامعه کارگری صمیمانه متشکرم / کشورها و فرهنگ های مختلف، همه روز کارگر دارند لکن نگاه دنیای مادی به کارگر با نگاه اسلام متفاوت است   ***خیلی از این جهت خرسندم بنده که این هفته‌ی کارگری وجود دارد که ما بتوانیم در این هفته با جمع کارگران مواجه بشویم، یک تشکر زبانی اقلاً بکنیم.   ***تشکر زبانی البته کافی نیست. لکن لازم است. بنده صمیمانه تشکر میکنم از زحمات کارگرانمان، از نجابت کارگران، از همت کارگران و از ان‌شاءالله پیشرفت جامعه‌ی کارگری.   ***کشورهای مختلف، ملت ها، فرهنگ های مختلف، همه روز کارگر دارند. لکن نکته اینجاست که نگاه دنیای مادی به کارگر با نگاه اسلام به کارگر متفاوت است.   ***نگاه دنیای مادی به کارگر، نگاه ابزاری است، مثل پیچ و مهره، مثل خود ماشین. اسلام این جور نیست. اسلام نگاهش به کارگر و ارزشی که برای کارگر قائل است، ناشی است از ارزشی که برای کار قائل است. عمل، عمل. اسلام برای عمل ارزش ذاتی قائل است.   این دیدار صبح امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نماینده کارگران ساختمانی : بیمه ۴۰۰ هزار نفر در دولت رئیسی قطع شد یک فعال کارگری: پیشنهاد ترمیم حق مسکن کارگران در نشست غیررسمی وزارت کار مطرح شده خط و نشان کارگران برای دولت /گره کور حق مسکن باز می شود؟

دیگر خبرها

  • سرعت رسیدگی به پرونده ۸ مهر انتظار از قوه‌ قضائیه است
  • حاجی‌دلیگانی: باید امنیت شغلی و بیمه کارگران تضمین شده باشد
  • مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران : تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • مقام معظم رهبری در دیدار کارگران : تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • کرمانشاه نیازمند انجام اقدامات قرارگاهی است
  • اعزام جامعه کارگری گیلان به دیدار با مقام معظم رهبری
  • عکس| نقاشی جدید حسن روح‌الامین برای سروده مقام معظم رهبری
  • آغاز به کار دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در وزارت بهداشت
  • تسهیل صادرات فرآورده های سلامت محور در سال گذشته
  • هم‌افزایی سپاه و ارتش در عملیات «وعده صادق»