Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@11:00:15 GMT

حق ما مقابل پرسپولیس باخت نبود

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۴۷۳۵

حق ما مقابل پرسپولیس باخت نبود

به گزارش خبرنگار مهر، محسن بنگر پس از شکست سه بر یک پارس جنوبی جم برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی گفت:  هر دو تیم بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند و فکر می کنم تماشاگران از دیدن این بازی لذت بردند.حق ما در این دیدار باخت نبود و می توانستیم به یک تساوی دست پیدا کنیم ولی امروز روز ما نبود و دچار بدشانسی شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: به پرسپولیس بابت این پیروزی تبریک می گویم آنها یک تیم هجومی و کاملا هماهنگ هستند و با اینکه شرایط خوبی از لحاظ جذب بازیکن نداشتند اما نتایج قابل قبولی کسب کردند.

مدافع پارس جنوبی در ادامه خاطرنشان کرد: ما باید بیشتر از اینها کار کنیم تا بتوانیم روند رو به رشدی داشته باشیم شرایط ما خوب نیست و امیدوارم مسئولان استانی فکری به حال تیم پارس جنوبی کنند که در استان خودشان از هواداران زیادی برخوردار است و هواداران این تیم علاقه خاصی به تیمشان دارند.

 وی در پایان خاطرنشان کرد: با جذب بازیکنان جدید و تعطیلاتی که در پیش داریم مطمئنا به شرایط خوبی خواهیم رسید و نیم فصل دوم را پرقدرت آغاز خواهیم کرد تا بتوانیم در پایان فصل به جایگاه خوبی در لیگ برتر دست پیدا کنیم.

کد خبر 4484878

منبع: مهر

کلیدواژه: پارس جنوبی تیم فوتبال پارس جنوبی جم تیم فوتبال پرسپولیس محسن بنگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۴۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخت باورنکردنی پویا دادمرز در فینال مقابل حریف کره‌ای با شکست ۹ بر صفر

مسابقات نهایی پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا از عصر امروز (دوشنبه) در شهر بیشکک قرقیزستان در حال برگزاری است.

در وزن ۵۵ کیلوگرم پویا دادمرز پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۲ سجاد البیدهان از عراق را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۳ بر ۲ تائه مین کیم از کره جنوبی را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دادمرز که سال قبل مدال طلای سبک وزن آسیا را مال خود کرده بود، در این کشتی در خاک حریف نشست و دو بارانداز خورد. او با دستور داوران و به دلیل استفاده از پا ۷ بر صفر عقب افتاد و در نهایت با یک بارانداز دیگر ۹ بر صفر شکست خورد و خیلی زود و ناباورانه باخت را متحمل شد.

 

tags # کشتی فرنگی سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • پرسپولیس یک بیرانوند جدید پیدا کرد + عکس
  • باخت باورنکردنی پویا دادمرز در فینال مقابل حریف کره‌ای با شکست ۹ بر صفر
  • با دستور رئیسی تولید پژو پارس ادامه پیدا می‌کند (فیلم)
  • امضای قراردادهای اجرایی طرح فشارافزایی میدان مشترک گازی پارس جنوبی
  • بعد از ۳ باخت کشتی‌گیران ایرانی مقابل تاج‌الدینوف؛ غولی که ششدانگ نیست!
  • ‌هر دیدار برای ما حکم فینال دارد/ مسئله ورزشگاه پارس باید حل شود
  • کلوپ: با این شکل بازی اصلا چرا باید قهرمان بشویم!‏
  • با ملوان سهمیه می‌خواهیم
  • باخت لیموندیس شیراز مقابل شهرداری گرگان
  • ترکیب احتمالی اینتر برای بازی با کالیاری؛ نراتزوری بدون دو بازیکن کلیدی