Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه - ایرنا - تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب در هفته نهم رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور ، با برتری مقابل ذوب آهن اصفهان عنوان قهرمانی نیم فصل را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم های زاگرس و ذوب آهن اصفهان عصر امروز ( جمعه) در اسلام آبادغرب برگزار کننده آخرین مسابقه نیم فصل اول بودند که تیم زاگرس موفق شد 20 بر 18 حریف اصفهانی خود را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مسابقه دیدنی و حساس 2 تیم بازی تقریبا پایاپایی انجام دادند اما زاگرس های اسلام آباد با استفاده بهتر از موقعیت های خود و با حمایت یکپارچه هوادارانش توانست بر ذوب آهن غلبه و 2 امتیاز دیگر کسب کند.
نماینده هندبال استان کرمانشاه در لیگ برتر با این پیروزی و همچنین توقف 19 بر 19 سپاهان اصفهان مقابل نیروی زمینی کازرون توانست مقتدرانه قهرمان نیم فصل شود.
حدود سه هزار تماشاگر، از مسابقه تیم های زاگرس اسلام آبادغرب و ذوب آهن اصفهان دیدن کردند.
تیم زاگرس اسلام آبادغرب در نیم فصل اول مسابقات برابر فراز بام دهدشت، نیروی زمینی کازرون، صنعت مس کرمان، نفت و گاز گچساران، هیات نجف آباد و سربداران سبزوار پیروز و تنها مقابل سپاهان به تساوی رسید.
در پایان مسابقات نیم فصل اول تیم زاگرس اسلام آبادغرب با 15 امتیاز در صدر قرار گرفت و تیم های سپاهان اصفهان با 14 و فراز بام دهدشت نیز با 12 امتیاز به ترتیب جایگاه های دوم و سوم را از آن خود کردند.
با برگزاری مسابقات هفته نهم، حدود 37 روز مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور تعطیل شد و تیم ها به استراحت نیم فصل رفتند.
7458/8066

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش هندبال زاگرس اسلام آبادغرب ليگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۴۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی زودهنگام تیم نفت تهران در لیگ برتر شطرنج آقایان

تیم شطرنج نفت تهران (تهرانسر) با کسب ۱۶ امتیاز در بیستمین دوره از مسابقات لیگ برتر شطرنج آقایان ایران یادواره شهید آرمان علی وردی با اقتدار به قهرمانی رسید. - اخبار ورزشی -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شطرنج، بیستمین دوره از مسابقات لیگ برتر شطرنج آقایان ایران از 23 الی 28 فروردین‌ماه با حضور 9 تیم از 6 استان و هم‌چنین باحضور 4 استاد بزرگ، 3 استاد بین‌المللی، 4 استاد فیده و 2 کاندیدا استاد فیده در شاکله اعضاء تیم‌ها در محل سالن مسابقات نوین فدراسیون شطرنج با سرداوری کاوه هنری داور بین‌المللی، جانشین سرداوری داوران بین‌المللی آرمان علیپور و شیرین مرادی و مسئول پخش زنده امیر افتخاری داور ملی و با مجموع جوایز 250 میلیون تومانی برگزار شد و رقابت تنگاتنگ و نفس‌گیر میان رقبای نیمه بالایی جدول رده‌بندی برای کسب عناوین پیکارها به پایان رسید.

 تیم نفت تهران با 16 امتیاز تیمی قهرمان شد و تیم‌های پیکار افکار لرستان با امتیاز 13 امتیاز و باشگاه قهرمان گیلان (دنیای فلز) با 11 امتیاز به ترتیب مقام‌های نایب قهرمانی و سومی لیگ را به دست آوردند.

 تیم‌های نخبگان شطرنج با 8 امتیاز، شهرداری کرمانشاه با 7 امتیاز، فیل خوب با 7 امتیاز، پیشگام نوین تهران با 7 امتیاز، پیشگام نوین رایمند شهرضا با 2 امتیاز و افلاک لرستان با 1 امتیاز به ترتیب جایگاه‌های چهارم تا نهم جدول رده‌بندی لیگ برتر شطرنج کشور را ازآن خود کردند.

 تیم نفت تهران (تهرانسر) تا قبل از آغاز دور نهم که دور پایانی است، قهرمانی خود در لیگ برتر شطرنج آقایان کشور را مقتدرانه قطعی کرد و جواز حضور در مسابقات تیمی شهرهای آسیا 2025 روسیه را کسب کرد.

 در پایان آیین اختتامیه لیگ برتر شطرنج آقایان کشور با حضور مسئولان فدراسیون شطرنج و اعضاء تیم‌ها برگزار و جام و مدال و حکم و جوایز این رقابت‌ها به عنوان‌داران از سوی مسئولان فدراسیون شطرنج اعطاء شد.

 اسامی اعضاء تیم‌های قهرمان، نایب قهرمان و مقام سوم لیگ برتر شطرنج آقایان کشور

تیم قهرمان: نفت تهران
بازیکنان: استاد بزرگ شاهین لرپری زنگنه، استاد بزرگ مسعود مصدق پور، استاد بین‌المللی آبتین عطاخان، استاد فیده امیرحسین کاشفی، سید مهدی مروج
مربی: میلاد مظفر
سرپرست: خلیل‌الله آقایی

تیم نایب قهرمان: پیکار افکار لرستان
بازیکنان: استاد بزرگ امیررضا پوررمضانعلی، محمدمهدی عباسی، بهزاد سلیمیان، علی غیوری‌فر، امیر غیوری‌فر
مربی: امیررضا پوررمضانعلی
سرپرست: آریا دهقانی

تیم سوم: باشگاه قهرمان گیلان (دنیای فلز)
بازیکنان: استاد فیده رضا مهدوی، آریا امیدی، رامتین طاووسی‌راد، سید علیرضا حسینی، رضا صادقی
مربی: مرتضی صادقی
سرپرست: مرتضی صادقی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نماینده فارس در اندیشه صدرنشینی لیگ برتر هندبال کشور
  • داوران و ناظران هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان ایران
  • مقام سوم نماینده شطرنج گیلان در لیگ برتر کشور
  • سرمربی قهرمان کم نمی‌آورد(عکس)
  • هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ تقابل طلایی‌ها در طبس
  • پونه زار آبشاری سرچشمه گرفته از دل زاگرس
  • نفت تهران قهرمان لیگ برتر شطرنج شد
  • قهرمانی زودهنگام تیم نفت تهران در لیگ برتر شطرنج آقایان
  • قهرمان جام حذفی و سهمیه عجیب لیگ نخبگان
  • قهرمان لیگ برتر، اسکلت تیم ملی را در آسیا شکل می‌دهد