Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌های یمنی از حملات توپخانه‌ای گسترده متجاوزان سعودی به مناطق مسکونی صعده خبر دادند. ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۲ بین الملل آسیای غربی بیداری اسلامی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، متجاوزان سعودی منازل و مزارع شهروندان یمنی در بخش مرزی "باقم" در استان صعده را هدف حملات راکتی و توپخانه‌ای گسترده خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن امروز جمعه عملیات مزدوران ارتش سعودی برای پیشروی در جیزان را به شکست کشانده و خسارات سنگینی به آنها وارد ساختند.

عبدالسلام: به توافق آتش‌بس در الحدیده دست یافتیم/ نیروهای بیگانه باید از یمن خارج شوندپیش‌نویس توافق یمنی‌ها درباره شهر الحدیده و بندرهای آناولین واکنش عربستان به پایان مذاکرات یمنی‌ها در سوئد

یک منبع نظامی گفت که در پی این عملیات نیروهای یمنی شماری از متجاوزان کشته و زخمی شدند.

عربستان سعودی از ششم فروردین 94 با تشکیل ائتلافی متجاوز از رژیم‌های مرتجع عربی، جنگی ویرانگر را علیه یمن با هدف تسلیم کردن مردم این کشور در برابر سیاست‌های خود و جلوگیری از تشکیل دولت مستقل و غیروابسته به خود آغاز کرده است که این حملات هیچ نتیجه‌ای به‌جز قربانی شدن میلیون‌ها انسان بیگناه و ویران شدن زیرساخت‌های حیاتی یمن نداشته است.

انتهای پیام/

R36348/Pne/S8,90,1115/CT10 واژه های کاربردی مرتبط آخرین تحولات یمن اخبار "عربستان سعودی" اخبار "یمن"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آخرین تحولات یمن اخبار عربستان سعودی اخبار یمن آخرین تحولات یمن اخبار عربستان سعودی اخبار یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۴۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه حملات گستره بامداد امروز رژیم صهیونیستی به غزه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، هواپیماهای جنگی و توپخانه ای رژیم صهیونیستی در این حملات مناطق مختلف شهر غزه، خان یونس، رفح و اردوگاه المغازین را هدف قرار دادند. بیشتر شهدا و مجروحان امروزکودکان هستند.

علاوه برحملات مستقیم بیماری وگرسنگی هم جان کودکان را درشما نوارغزه تهدید می کند. فقط3 درصد از کمک های بشردوستانه وارد نوارغزه می شود اوضاع دردیگر مناطق بحرانی است و کمک هایی که مجوز ورود به نوارغزه را می گیرند جوابگوی یک چهارم جمعیت آن است.

دیگر خبرها

  • ادامه حملات گستره بامداد امروز رژیم صهیونیستی به غزه
  • بیش از ۳۲ هزار فلسطینی شهید و ۷۵ هزار نفر مجروح شدند
  • بیش از ۳۲ هزار شهید و ۷۵ هزار مجروح
  • ۱۷۵مین روز از حمله رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری/ بیش از ۳۲ هزار شهید و ۷۵ هزار مجروح
  • تعداد شهدای حملات ارتش اشغالگر در سوریه به ۴۲ نفر افزایش یافت
  • حملات گسترده رژیم صهیونیستی به لبنان
  • گزارش سازمان ملل از حملات رژیم صهیونیستی به بیمارستان‌های غزه
  • سنتکام از پرتاب چهار پهپاد یمنی به سمت یک ناو آمریکایی خبر داد
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به ساختمان وزارت جنگ رژیم صهیونیستی/دیده‌بان حقوق بشر اروپا : نیروهای اسرائیلی بسیاری از منازل را در حالی که ساکنان آنها در داخل آن‌هابودند به آتش کشیده‌اند/ حملات سنگین ارتش رژیم صهیونیستی به مرکز و غرب خان یونس / حمله موشکی گسترد
  • حمله مجدد آمریکا و انگلیس به خاک یمن