Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@07:04:18 GMT

رونالدو ماه دیگر به دادگاه خواهد رفت

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۴۹۴۶

رونالدو ماه دیگر به دادگاه خواهد رفت

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس، احتمالا باید به زودی برای پذیرش حکم تخلف مالیاتی خود راهی دادگاه شود.


به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی و 33 ساله فعلی یوونتوس، تخلف مالیاتی در دوران بازی کردن در رئال مادرید را پذیرفته است و طبق ادعای آ.اس رونالدو باید در تاریخ 14 ژانویه در دادگاه حاضر شده و به شکل رسمی به چهار فقره تخلف مالیاتی خود اعتراف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این جلسه رونالدو به چهار مورد تقلب مالیاتی و البته دو سال محکوم خواهد شد اما طبق قوانین به دلیل کمتر از دو سال و یک روز بودن حکم زندان، رونالدو لازم نیست این دوره مجازات را طی کند.

 

 

رونالدو مدتی قبل به پرداخت رقم 14.7 میلیون یورو بابت مالیات حق تصویر در بین سال‌های 2011 تا 2014 محکوم شده بود که او تا به حال 13.4 میلیون یورو از این مبلغ را پرداخت کرده است اما طبق قوانین، رونالدو برای پذیرش حکم رسمی باید شخصا در دادگاه حاضر شود.

 

البته ممکن است رونالدو بتواند از طریق ویدئو کنفرانس قادر به شنیده حکم باشد و تصمیم گیری در مورد روش پذیرش حکم به عهده قاضی پرونده خواهد بود.

یوونتوس کریستیانو رونالدو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۴۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از سفینه فضایی جدید کریستیانو رونالدو؛ فراری مدل دیتونا ‏SP3‏ / عکس

یک سوپرماشین دیگر در گاراژ خودروهای لوکس کریستیانو رونالدو.

طرفداری | کریستیانو رونالدو قبل از پیوستن به تیم ملی پرتغال، در خیابان‌های پایتخت کشورش از فراری دیتونا SP3 جدید خود که 2 میلیون یورو قیمت دارد، رونمایی کرد.

فوق‌ستاره پرتغالی دنیای فوتبال که در حال حاضر در اردوی کشورش حضور دارد پیش از سفر به اسلوونی از جدیدترین ماشین خود در خیابان‌های پرتغال رونمایی کرد. رونالدو اخیراً این مدل جدید فراری را که توسط حساب اینستاگرام Lisbon Cars "سفینه فضایی جدید" او نامیده شده است، به مجموعه‌ سوپرماشین‌های خود که گفته می‌شود ارزشی بیش از 18 میلیون پوند دارد، اضافه کرده است.

فراری مدل دیتونا SP3

جدیدترین سوپرماشین کریستیانو رونالدو مدل جدیدی از خودروهای فراری است که به قوی‌ترین موتور احتراق داخلی که تا به امروز توسط این شرکت مشهور ایتالیایی ساخته شده است مجهز شده و 840 اسب بخار قدرت و 697 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این خودرو می‌تواند در 2.85 ثانیه از 0 به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد و حداکثر سرعت آن هم 340 کیلومتر در ساعت است. از این تعداد تنها 599 دستگاه در دنیا تولید شده و قیمت آن هم همانطور که گفته شد نزدیک به 2 میلیون یورو است.

کریستیانو رونالدو پس از غیبت در بازی پرتغال مقابل سوئد برای استراحت در عربستان سعودی، به تیم ملی بازگشته است و در بازی سه‌شنبه مقابل اسلوونی برای تیم روبرتو مارتینز بازی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: نگاهی به خودروهای لوکس و گرانقیمت کریستیانو رونالدو ماشین فراری مدل دیتونا ‏SP3

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • چه بازیکنانی بیشترین بازی را کنار کریستیانو رونالدو داشته‌اند؟
  • فرزند مارسلو و تقلید خوشحالی پس از گل کریستیانو رونالدو در جشن فارغ التحصیلی / فیلم
  • بازیکن مورد علاقه اندریک از میان رونالدو نازاریو و کریستیانو رونالدو / فیلم
  • خوشحالی های خاص و ماندگار کریستیانو رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • عصبانیت شدید رونالدو بعد بازی با اسلوونی (فیلم)
  • ماشین فراری جدید 130 میلیاردی کریستیانو رونالدو (فیلم)
  • حمله تند کریستیانو رونالدو به داور!
  • ماشین فراری جدید و 130 میلیارد تومانی کریستیانو رونالدو / فیلم
  • رونمایی از سفینه فضایی جدید کریستیانو رونالدو؛ فراری مدل دیتونا ‏SP3‏ / عکس
  • عکس| ژست جدید رونالدو در تمرین تیم ملی