Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک پرسپولیس به هجمه ها علیه پرسپولیس واکنش نشان داد.

طرفداری- احمد نوراللهی پس از دیدار پرسپولیس-پارس جنوبی درباره صحبت‌های مربیان و بازیکنان سایر تیم‌ها در مورد داوری اینکه قضاوت داوران به سود پرسپولیس بوده است،‌ گفت:‌

یکسری تیم‌ها از داوری صحبت می‌کنند، اما در یک یا دو سال اخیر بیشتر ضربه را پرسپولیس از داوری خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داور هم مثل همه می‌تواند اشتباه کند و این حرف درستی نیست که بگویند داوری‌ها به سود ماست. تیم ما حتی با بازیکنان جوانش هم می‌جنگد. دو پنجره‌مان بسته بود و نتوانستیم بازیکن جدید بگیریم اما غُر نزدیم و به عشق هواداران فقط جنگیدیم. 

به گزارش تسنیم،‌ وی افزود:

در نیم‌فصل دوم هم وضعیت همین است و اگر بازیکنی چنین صحبتی می‌کند اشتباه است. آن ها هم بجنگند بهتر از این حرف‌ها است. یاد گرفتیم تلاش کنیم و اگر هم تیمی می‌خواهد قهرمان شود بهتر است تلاش کند و بجنگند. کادرفنی در این مدت زحمت زیادی کشیده و با این وضعیت به فینال آسیا رسیده‌ایم. این نتیجه تلاش بازیکنان و کادرفنی و هواداران است.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص صحبت‌های مهدی رحمتی علیه پرسپولیس گفت:

حاضریم شفاف‌سازی کنند و بگویند هر بازیکنی چقدر پول گرفته است. تا الان فقط 15 درصد از قراردادمان را گرفته‌ایم اما تیم‌های دیگر بازیکنان زیادی در نیم‌فصل جذب کردند و هزینه‌های فراوانی انجام دادند. با این وضعیت دیده‌اید ما غر بزنیم و حرفی بزنیم؟ همانطور که گفتم ما فقط جنگیدیم و اگر امسال قهرمان شویم،‌ برای ما خیلی شیرین خواهد بود. با تمام حرف‌هایی که می‌زنند تیم ما در چند سال اخیر فوق‌العاده بوده و جام‌های زیادی به دست آورده است و فکر می‌کنم دیگر حرفی نمانده که بزنیم. همانطور که گفتم حاضریم شفاف‌سازی کنیم. تیم‌های دیگر در نقل‌و انتقالات بازیکن گرفتند اما پرسپولیس نه،‌ فقط تلاش کردیم و غر نزدیم.

نوراللهی در خصوص تغییر مدیریت باشگاه پرسپولیس و آمدن ایرج عرب به عنوان سرپرست این باشگاه،‌ عنوان کرد:

آقای گرشاسبی زحمات خود را کشید و امیدوارم مشکلات برطرف شود. باید به این تیم کمک شود و به این بازیکنان نگاه کنند. من یک سوال دارم،‌ پرسپولیس بهتر از این می‌توانست نتیجه بگیرد؟ فقط اگر کمی بیشتر زحمت می‌کشیدیم می‌توانستیم قهرمان آسیا شویم. در هر صورت مشکلات زیادی بود و خدا را شکر توانستیم دل مردم را شاد کنیم و امیدواریم مدیریت جدید مشکلات را برطرف و به تیم کمک کند.

وی درباره شایعاتی که مبنی بر بازگشت مهدی طارمی به این تیم شنیده می‌شود یادآور شد:

تصمیم‌گیری در این خصوص بر عهده مدیریت و کادرفنی باشگاه است. هر بازیکن جدیدی هم بیاید، همه با آغوش باز از او پذیرایی می‌کنیم. مهدی هم بازیکن ما بوده و زحمت کشیده است. امیدوارم نیم‌فصل دوم نتیجه خوبی بگیریم و دل هواداران را شاد کنیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۴۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوغات ویژه پائز از چین رسید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین اسفندیار یکی از مهم‌ترین بازیکنان تیم ملی والیبال ایران در دو فصل اخیر لیگ ملتها بوده است. این بازیکن در سال 2022 با نمایش‌های درخشان خود از عوامل اصلی صعود تیم ملی به جمع هشت تیم نهایی لیگ ملتها به شمار می‌آمد.

با این حال اسفندیار در لیگ ملتهای سال گذشته مثل بقیه بازیکنان تیم ملی دچار افت محسوسی شد و نتوانست قابلیت‌های خود را به نمایش بگذارد. با این وجود قطعا او در فصل حساس پیش روی بازی‌های ملی انگیزه‌های متفاوتی خواهد داشت.

اسفندیار در فصل اخیر باشگاهی در لیگ چین و باشگاه تیانجین به میدان رفت و حالا هم به اردوی تیم ملی اضافه شده است. این ستاره ایرانی با توجه به تعدد هم‌پستی‌هایش به عنوان دریافت کننده کار سختی برای قرارگیری در ترکیب اصلی خواهد داشت اما قطعا پائز هم روی این بازیکن حساب ویژه‌ای باز کرده است.

دیگر خبرها

  • خطای ناچو علیه رئال: گل مساوی مردود شد (عکس)
  • استقلال سر داوری شوخی ندارد! (عکس)
  • بیشترین مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در دوره اخیر برای آموزش و پرورش بوده است
  • یوسفی: انگیزه استقلال برای قهرمانی بیشتر از پرسپولیس است/حمایت هواداران تیم نکونام را به بازی برگرداند
  • اریک تن هاخ: قطعا سرمربی مناسبی برای منچستریونایتد هستم
  • نساجی نیمه اول شجاعت لازم را برای شکست پرسپولیس نداشت
  • جشن بازیکنان پرسپولیس و هواداران پس از پیروزی در ورزشگاه وطنی قائمشهر / فیلم
  • تساوی 1-1 بارسلونا مقابل چلسی در شب اعتراض شدید بازیکنان چلسی به تصمیمات داوری (6 می 2009)
  • سوغات ویژه پائز از چین رسید (عکس)
  • فقط به خیرونا تبریک می‌گویم، رئال لایقش نیست!