Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، وزارت بهداشت در نوار غزه اعلام کرد بر اثر تیراندازی نظامیان صهیونیست به سمت تظاهرکنندگان در راهپیمایی‌ بازگشت ۴۶ تن مجروح شدند.

این سی و هشتمین «راهپیمایی حق بازگشت و شکست محاصره نوار غزه» است که برگزار می‌شود.

وزارت بهداشت غزه همچنین اعلام کرد در میان مجروحان یک امدادرسان و خبرنگار وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه‌های فلسطین ساعتی پیش از زخمی شدن خبرنگار خبرگزاری آناتولی ترکیه در غزه خبر داده بودند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فلسطین رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۵۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهاد حقوق بشری: ۱۴۰ گور دسته جمعی در نوار غزه شناسایی کردیم

این نهاد حقوق بشری در این گزارش، اعلام کرد: نظامیان اسرائیلی، فلسطینی‌هایی را که به صورت میدانی اعدام کرده‌اند را در این گور‌ها دفن کرده‌اند.

رسانه‌های فلسطینی پیش‌تر اعلام کردند که با خروج شماری دیگر از اجساد شهدای فلسطینی از گور‌های دسته جمعی در محوطه بیمارستان «ناصر» خان یونس، شمار اجساد خارج شده به ۳۱۰ جسد رسیده است.

این رسانه‌ها به نقل از مسئولان فلسطینی اعلام کردند که پیش بینی می‌شود صد‌ها جنازه دیگر از افراد مفقود، در این گور‌ها باشد.

پیش‌تر جمعیت هلال احمر فلسطین نیز اعلام کرده بود که در پی عقب‌نشینی ارتش رژیم صهیونیستی، تعداد پیکر‌های یافت شده در گور دسته‌جمعی که شنبه گذشته در مجتمع پزشکی ناصر در شهر خان یونس در جنوب نوار غزه کشف شد، به ۲۸۳ نفر افزایش یافت.

«استفان دوجاریک» سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد نیز در یک کنفرانس مطبوعاتی گزارش‌های مربوط به کشف یک گور دسته‌جمعی در نوار غزه را بسیار نگران‌کننده توصیف کرد.

وی خواهان برقراری آتش‌بس فوری در نوار غزه شد و افزود: برقراری آتش بس، به کسانی که در زمینه کار‌های بشردوستانه فعالیت می‌کنند این امکان را می‌دهد تا دسترسی بیشتری به نوار غزه داشته باشند و از بیمارستان‌ها محافظت کنند.

دوجاریک خواهان تحقیقات موثق، کامل و مستقل درباره گور دسته جمعی کشف شده در مجتمع پزشکی «ناصر» در شهر خان یونس در جنوب نوار غزه شده بود.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • شهادت بیش از ۳۴ هزار و ۳۰۰ فلسطینی در نوار غزه از ۷ اکتبر
  • تعداد شهدای غزه به ۳۴۳۰۵ نفر رسید
  • شمار شهدای غزه به 34 هزار و 262 شهید رسید
  • بازگشت چند تیپ از ارتش رژیم صهیونیستی به مناطقی از نوار غزه
  • ۱۴۰ گور دسته جمعی در نوار غزه شناسایی شد
  • نهاد حقوق بشری: ۱۴۰ گور دسته جمعی در نوار غزه شناسایی کردیم
  • قطع عضو؛ سرنوشت تلخ کودکان معصوم فلسطینی
  • افزایش شهدای غزه به ۳۴۱۸۳ نفر
  • کشف یک گور جمعی دیگر در بیمارستان «ناصر» غزه
  • غزه : روزانه ۲۱۳ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند