Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور مسئولانی استانی و شهرستانی فعالان و عوامل اجرایی مراسم‌های محرم، صفر و اربعین حسینی به ویژه خبرنگار خبرگزاری تسنیم در جهت پوشش مناسب مراسم‌های حسینی در شهرستان هندیجان تجلیل شدند. ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۰ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندر هندیجان، با حضور مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان خوزستان از عوامل و فعالان مراسم‌های عزاداری محرم، صفر و اربعین حسینی هندیجان تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که با حضور امام جمعه موقت، فرماندار و جمعی از مدیران و مسئولان ادارات شهرستان هندیجان به همت سازمان تبلیغات اسلامی هندیجان و در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد و به رسم یادبود لوح سپاس و قاب عکس مزین به نام مولا امیرالمومنین علی(ع) به برگزیدگان اهدا شد.

خوزستان| برنامه‌های تعزیه و روایت‌گری حادثه کربلا در هندیجان برگزار شدخوزستان| عزاداری سنتی همراه با برپایی سفر با برکت در حسینیه حلافی هندیجانخوزستان| عزای مردم هندیجان در عاشورای حسینی+تصاویر

حجت‌السلام والمسلمین محمدحسین بلک مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان خوزستان در این مراسم اظهار داشت: اداره تبلیغات اسلامی هندیجان از نظر نیروی انسانی با کمبود روبه‌رو است که بحث افزایش نیروی آن در استخدام کشوری دیده شده است.

وی افزود: در سامانه استخدام کشوری تامین نیروی انسانی برای هندیجان سهمی گذاشته شده که منتظر ابلاغ سهمیه از سوی استانداری خوزستان هستیم. هندیجان حوزه علمیه برادران هم ندارد هر چند که در حیطه کاری ما نیست اما پیگیری می‌کنم  تا بتوانیم حوزه علمیه برادران را در این شهر تاسیس کنیم.

گزارش از محمد مهدی صادقی

انتهای یپام/ح

R41468/P1357/S6,57/CT8

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۵۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس رسانه ملی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر هویت است



به گزارش خبرنگار ­خبرگزاری صداوسیما،، آقای جبلی امروز در مراسم قدردانی از عوامل ویژه برنامه های قرآنی کشور که از سوی فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس برگزار شد با قدردانی از حمایت های بی دریغ نمایندگان مجلس و فراکسیون ها و کمیسیون فرهنگی از رسانه ملی در تولید محتوای فاخر در بررسی برنامه هفتم و بودجه سال ۱۴۰۳ افزود: اگر رسانه ملی توفیقاتی در تولید برنامه های فاخر داشته است شریک اصلی ما نمایندگان مجلس بوده اند.

وی همچنین با اشاره به اینکه پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر هویت است گفت: تجربه سال های گذشته نشان داد هر چقدر برنامه ها رنگ و بوی هویتی بخود بگیرند و به ابعاد و فرم ها توجه کنیم، برنامه ها بیشتر مورد توجه و استقبال مخاطبان قرار می گیرد.

رئیس رسانه ملی ادامه داد: افتخار ما این است که در دوره فعلی، صدا و سیما به برنامه های قرآنی شناخته می شود.

آقای جبلی همچنین از سازمان تبلیغات اسلامی به خاط همکاری با رسانه ملی و تولید کنندگان برنامه ها تشکر کرد.

در این مراسم رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با قدردانی از برنامه های قرآنی رسانه ملی در ماه مبارک رمضان گفت: رسانه ملی در این ایام درخشید.

آقای قمی افزود: یکی از اتفاقات ماه مبارک رمضان این بود که تصور بین المللی و جهان اسلام در موضوع قرآنی درباره ما تغییر کرد.

در این مراسم معاونین صدا و سیمای رسانه ملی نیز گزارشی از فعالیت های قرآنی در ماه مبارک رمضان ارائه کردند.

همچنین شماری از عوامل برنامه های قرآنی به ارائه دیدگاه‌های خود پرداختند.

چند تن از نمایندگان مجلس هم در سخنانی از اقدامات قرآنی رسانی ملی قدردانی کردند.

در پایان از ۷۸ نفر از عوامل برنامه های قرآنی صدا و سیما، سازمان تبلیغات اسلامی، وزارت ارشاد، آموزش و پرورش و شهرداری قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی در ماه رمضان تجلیل شدند
  • رئیس رسانه ملی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر هویت است
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی
  • اصل کار شورای هماهنگی اجرای مراسم بر مبنای حکومت است
  • خانه‌های دین و زندگی نقطه وحدت است
  • دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب شد
  • تجلیل از دانشجویان فعال در برگزاری انتخابات اسفندماه شیراز
  • حضور جبهه‌ای در رسانه کشور وجود ندارد
  • تجلیل از مدافعان امنیت و اقتدار کشور در مهاباد
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند