Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-28@15:39:43 GMT

واکنش درمیشیان به توقیف «لانتوری» در چین+عکس

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۵۱۴۳

واکنش درمیشیان به توقیف «لانتوری» در چین+عکس

رکنا: رضا درمیشیان کارگردان «لانتوری» درباره ممنوع شدن نمایش این فیلم در کشور چین نوشت:

« قرار بود فیلم سینمایی Movie «لانتوری» در سینماهای کشور چین اکران شود اما امروز پخش کننده بین المللی فیلم خبر داد که اداره سانسور چین جلوی نمایش «لانتوری» را در کشور چین گرفته، جالب این که «لانتوری» قبلا در چند فستیوال چین از جمله «شانگهای» به نمایش درآمده بود و به پخش کننده گفته اند علت عدم صدور مجوز نمایش «لانتوری» در چین «لایه های پر رنگ دینی فیلم» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته قابل توجه اینکه مسئولان حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی هم در زمان نمایش عمومی «لانتوری» ، فیلم را تحریم کردند و اجازه نمایشش در سینماهای مردمی تحت مدیریتشان را ندادند!

تفاهم و اشتراک نظر میان مسئولان سینمایی چین و مدیران حوزه هنری ایران قابل تامل است!»اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز پزشک هوسباز به یک زن جوان در مطب +عکس این مرد جوان علاقه زیادی به همخوابی با زنان بی جان دارد ! +عکس زنم سرش با مرد دیگری گرم بود / سرش را بریدم ! +عکس قتل فریبا پس از انتشار عکس های زشت وقتی چهار چوپان تهرانی مست کردند / پا به کلانتری و بهشت زهرا کشید اعتراف شیطانی 4 شرور به قتل بی رحمانه دختر 14 ساله + عکس جنجال دست درازی مرد متاهل به زن مسافر در هواپیما +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا دستگیری رییس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در قم دختر بچه هندی از پدر فریبکارش شکایت کرد +عکس له شدن سر مرد صافکار زیر خودروی پراید من 6 نوزادم را کشته‌ام، ولی ۸ سال زندان زیاد است ! / مادر بی رحم اعتراف کرد +عکس کشف جسد کودک 3 روزه در سطل زباله / مادر بی رحم صدای گریه کودک را خفه کرد!+عکس قلب پیوندی در هواپیما جا مانده بود ! / خلبان مسافران را شوکه کرد راز جلسه 3 نفره در شمال تهران برای گرفتن چک 10 میلیارد تومانی از بابک زنجانی

منبع: رکنا

کلیدواژه: فیلم سینمایی Movie فیلم چین عکس توقیف فیلم لانتوری عکس زن فیلم زندگی قتل مرد دختر ایران بیمارستان عروسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۵۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ تن چوب تاغ قاچاق در میامی/ کامیون متخلف توقیف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین عجم صبح پنج شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی میامی ضمن بیان اینکه عرصه‌های منابع طبیعی حوزه این شهرستان از تیر رس نگاه مأموران مخفی نخواهد ماند، ابراز داشت: با اشراف اطلاعاتی پلیس و هنگام گشت در منطقه یک کامیون در بیابان‌های حوزه استحفاظی تحت نظر قرار گرفت.

وی ضمن بیان اینکه مأموران با شناسایی و توقف خودرو از آن بازرسی کردند، افزود: از این خودرو دو تن چوب تاغ قاچاق کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی میامی ضمن بیان اینکه با توجه به سابقه راننده گشت زنی در منطقه به انجام رسید، ابراز داشت: دپوی چوب‌های تاغ در منطقه مورد شناسایی واقع شد.

عجم ضمن بیان اینکه با قاچاقچیان حوزه منابع طبیعی به طور جد برخورد می‌شود، تصریح کرد: با تشکیل پرونده کامیون توقیف و راننده متخلف به دادسرا ارجاع داده شد.

وی ضمن بیان اینکه محموله کشف شده به اداره منابع طبیعی میامی انتقال یافت، افزود: پایش و رصد منطقه با همکاری منابع طبیعی در دست اجرا قرار دارد.

کد خبر 6064058

دیگر خبرها

  • توقیف ٣٨ خودرو در ٢۴ ساعت گذشته در مشهد
  • کامیون های حامل سوخت قاچاق در کرمان توقیف شدند
  • توقیف محموله ۲۰ میلیاردی قاچاق در لرستان
  • کشف ۲ تن چوب تاغ قاچاق در میامی/ کامیون متخلف توقیف شد
  • مرور کارنامه ۴ ساله «زیرخاکی»/ تغییر قصه «فری زیرخاکی» و رفتن تا مرز توقیف
  • توقیف خودرو شوتی حامل البسه قاچاق در خرم آباد
  • توقیف یک دستگاه خودروی آب‌فروش در منطقه رودهن
  • توقیف خودرو پس از ارتکاب به دو تخلف همزمان
  • نمایش گل باقالی و روزه کله گنجشکی
  • ۲۰۶۴ لیتر شیر در ایرانشهر توقیف شد