Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@11:19:35 GMT

هفته قهرمانی کورس اسبدوانی پاییزه آق قلا برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۵۱۴۹

هفته قهرمانی کورس اسبدوانی پاییزه آق قلا برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، در هفته دهم و قهرمانی رقابت‌های کورس اسبدوانی پاییزه آق قلا بعدازظهر جمعه ۸۴ راس اسب از نژادهای ترکمن و دوخون در هشت دور هزار، هزار و ۲۰۰ و هزار و ۵۵۰ متری در مجموعه سوارکاری این شهرستان با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان ۱۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان جایزه نقدی به صاحبان اسب‌های اول تا سوم کورس‌های هشت گانه اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دور اول اسب‌های ترکمن دو ساله در کلاس میدن به مسافت هزار و ۲۰۰ متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که نورمحمد بهادر با اسب تکین (۲) زودتر از خط پایان گذشت و یاسر جرجانی با اسب یکه نور و طاهر گوگ نژاد با اسب گدرسن سجادی به ترتیب دوم و سوم شدند.

رقابت دور دوم میان اسب‌های دوخون دو ساله در کلاس برنده به مسافت هزار و ۲۰۰ متر بود که آق اویلی بشگرد با اسب اورتگا عنوان اول را به دست آورد و آرمین آق آتابای با اسب من بولت و امیر مختومی با اسب ویس ناز به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در دور سوم اسب‌های دوخون دو ساله در کلاس میدن به مسافت هزار و ۲۰۰ متر با یکدیگر رقابت کردند که آق اویلی بشگرد با اسب سوژه موفق به کسب مقام اول شد و نورمحمد بهادر با اسب اسکافیلد و عبدالرحیم آرمیده با اسب تاپیک به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

رقابت در دور چهارم میان اسب‌های دوخون دو ساله در کلاس میدن به مسافت هزار متر شکل گرفت که یاسر جرجانی با اسب رد لیدی زودتر از خط پایان عبور کرد و اسحاق قاضلی کر با اسب باگرو و رامین آق آتابای با اسب کارول اسپید به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور پنجم اسب‌های دوخون سه تا پنج ساله در هندیکپ کلاس چهار به مسافت هزار و ۵۵۰ متر با یکدیگر رقابت کردند که نورمحمد بهادر با اسب ماریل نخستین نفر از خط پایان عبور کرد و امیر مختومی با اسب طاها نور و قربان محمد اودک با اسب پریز متیک نفرات دوم و سوم از خط پایان گذشتند.

در دور ششم اسب‌های دوخون سه تا ۶ ساله در هندیکپ کلاس یک به مسافت هزار و ۵۵۰ متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که آق اویلی بشگرد با اسب برند موفق به کسب مقام اول شد و آرمین آق آتابای با اسب منوکید و کمال دلیجه عطا با اسب ویمتو به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در دور هفتم اسب‌های دوخون سه تا پنج ساله در هندیکپ کلاس پنج به مسافت هزار و ۵۵۰ متر با یکدیگر رقابت کردند که مصطفی رجبی کلته با اسب نورآی عنوان نخست را کسب کرد و قربان محمد اودک با اسب دومان سروین و محمد خوجملی با اسب اوچر بانو به ترتیب مقام های دوم و سوم را به دست آوردند.

در دور هشتم و پایانی هم اسب‌های دوخون سه تا ۶ ساله در هندیکپ کلاس سه به مسافت هزار و ۵۵۰  متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که یاسر جرجانی با اسب اوزان موفق به کسب مقام نخست شد و آرمین آق آتابای با اسب آلتون سا و آق اویلی بشگرد با اسب شوالیه به ترتیب موفق به کسب مقام‌های دوم و سوم شدند.

آق اویلی بشگرد بهترین چابکسوار هفته

در پایان هفته قهرمانی رقابت‌های کورس اسبدوانی پاییزه آق قلا، آق اویلی بشگرد با کسب سه مقام نخست، یک مقام دوم و یک مقام سوم بهترین چابکسوار هفته لقب گرفت، یاسر جرجانی و نورمحمد بهادر هر کدام دو مقام نخست و یک مقام دوم کسب کرد و مصطفی رجبی کلته یک مقام نخست به دست آورد.

لازم به ذکر است؛ مسابقات کورس اسبدوانی در استان گلستان هر ساله در شهرستان‌های گنبدکاووس، آق قلا و بندرترکمن برگزار می‌شود و علاقمندان بسیار زیادی را به مجموعه‌های سوارکاری این سه شهرستان می‌کشاند.

کد خبر 4484894

منبع: مهر

کلیدواژه: آق قلا فدراسیون سوارکاری کورس اسبدوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۵۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!

دیدارهای معوقه از هفته بیست‌ونهم لیگ جزیره با ۴ بازی پیگیری شد که در مهم‌ترین بازی‌ها منچستریونایتد در خانه شفیلدیونایتد را به سختی مغلوب کرد و کلوپ در آخرین تجربه داریی مرسی ساید خود اولین شکستش را تجربه کرد تا از کورس قهرمانی خارج شود.

به گزارش ایسنا، لیورپول در دیداری معوقه از هفته بیست‌ونهم لیگ جزیره در گودیسون پارک میهمان اورتون بود و شان دایچ آخرین داربی کلوپ در مرسی ساید را تبدیل به جهنم کرد.

اورتون در این بازی با ۲ گل لیورپول را مغلوب کرد تا طلسم ۱۴ ساله پیرپز نشدنشان در داربی مرسی ساید شکسته شود. نکته دیگر اینکه این آخرین تجربه کلوپ از داربی بندر لیورپول بود و او سرانجام طعم تلخ شکست از تافی‌ها را تجربه کرد. با این شکست لیورپول موقتا در جایگاه دوم باقی ماند اما عملا تا حدود زیادی از کورس قهرمانی خارج شد.

در اولدترافورد اما برونو فرناندس مانع از شکل‌گیری فاجعه‌ای دیگر و شاید اخراج احتمالی تن‌هاخ شد. شفیلد یونایتد تا اواسط نیمه دوم در تئاتر رویاها از یونایتد با نتیجه ۲ بر یک پیش بود اما درخشش فرناندس مانع از بروز فاجعه شد و آن‌ها در نهایت با درخشش ستاره پرتغالی خود با نتیجه ۴ بر ۲ قعرنشین جزیره را شکست دادند تا با توجه به باخت نیوکاسل به رتبه ششم برسند و شانس کسب سهمیه لیگ اروپا را داشته باشند.

نتایج سایر بازی‌های چهارشنبه شب به شرح زیر است:

ولورهمپتون ۰ - ۱ بورنموث

کریستال پالاس ۲ - ۰ نیوکاسل

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • منچسترسیتی با بردی پرگل در کورس قهرمانی ماند
  • گواردیولا: منچسترسیتی و آرسنال از وضعیت لیورپول در امان نیستند
  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند
  • کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور
  • ۱۷ هزار معلم در استان مرکزی خدمت می کنند
  • لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد
  • لیورپول با این وضع جایی در کورس قهرمانی ندارد
  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!
  • تدوین ۶۱ رقابت قهرمانی کشور در تقویم ورزش کارگری کشور برای سالجاری