Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، دوره تربیت داور عمومی صوت و لحن قرآن امروز 23 آذرماه با حضور 25 نفر از مربیان، قاریان و فعالان قرآنی چهارمحال و بختیاری در مجتمع رفاهی لاله شهرکرد برگزار شد.
محسن تقی‌پور، رئیس اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری، در حاشیه برگزاری این دوره با اشاره به برگزاری دوره‌های «تربیت داور قرآنی» در استان گفت: این دوره برای نخستین بار در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در این دوره 25 نفر از مربیان، قاریان و فعالان قرآنی استان حضور داشتند، افزود: استاد شاهمیری، پیشکسوت و داور ملی مسابقات قرآن مدرس این دوره دو روزه بود.
وی با اشاره به اینکه کارگاه‌های پیش دوره این طرح اسفندماه سال گذشته برگزار شده بود، اظهار کرد: آزمون دوره تربیت داور عمومی مسابقات قرآن در رشته صوت و لحن روز پنجشنبه 29 آذرماه جاری در سالن اجتماعات اداره امور قرآنی استان برگزار می‌شود.
تقی پور تصریح کرد: این دوره قرآنی ۲۲ و ۲۳ آذرماه جاری به مدت ۳۳ ساعت در استان برگزار شد و مدرس این دوره استاد شاهمیری بود.
رئیس اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری آزمون‌های پایان دوره پس از اتمام هر دوره قرآنی، اضافه کرد: پس از قبولی شرکت‌کنندگان در آزمون‌های این دوره‌ها مدرک داوری مسابقات قرآن از طرف دارالقرآن کشور به آن‌ها اهدا می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا چهارمحال و بختیاری تربیت داور داور مسابقات قرآن دوره آموزشی داور قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۵۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ در این دوره از مسابقات که تعداد ۹۶ نفر از دانش آموزان مقطع متوسطه از سراسر استان با نیاز‌های ویژه حضور داشتند.
در رشته‌های انشای نماز، قرائت قرآن، احکام و اذان و نهج‌البلاغه بصورت کتبی و عملی در دو بخش خواهران و برادران با یکدیگر به رقابت پرداختند که برگزیدگان این دوره از مسابقات به مرحله کشوری در مرداد ماه برگزار می‌شود راه خواهند یافت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری
  • هجدهمین جلسه استماع قرآن به یاد معلمان فقید برگزار شد
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • تربیت کنشگر حوزه جمیعت در استان مرکزی
  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی
  • تربیت میلیونی حافظان قرآن کریم باید به یک مطالبه عمومی و گفتمان تبدیل شود
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد
  • اجرای پویش بگذارید کتاب‌ها نفس بکشند در چهارمحال و بختیاری