Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@05:55:37 GMT

دانشجو پلی میان علم و تولید است

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۵۲۹۸

دانشجو پلی میان علم و تولید است

مهاباد- ایرنا- مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: دانشجو پلی میان علم و تولید است و آنان باید این ارتباط را تقویت کنند.

به گزارش ایرنا، سهراب حیدری روز جمعه در آیین بزرگداشت روز دانشجو افزود: مشکلی که امروز کشور با آن مواجه است، انتقال تجربه های علمی به حوزه صنعت و تولید است در حالی که ایران جزو کشورهای برتر در حوزه تولید علم به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: علم باید به عرصه تولید تسری پیدا کند و نیاز است دانشجویان این مهم را تحقق بخشند تا کشورمان از وابستگی به درآمدهای نفتی خارج شود.
وی اظهار داشت: اگر بخواهیم ایران در آینده جزو 10 کشور برتر جهان در تولید علم یا دانش های نوبنیاد باشد باید قانون مداری سرلوحه قشر دانشگاهی قرار گیرد.
وی گفت: دانشجویان امروزی که در آینده مسوولیت های مختلف به آنان واگذار می شود، علاوه بر تدریس دروس تخصصی باید درس های مربوط به حوزه های اجتماعی به آنان تدریس شود.
حیدری اسراف گرایی و رقابت در تجمل گرایی را از دیگر موانع پیشرفت کشور دانست و افزود: سرانه مصرف حامل های انرژی در ایران چهار برابر مصرف کشورهای پیشرفته دنیاست و اگر بخواهیم به توسعه و پیشرفت دست یابیم باید از اسراف و تجملات پرهیز کرده و از منابع کشور صیانت کنیم.
مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب ادامه داد: دانشکده پرستاری میاندوآب با تلاش و پیگیری مسوولان در آستانه ارتقا به دانشکده علوم پزشکی در جنوب آذربایجان غربی است و ظرفیت کافی را هم در این زمینه دارد.
به گزارش ایرنا، در این مراسم از دانشجویان برگزیده و برجسته علمی، ورزشی و اخلاقی و همچنین استادان برجسته دانشکده پرستاری میاندوآب تقدیر به عمل آمد.
دانشکده پرستاری میاندوآب در سال 1391 راه اندازی شده است و تاکنون سه دوره از دانشجویان فارغ التحصیل شده و 101 نفر دانشجو مشغول تحصیل هستند.
میاندوآب با بیش از 277 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع است.
9871/3020/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شبكه بهداشت و درمان روز دانشجو مياندوآب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۵۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دانشجویان دانشکده بهداشت از تصفیه خانه آب ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ارومیه دراین رابطه اظهار داشت: ۱۲ نفر از دانشجویان دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی به همراه اساتید دانشگاه از تصفیه خانه آب ارومیه بازدید کردند.   وی با اشاره به اینکه دانشجویان از قسمت‌های مختلف تصفیه خانه و روند تصفیه آب آشنا شدند، افزود: کارشناسان امور آب و فاضلاب در این بازدید توضیحات لازم در خصوص نوع تصفیه، کیفیت و مراحل و روند تصفیه آب را ارائه کردند.

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی سیستان و بلوچستان مشغول به تحصیل هستند
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • بودجه دانشگاه شاهد ۳۰ درصد افزایش یافته است
  • ۱۷ برابر شدن قرار داد‌های دانشگاه شاهد با صنعت
  • نخستین رشته تخصصی دندانپزشکی در بیرجند مجوز گرفت
  • بازدید دانشجویان دانشکده بهداشت از تصفیه خانه آب ارومیه
  • باید دیوارکشی‌های میان رشته‌های مختلف را برداریم
  • اساتید هنر و رسانه در هم اندیشی با ریاست دانشگاه آزاد چه گفتند؟
  • اساتید هنر و رسانه در هم اندیشی با ریاست دانشگاه ازاد چه گفتند؟
  • نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود