Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- رئيس دفتر رئيس جمهوري گفت: امروز فرصت‌هاي خوب سرمايه‌گذاري در بخش‌هاي مختلف ايران فراهم است و از حضور فعالان اقتصادي و سرمايه‌گذاران ترکيه در اجراي اين پروژه‌ها استقبال مي‌کنيم.

به گزارش ايرنا از پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري، محمود واعظي که در رأس هيأتي اقتصادي-سياسي براي ديدار و گفت‌و‌گو با مقامات عالي رتبه ترکيه به منظور انجام مقدمات ديدار آتي رؤساي جمهور دو کشور به ترکيه سفر کرده است، روز جمعه به طور جداگانه با جمعي از فعالان اقتصادي و سرمايه‌گذاران ايراني و ترکيه‌اي ديدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئيس دفتر رئيس جمهوري در اين نشست‌ها با اشاره به ظرفيت‌ها و توانمندي‌هاي موجود در ايران و ترکيه بر ضرورت تلاش دو دولت در راستاي تسهيل همکاري‌ها و سرمايه‌گذاري‌ فعالان اقتصادي دو کشور در راستاي منافع متقابل تاکيد کرد.
واعظي اظهار داشت: امروز فرصت‌هاي خوب سرمايه‌گذاري در بخش‌هاي مختلف در ايران فراهم است و از حضور فعالان اقتصادي و سرمايه‌گذاران ترکيه در اجراي اين پروژه‌ها استقبال مي‌کنيم.
رئيس دفتر رئيس جمهوري همچنين با اشاره به نيروي انساني توانمند و متخصص در ايران، افزود: آمادگي داريم در راستاي انتقال تجربيات و گسترش همکاري‌هاي مشترک، زمينه‌هاي لازم را براي حضور فعالان اقتصادي ايراني در پروژه هاي ترکيه فراهم کنيم.
در اين نشست‌هاي جداگانه فعالان اقتصادي ايراني در ترکيه و سرمايه گذاران و فعالان اقتصادي ترکيه‌اي علاقه‌مند به همکاري و مشارکت در اجراي پروژه‌هاي کشورمان در بخش‌هاي مختلف به بيان ديدگاه‌ها و نقطه نظرات خود با رئيس دفتر رئيس جمهوري پرداختند.
سيام**2021**1834
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۵۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«موزه دین و زندگی» در بلوار پیامبر اعظم (ص) ایجاد می‌شود

رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم از تحویل زمین برای ایجاد موزه دین و زندگی توسط مجموعه‌های فرهنگی خبر داد.

علی رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ یک بلوک در بلوار پیامبر اعظم (ص) به مجموعه‌های فرهنگی در قالب موزه دین و زندگی تحویل داده شد و این مجموعه هم اکنون این پروژه در مرحله اخذ پروانه ساخت و تأیید نقشه است.

وی در خصوص تکمیل پروژه‌های بلوار پیامبر اعظم (ص) افزود: زمانیکه بلوار پیامبر اعظم (ص) طراحی و وارد فاز اجرا شد روی کاغذ همه چیز بسیار دقیق دیده شده بود، اما متأسفانه آنجا مسائل قدیمی وجود دارد که در حال حاضر نیز ادامه پیدا کرده است. به عنوان مثال هنوز امکانات زیرساختی مانند پست برق یا آب در این بلوار وجود ندارد.

رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم ادامه داد: مکاتبات بسیاری با اداره برق یا بخش‌های دیگر انجام می‌شود اما به دلایل مختلف کار پیش نمی‌رود.

رمضانی با اشاره به لزوم تکمیل تملکات در بلوک‌های بلوار پیامبر اعظم خاطرنشان کرد: این کار در دستور کار مناطق شهرداری قم است اما گاهی معضلات حقوقی یا مسائل ورثه‌ای قدری فرآیندها را زمان بر می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تکمیل زیرساخت‌های بلوار پیامبر اعظم (ص) ارزش افزوده اراضی این بلوار را به صورت چشمگیری افزایش می‌دهد گفت: چشم اندازی برای بیان زمان دقیق اتمام کارهای این منطقه وجود ندارد اما شهرداری برای زمین‌های که در دست خودش است بر اساس توان اقتصادی کارها را جلو می‌برد.

رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم افزود: از طرفی شرایط اقتصادی کشور بر وضعیت سرمایه گذاری در این بلوار اثرگذار است. قسمت عمده‌ای از این بلوار برای کاربری‌های اقامتی تعریف شده و بازگشت سرمایه این نوع کاربری به وضعیت اقتصادی کشور وابسته است.

رمضانی با اشاره به لزوم تسهیلگری هر چه بیشتر سرمایه گذاری در بلوار پیامبر اعظم گفت: این مسئله به همکاری نهادهای همکار مانند اداره کل میراث فرهنگی و شرایط ورود زائران خارجی به کشور نیز بستگی دارد.

به گفته وی، در بلوار پیامبر اعظم (ص) سه پروژه اقامتی فعال وجود دارد که شامل پروژه بنیاد تعاون ارتش، ایجاد یک هتل ۵ ستاره توسط یک شخص حقیقی و ساخت یک مجموعه اقامتی توسط سپاه است.

کد خبر 746025

دیگر خبرها

  • «موزه دین و زندگی» در بلوار پیامبر اعظم (ص) ایجاد می‌شود
  • منظور: اقتصاد ایران در اوج تحریم‌ها رشد ۶ درصدی را تجربه کرد
  • رئیس برنامه و بودجه کشور: رشد تولید باید به جهش تبدیل شود
  • واگذاری واحد‌های شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • بانک‌ها حق بنگاه‌داری ندارند/ واحد‌های تولیدی باید به بخش خصوصی و فعالان اقتصادی واگذار شوند
  • رئیسی: بانک‌ها حق بنگاه‌داری ندارند/ واحد‌های تولیدی باید به بخش خصوصی و فعالان اقتصادی واگذار شوند
  • گلریزان ۴۰ میلیارد ریالی فعالان اقتصادی بندر امیرآباد
  • دسترسی آسان سرمایه‌گذاران خارجی به خدمات فراجایی در قم
  • تاثیر دامیننس بیت کوین بر بازار تتر
  • اردوغان: اسرائیل به دنبال ایجاد یک درگیری منطقه ای است/ کشورهایی که در مورد حمله به کنسولگری ایران سکوت کردند، برای حمایت از اسرائیل به میدان آمدند