Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@08:33:04 GMT

عربستان همچنان در مدار جنایت علیه یمن قرار دارد

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۵۴۰۱

عربستان همچنان در مدار جنایت علیه یمن قرار دارد

تهران- ایرنا- عربستان با وجود اعلام استقبال از توافق اخیر طرف های یمنی در مذاکرات سوئد و ادعای حمایت از راه حل سیاسی در یمن، بار دیگر مناطق مسکونی و مزارع شهروندان این کشور را در استان مرزی صعده به شدت گلوله باران کرد.

به گزارش جمعه شب ایرنا به نقل از شبکه خبری المسیره، ارتش عربستان امروز خانه ها و مزارع شهرستان های مرزی باقم و الظاهر در استان صعده را با موشک و توپخانه هدف قرار داد که بر اثر آن خسارت هایی به اموال مردم وارد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مناطق مسکونی و مزارع شهرستان باقم روز گذشته نیز هدف حملات موشکی و توپخانه ای عربستان قرار گرفت.
این در حالی است که عربستان امروز ضمن استقبال از توافق اخیر طرف های یمنی در مذاکرات سوئد ادعا کرد که به راه حل سیاسی و تضمین امنیت و ثبات در این کشور پایبند است.
عربستان و امارات از ششم فروردین سال 94 در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده ای را علیه یمن فقیرترین کشور عربی آغاز کردند تا به بهانه بازگرداندن عبد ربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی این کشور به قدرت، به اهداف و زیادخواهی های سیاسی خود جامه عمل بپوشانند.
تجاوز عربستان و امارات به یمن تاکنون منجر به کشته شدن بیش از 16 هزار یمنی بی گناه و ویرانی زیر ساخت های این کشور شده است.
شبد**1480**1010

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي يمن عربستان گلوله باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۵۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنروا: جنگ در غزه همچنان جنگی علیه زنان است

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی (آنروا) روز جمعه در صفحه کاربری خود در «ایکس» اعلام کرد: «جنگ در غزه همچنان جنگی علیه زنان است. بیش از ۱۰ هزار زن کشته و ۱۹ هزار زن نیز زخمی شده اند. روزانه ۳۷ کودک مادر خود را از دست می‌دهند. شرایط وحشتناک است. ۱۵۵ هزار زن باردار یا شیرده با محدودیت شدید دسترسی به آب و امکانات بهداشتی مواجه هستند.»

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی:  امروز جاده چالوس خطرناک است
  • هشدار هواشناسی به کشاورزان ۲۵ استان/ امروز جاده چالوس خطرناک است
  • اقدام نیروهای امنیتی یمنی علیه عملیات اطلاعاتی آمریکایی-صهیونیستی
  • حملات توپخانه‌ای ارتش عربستان به سوی شهروندان یمنی | ۱۰ یمنی زخمی‌ شدند
  • زخمی‌ شدن ۱۰ یمنی در حملات ساعات گذشته ارتش عربستان
  • زخمی‌شدن ۱۰ یمنی در حملات ساعات گذشته ارتش عربستان
  • چرا اسرائیل یک گلوله هم به سمت یمن شلیک نکرده است؟
  • چرا تل‌آویو یک گلوله هم به سمت یمن شلیک نکرده است؟
  • آنروا: جنگ در غزه همچنان علیه زنان است
  • آنروا: جنگ در غزه همچنان جنگی علیه زنان است