Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از در دستور کار قرار گرفتن راه‌اندازی خوشه سنگ نی‌ریز خبر داد و گفت: این خوشه صنعتی با مشارکت فعالان بخش سنگ و فرآوری سنگ تشکیل خواهد شد.
احد فتوحی مدیرعامل شهرک‌های صنعتی فارس ضمن بازدید از برخی واحد‌های سنگبری و فرآوری سنگ در شهرک صنعتی سنگ نی ریز، گفت: مراحل امکان سنجی این خوشه توسط مشاور در حال اجرا است و پس از پایان مراحل مطالعاتی، در ماه‌های آینده مراحل راه‌اندازی و فعالیت این خوشه آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به ظرفیت‌های موجود شهرستان نی ریز در زمینه معادن سنگ تزیینی و نما و نیز فعال بودن شهرک صنعتی سنگ در این شهرستان بعنوان یکی از مهم‌ترین شهرک‌های تخصصی سنگ کشور و خاورمیانه، گفت: استقرار و فعالیت ۱۴۸ واحد مرتبط با سنگ‌بری و فرآوری سنگ، با اشتغالزایی یک هزار و ۶۵۰ نفر در این شهرک بیانگر اهمیت آن است.
فتوحی ادامه داد: در شهرک صنعتی سنگ نی ریز زیرساخت‌ها و امکانات زیربنایی مورد نیاز صنعتگران وجود دارد و با اجرای برنامه توسعه و تکمیل زیرساخت ها، این شهرک صنعتی در وضعیت مناسب زیرساختی قرار خواهد گرفت.
وی، هدف از راه‌اندازی خوشه سنگ را حمایت از فعالان بخش خصوصی در زمینه صادرات، برندسازی، تقویت تولید داخلی و ارتقای کیفیت محصولات اعلام و اضافه کرد: واحد‌های عضو خوشه‌های صنعتی از محل ارتباطات و همکاری‌های مشترک سود کسب می‌کنند و این همکاری، دانش فنی و بهره وری را افزایش داده و هزینه‌های تولید را کاهش می‌دهد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس تصریح کرد: ایجاد و حمایت از خوشه‌های صنعتی، تقویت کننده و محرک صنایع کوچک و متوسط در عرصه تولید و بازار خواهد بود و اثرات اقتصادی مطلوبی را در سطح جامعه به همراه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: شهرک صنعتی سنگ نی ریز خوشه خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۵۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دو واحدتولیدی در گرمسار

علی آبادی وزیر صنعت معدن و تجارت در  قالب سفر هیات دولت به استان سمنان ، واحد تولیدی زرین بافت مهربان تولید کننده کیسه‌های پروپیلن ساده تک رشته‌ای و چند رشته‌ای با سرمایه گذاری حدود ۶۸ میلیارد تومان و اشتغال ۵۵ نفر را در شهرک صنعتی جنت آباد ایوانکی را افتتاح کرد.

همچنین با حضور وزیر صمت واحد تولیدی پاسارگاد صنعت باطری تولید کننده انواع جعبه باطری در شهرک صنعتی گرمسار هم به بهره برداری رسید.

این واحد با اعتبار ۶۶ میلیارد تومانی و اشتغال زایی ۶۰ نفر و ظرفیت تولید ۲ هزار تن جعبه باطری در شهرک صنعتی گرمسار آغاز به کار کرد.

وزیر صمت در حاشیه افتتاح این واحد‌ها، از اجرای سیاست‌هایی برای توسعه کمی و کیفی صنعت و راه اندازی واحد‌های راکد با توجه به شعار سال و تاکید بر مشارکت مردمی با عنوان جهش تولید خبر داد و گفت: وزارت صمت برای رفع مشکلات واحد‌های تولیدی در کنار آنان است

مرتضی علی آبادی با بیان اینکه سمنان از استان‌های صنعتی و پیشرو در کشور است افزود: در این سفر طرح‌های ویژه حمایت از واحد‌های صنعتی با دستور رئیس جمهور اجرا خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری عظیم برای انتقال آب به شهرک‌های صنعتی
  • واحد‌های تولیدی قم به نیروی کار نیاز دارند
  • افتتاح طرح توسعه شرکت صنایع شیمیایی در سمنان
  • فعالیت واحد تولیدی پلمب شده در شهرک صنعتی قدیم فیروزکوه از سر گرفته شد
  • واگذاری واحد‌های شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • واگذاری واحدهای شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • افتتاح دو واحد تولیدی در گرمسار
  • افتتاح دو واحدتولیدی در گرمسار
  • فاز اول «شهرک فناوری» کرمانشاه امسال کلید می‌خورد
  • ساخت پنج شهرک انرژی خورشیدی