Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رحمان احمدی دروازه بان تیم فوتبال پارس جنوبی جم، پس از باخت تیمش برابر تیم فوتبال پرسپولیس بیان کرد: امروز ما بد بازی کردیم و این نتیجه رقم خورد اما با توجه به اینکه تعطیلات نیم فصل آغاز شده تیم را بازسازی کنیم تا برای نیم فصل دوم آماده تر باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیم فصل تیم ما در شرایط بد مالی بود اما امیدوارم که در ادامه اوضاع بهتر شود. امروز بدترین بازی تیم ما در فصل بود اما امیدوارم در نیم فصل دوم بهتر شویم.

او ادامه داد: امروز داوری خیلی خوب بود و ما خودمان بد بازی کردیم و تیم پرسپولیس هم از موقعیت هایی که داشت استفاده کرد و توانست پیروز بازی امروز باشد. تمام تیم ها در مورد داوری هم ضرر کردند  هم سود بردند و به نظرم داروان هم مانند بازیکنان دوست ندارند که اشتباه نکنند و اگر این اتفاق هم رخ دهد عمدی نیست. امیدوارم که داوری باز هم بهتر شود.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس تهران ۳ - ۱ پارس جنوبی جم / پایان خوش نیم فصل با ۳ گل و ۳ امتیاز

پرسپولیسی ها در نیم فصل پولدار می شوند

سید جلال حسینی: امیدوارم تیم ملی در جام ملت های آسیا قهرمان شود/ کی روش به صورت من ضربه زد

عرب:گرشاسبی علی رغم میلمان رفت/هوادار و عاشق پرسپولیس هستم

پرسپولیسی‌ها پولدار می‌شوند

انتهای پیام/

اظهارات احمدی درباره دیدار پرسپولیس برابر پارس جنوبی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۵۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمید درخشان: واگذاری سرخابی‌ها بهترین راه برای حل مشکلات آنها بود/ مدیریت کردن شرایط دو باشگاه بعد از واگذاری بسیار مهم است

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: درخصوص واگذاری سرخابی‌ها آن چیزی که باید مورد بررسی قرار گیرد مدیریت کردن شرایط این دو باشگاه بعد از واگذاری است و این مسائل حتما باید بعد از واگذاری درنظر گرفته شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حمید درخشان پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در درباره واگذاری سرخابی‌ها و پیامدهای این اتفاق اظهار کرد: اتفاق خوبی است که این دو تیم سر و سامانی بگیرند و واگذاری راه خوبی برای حل مشکلات دو تیم است. آن چیزی که باید مورد بررسی قرار گیرد مدیریت کردن شرایط این دو باشگاه بعد از واگذاری است و این مسائل حتما باید بعد از واگذاری درنظر گرفته شود.

این پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه باید راهکاری درستی پس از واگذاری باشگاه‌ها در نظر گرفته شود، خاطرنشان کرد: امیدوارم راهکاری که در نظر گرفته شده، راهکار درستی باشد و سرخابی‌ها را درگیر مشکلات دیگر نکند. همچنین امیدوارم با واگذاری این 2 باشگاه، مشکلاتی که مربوط به AFC بود برطرف شود و اتفاقات خوبی در آینده رقم بخورد.

او با بیان اینکه باید برنامه‌ریزی‌های اثربخشی برای پیش‌برد امور صورت بگیرد، گفت: باید چارچوب خوبی برای برنامه‌ریزی باشگاه‌ها در نظر گرفته شود تا به نفع دو باشگاه‌ و مالک‌های جدید باشد تا شاهد اتفاقات اثربخش برای باشگاه‌ها باشیم و در کنفدراسیون فوتبال آسیا مسائل و مشکلاتی بود برطرف شود. امیدوارم یک راه‌حل درستی در ادامه شکل بگیرد و شاهد اتفاقات مثبت در آینده باشیم.

درخشان در پاسخ به این سوال که آینده سرخابی‌ها را با وجود واگذاری چطور ارزیابی می‌کنید؟ گفت: امیدوارم روند مناسبی در پیش گرفته شود و کارهای خوبی برای توسعه باشگاه‌ها در نظر گرفته شود. البته چالش‌هایی در پیش خواهد بود اما ما به آینده امیدواریم و ان‌شاء‌الله تصمیمات درستی گرفته شود و برای پرسپولیس هم اتفاقات خوبی رقم بخورد.

دیگر خبرها

  • حمید درخشان: واگذاری سرخابی‌ها بهترین راه برای حل مشکلات آنها بود/ مدیریت کردن شرایط دو باشگاه بعد از واگذاری بسیار مهم است
  • واعظ آشتیانی: امیدوارم خریداران به وضعیت سرخابی ها سر و سامان بدهند/ گرانی فوتبال پاشنه آشیل ورزش کشورمان است
  • کمبود اسپانسر به‌ضرر لیگ‌ برتر تمام می‌شود
  • خداداد عزیزی: استقلالی ها به خاطر سوءظن به پرسپولیس ناراحت و نگرانند | با احترام به یحیی، تیم اوسمار واقعا بهتر است
  • حسینی: نمی‌توانیم از موقعیت‌های ۶۰ یا ۷۰ درصدی‌مان بهره بریم
  • دلم می‌خواهد استقلال قهرمان شود تا یک عده روسیاه شوند!
  • پرسپولیس شکایت را به ثنا بفرستد در خدمتم | پرسپولیسی‌ها به خانواده ام بدترین فحش ها را دادند
  • هواداران پرسپولیس به خانواده‌ام بدترین فحش‌ها را دادند / درباره سپهر حیدری اشتباه کردم!
  • بدترین شکست تاریخ پرسپولیس در آسیا!
  • آخرین بازی احمدرضا عابدزاده؛ این گونه داستان عقاب تمام شد