Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، قدرت اخوان اکبری عصر جمعه در مراسم اختتامیه رویداد کارآفرینی سلامت شمال غرب کشور در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل افزود: امسال ایجاد هزار و ۳۰۰ شغل از سوی استانداری اردبیل به این دانشگاه تکلیف شده که از این تعداد تاکنون ۹۳۱ شغل ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه از مجموع اشتغال ایجاد شده ۷۴۱ شغل در پنجره واحد ثبت شده است، ادامه داد: ۱۴۰ شغل نیز در مرحله ثبت و راستی آزمایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تاکید کرد که تلاش می شود مابقی تعهدات امسال در زمینه اشتغالزایی نیز به زودی محقق شود تا این دانشگاه نقش خود را در توسعه اشتغالزایی و رفع بیکاری استان ایفا کند.

وی با اشاره به برگزاری کارآفرینی سلامت شمال غرب کشور در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل یادآور شد: پیام این رویداد این است که دانشگاه ها نیز باید در بحث کارآفرینی، تولید اشتغال و خلق ثروت تاثیرگذار باشند.

اخوان اکبری رویداد کارآفرینی سلامت را فرصتی برای معرفی ایده های برتر دانست و یادآور شد: باید تلاش شود تا با حمایت سرمایه گذاران و دستگاه های اجرایی این ایده ها به مرحله عمل و اجرا درآمده و موجب رشد اقتصادی، اشتغالزایی و ثروت در جامعه شود.

وی حرکت در راستای رشد اقتصادی و اشتغالزایی و تولید ثروت و در نهایت توسعه استان را اهداف این رویدادهای کارآفرینی برشمرد و بیان داشت: در این خصوص دانشگاه علوم پزشکی نقش خود را با حمایت مرکز رشد دانشگاه از کارآفرینی و از نوع آوران و شرکت های دانش بنیان ایفا می کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل ابراز امیدواری کرد که این دانشگاه در آینده با حرکت در مسیر فوق، گام های بیشتری در توسعه علمی و اقتصادی و نیز اشتغالزایی استان بردارد.

کد خبر 4484910

منبع: مهر

کلیدواژه: اشتغال دانشگاه علوم پزشکی اردبیل کارآفرینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۵۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش دانشجوی داروسازی در کردستان + فیلم

همزمان با موافقت وزارت بهداشت با تأسیس دانشکده داروسازی در کردستان، هدف‌گذاری پذیرش دانشجوی داخلی و بین‌المللی در این رشته در استان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، آموزش بخش مهم و حائز اهمیتی است که دارای حوزه اثرگذاری بسیار وسیعی در همه نهادها و بخش‌های پزشکی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی جامعه است. دانشگاه‌ها در همه جوامع از یک طرف با تربیت تخصصی افراد، آیندگان جامعه را در همه بخش‌ها آماده می‌سازد و از طرف دیگر با رشد توانایی‌ها، نبوغ و پتانسیل فکری انسان سبب توسعه مرزهای دانش بشری می‌گردد. 

البته در سال‌های اخیر در کشور و به تبع آن در استان کردستان، به دلیل تأکید بیش از حد بر حوزه پژوهش، موضوع آموزش سال به سال کم‌رنگ‌تر شده و انتظار می‌رود که این حوزه بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

آموزش یکی از معاونت‌های دانشگاه علوم پزشکی کردستان است که خبرنگار تسنیم عملکرد این حوزه را مورد بررسی قرار داده است.

محمد باقر خادم عرفان معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کردستان از ارائه آموزش به بیش از 3500 دانشجو در 5 دانشکده در استان خبر داد و اظهار داشت: 230 دانشجوی بین‌الملل نیز در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

وی با اشاره به اینکه در دو سال گذشته 8 رشته در مقاطع مختلف تحصیلی از کارشناسی ارشد، دکتری تخصصی PHD و ریزیدنتی بالینی به رشته‌های این دانشگاه اضافه شده است، افزود: خوشبختانه مقدمات تأسیس دانشکده داروسازی در کردستان نیز به خوبی پیش رفته و موافقت‌های کلی اخذ شده و امیدواریم بتوانیم در نیم سال آینده پذیرش دانشجوی داخلی و بین‌المللی در این رشته را داشته باشیم.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه این دانشگاه در رتبه‌بندی جهانی تایمز نیز جایگاه بسیار خوبی دارد، عنوان کرد: افزایش تعداد دانشجویان و ارتباطات بین‌المللی جزو برنامه اولویت‌دار این دانشگاه بوده که به جد دنبال می‌شود.

در ادامه این گفت‌وگو را به صورت ویدئویی می‌بینید:

.

انتهای پیام/481

دیگر خبرها

  • مسمومیت پنج نفر با گاز مونوکسیدکربن در اردبیل
  • دانشکده داروسازی در کردستان تاسیس می‌شود
  • کشف ۱۳ تن موادغذایی غیر بهداشتی در نیشابور
  • ۱۰۵ درصد تعهد ایجاد اشغال در شهرستان کرمانشاه طی سال ۱۴۰۲ محقق شد
  • ملک‌زاده ماندنی شد
  • بهرمندی ۱۵۰ هزار نفر از مراکز سلامت محور گیلان
  • مصدومان حوادث ترافیکی در سیستان و بلوچستان ۲۳ درصد کاهش یافت
  • ارائه خدمت به ۱۵۰ هزار نفر در مراکز سلامت‌محور گیلان در طرح سلامت نوروزی
  • ثبت بیش از ۳۵ هزارزایمان در هرمزگان در سال گذشته
  • پذیرش دانشجوی داروسازی در کردستان + فیلم