Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@00:30:13 GMT

برگزیدگان نخستین سوگواره «سرچله» معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۵۵۳۹

برگزیدگان نخستین سوگواره «سرچله» معرفی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، اختتامیه نخستین سوگواره «سرچله» شامگاه جمعه در مراسمی با حضور آیت الله میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان، سردار کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، خدام پیاده روی اربعین حسینی و ... برگزار شد.

در این مراسم برگزیدگان بخش های مختلف این سوگواره معرفی شدند.

در بخش شعر سجاد حاجی نیا، مجتبی خرسندی و عفت نظری حائز رتبه های برتر شدند؛ در بخش دلنوشته زینب حاجی، حمید امیری و وحید کوچک زاده رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش عکاسی با تلفن همراه نیز فاطمه نظری و یاسین کریمی برتر شدند.

در بخش عکاسی با دوربین سجاد کاظمی، محسن کاظمی و امیر امید نژاد رتبه های اول تا سوم را کسب کردند. در بخش خاطره نویسی امین علی نیا، زهرا امین پور و محمد یوسفی یگانه برگزیده شدند.

در بخش نماهنگ سازمان فضای مجازی سراج، احسان بیرانوند و الهام فتاحی رتبه های برتر را کسب کردند. در بخش پوستر و گرافیک نیز بابک الماسیان از گروه رسانه ای هیئت کاظمیون، مریم بیرانوند و ابراهیم قائدرحمت حائز رتبه های اول تا سوم شدند.

بر اساس این گزارش، ۵۰۰ اثر در حوزه پیاده روی اربعین حسینی به دبیرخانه نخستین سوگواره «سرچله» ارسال شده بود.

کد خبر 4484912

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین حسینی خرم آباد مراسم اختتامیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۵۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه اعتباری اسرائیل بار دیگر کاهش یافت

موسسه اعتبارسنجی بین‌المللی «استاندارد اند پورز» در گزارشی رتبه اعتباری رژیم اسرائیل را از AA- به A+ کاهش داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، برای سومین بار از زمان آغاز جنگ غزه، مؤسسات اعتباری اقدام به کاهش رتبه اعتباری رژیم اسرائیل کردند.

فروش 3میلیارد دلار اوراق خزانه در اسرائیل در پی جنگ غزه

این بار موسسه اعتبارسنجی بین‌المللی «استاندارد اند پورز» در گزارشی رتبه اعتباری رژیم اسرائیل را از AA- به A+ کاهش داد.

در گزارش این مؤسسه آمریکایی دلیل این کاهش رتبه «خطرات فزاینده همراه با چشم‌انداز منفی» ذکر شده است. در این گزارش همچنین آمده است: انتظار می رود که کسری بودجه در اسرائیل به دلیل خطرات ژئوپلیتیکی به 8 درصد تولید ناخالص داخلی افزایش یابد.

«استاندارد اند پورز» همچنین اعلام کرد که تشدید رویارویی ایران، مخاطرات ژئوپلتیک فزاینده برای اسرائیل را تشدید می‌کند.

مؤسسات رتبه‌بندی اعتباری مودیز و فیچ نیز تاکنون از زمان آغاز جنگ غزه 2 مرتبه رتبه اعتباری اسرائیل را کاهش داده‌اند.

رتبه اعتباری معمولاً نشان‌دهنده توانایی کشورها برای دریافت وام و میزان اعتماد به توانایی آنها برای انجام بموقع تعهدات مالی است. هر چه رتبه‌بندی یک کشور بهتر باشد، خطرات مرتبط با استقراض آن کمتر می‌شود. در نتیجه آن کشور شرایط بهتر برای دریافت وام با هزینه‌های کمتر خواهد داشت.

طبق آخرین محاسبات برای برنامه سه ساله آینده رژیم صهیونیستی که توسط بخش بودجه در وزارت خزانه‌داری این رژیم تهیه شده است، انتظار می‌رود کسری بودجه در اقتصاد اسرائیل در سال‌های 2025-2027 به میزان 134 میلیارد شکل (36 میلیارد دلار) افزایش یابد. البته به تبع آن بدهی‌ها تحت تأثیر بهره بدهی و همچنین هزینه‌های جنگ بیشتر خواهد شد.

روز گذشته نیز رسانه‌های عبری‌زبان گزارش دادند که کابینه رژیم صهیونیستی از ابتدای عملیات طوفان‌الاقصی تاکنون مجبور به فروش 3 میلیارد دلار اوراق خزانه شده است که یک رکورد محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جدیدترین رنکینگ یوفا؛ منچسترسیتی همچنان در صدر، صعود رم به رتبه هفتم
  • سری آ به زودی جای لالیگا را در رتبه دوم رنکینگ یوفا می‌گیرد
  • اهدای جایزه دکتر موسی‌خانی به ۳ نفر از برگزیدگان
  • کرمانشاه رتبه سوم در طرح عید تا عید را کسب کرد
  • کسب رتبه سوم چهارمحال و بختیاری در مرمت بنا‌های تاریخی
  • رتبه اعتباری اسرائیل بار دیگر کاهش یافت
  • معرفی نخستین مربی بین المللی اسکیت سرعت چهارمحال و بختیاری
  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته اصلاح شد
  • ایران فناوری تسلیحاتی معرفی نشده دارد؟ | مقام عالی رتبه نظامی کشور: اگر اتفاقی برای کشور بیفتد ...
  • جواز توسل و زیارت قبور برگزیدگان در قرآن و روایات شیعه و سنی